Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Boschpoort
-
- Administrator
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
13 Apr 2018 09:50mvv4ever wrote: Zo blijft de knvb de limburgse clubs altijd naaien.
Als dit bij het eerste van ajax was gebeurt hadden ze zowiezo geen wedstrijd hoeven over te spelen.
Het was de KNVB zelf schuld dat ze een fout maken en andere zijn de dupe hiervan?
Ja, de KNVB heeft een fout gemaakt. Maar welke andere beslissing hadden ze kunnen nemen? Als de wedstrijduitslag blijft staan is NEC gedupeerd, als NEC een reglementaire overwinning krijgt is fortuna genaaid. En ajax, want die kunnen er ook niks aan doen.
Overspelen is de enige optie en dat heeft niks te maken met limburgse clubs naaien.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
13 Apr 2018 10:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
13 Apr 2018 12:44De Zwarte Vogel wrote: Natuurlijk hoop ik ook dat Helmond Sport vanavond revanche wil nemen voor de recente thuisnederlaag tegen Jonathan Okita c.s.
Wordt lastig zonder support...
www.ed.nl/helmond-sport/fanatieke-helmon...tegen-nec~a1c120187/
- Boschpoort
-
- Administrator
-
13 Apr 2018 14:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
13 Apr 2018 17:50Boschpoort wrote:mvv4ever wrote: Zo blijft de knvb de limburgse clubs altijd naaien.
Als dit bij het eerste van ajax was gebeurt hadden ze zowiezo geen wedstrijd hoeven over te spelen.
Het was de KNVB zelf schuld dat ze een fout maken en andere zijn de dupe hiervan?
Ja, de KNVB heeft een fout gemaakt. Maar welke andere beslissing hadden ze kunnen nemen? Als de wedstrijduitslag blijft staan is NEC gedupeerd, als NEC een reglementaire overwinning krijgt is fortuna genaaid. En ajax, want die kunnen er ook niks aan doen.
Overspelen is de enige optie en dat heeft niks te maken met limburgse clubs naaien.
Voor mij is NEC niet de dupe ervan deze speler was niet beslissend of belangrijk.
Dus in mijn ogen naaien ze Fortuna wel op deze manier en Ajax.
En nu al helemaal dat ze meteen de dag na PSV - Ajax doen.
Wat mij eerlijk had gevonden is dat deze speler gewoon meteen de eerste beste volgende wedstrijd niet mee had mogen doen.
Als NEC gewonnen had? Wat dan? Dan zouden ze de wedstrijd echt niet laten overspelen hoor...En als het bij Ajax 1 zou overkomen dan zouden ze het ook beslist niet doen.
En daar hekel ik gewoon aan bij de knvb dat ze geen rechte lijn voor iedereen trekken. De ene club krijgt 5000 euro boete bv en een andere club bij dezelfde incident 10.000.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
13 Apr 2018 18:01Echter is het juist in het voordeel van Fortuna dat de wedstrijd na PSV-Ajax wordt gespeeld. Een speler mag namelijk niet twee keer per speelronde in actie komen, waardoor spelers als Mazraoui, Eiting en Cassierra gespaard zouden worden voor PSV-Ajax wanneer de wedstrijd ervoor gespeeld zou worden. Nu kunnen alle spelers die niet in actie komen tijdens PSV-Ajax (grote kans dat daaronder de drie daarboven genoemde spelers zitten) met Jong Ajax opdraven. Dat betekent inderdaad geen Ziyech, De Ligt en Van de Beek, maar had je die verwacht dan?
- Schapendonk
-
- Banned
-
13 Apr 2018 18:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Apr 2018 18:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
14 Apr 2018 20:35Verander Ajax eens in MVV. Vind je dan ook dat MVV schuldig geweest was? Als zij de KNVB al gebeld hadden om navraag te doen?
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Apr 2018 21:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
14 Apr 2018 23:11De KNVB volgt gewoon de reglementen, en die zijn weer opgesteld met instemming van de clubs.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
15 Apr 2018 00:20 - 15 Apr 2018 00:22Boe is dat feeske? wrote: Dat laatste kan helemaal niet sjonnie.
De KNVB volgt gewoon de reglementen, en die zijn weer opgesteld met instemming van de clubs.
Wat als NEC gewonnen had ?? Dan zou Ajax beloont worden voor het overtreden van de regels ??
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
15 Apr 2018 11:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Apr 2018 10:00Let wel: NAC staat nog tussen de genoemde ploegen met slechts vier punten meer (en een veel beter doelsaldo) dan Roda. Maar NAC moet nog tegen zowel Sparta als Twente (en Heerenveen), die spelen zich wel veilig.
Ik moet eerlijk bekennen: na de serie overwinningen van Roda toch een opluchting dat ze in Groningen verloren.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
16 Apr 2018 10:15Jacques wrote: Roda heeft naar mijn mening gisteren de laatste strohalm op ontlopen play-offs laten glippen. Groningen, Willem II en VVV kunnen ze nu alleen nog inhalen door alles te winnen en dan mogen die ploegen niet meer winnen. Ik zie Roda nog wel stunten tegen PSV woensdag, omdat PSV met gefeest in de benen nergens meer voor strijdt. Maar daarna wacht VVV in Venlo, waar VVV weet dat een gelijkspel genoeg is om veilig te zijn. Bij winst van Roda op Groningen had de wereld er heel anders uitgezien en had Roda na Roda-PSV opeens boven de streep kunnen staan.
Let wel: NAC staat nog tussen de genoemde ploegen met slechts vier punten meer (en een veel beter doelsaldo) dan Roda. Maar NAC moet nog tegen zowel Sparta als Twente (en Heerenveen), die spelen zich wel veilig.
Ik moet eerlijk bekennen: na de serie overwinningen van Roda toch een opluchting dat ze in Groningen verloren.
Roda heeft idd gedaan wat het moest doen. Mijn inziens was dit ook de laatste kans. Al zullen ze idd woensdag wel van PSV punt(en) pakken. Hoe mooi zou het zijn; van winnen van PSV en verliezen van MVV