Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
02 Aug 2019 18:46 - 02 Aug 2019 18:46‘We gaan een jaartje voor jeugd en mogen blij zijn als we playoffs halen. Van de grond af bouwen. ‘
Nu weer niets van dat, doel is meteen promotie? Of heb ik dat mis, ik lees eigenlijk weinig over de koers die ze daar willen varen. Misschien kan Kerkradenaar aanvullen?
Jeugd (binding) dus maar weer inwisselen voor vreemden zo lijkt t?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2019 18:58 - 02 Aug 2019 19:11Edit: In het algemeen, Roda heeft met Alberg en Croux twee spelers die potentieel top zijn voor de KKD, maar waarvan ook nog maar moet blijken of ze het niveau gaan halen dat ze jaren geleden hadden. Verder vind ik hun elftal vooralsnog echt niet zo sterk, ze zullen zich ongetwijfeld mengen in de strijd om playoffs maar meedoen voor de titel lijkt me uitgesloten.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2019 19:32Maar klopt, wij hoeven echt niet onder te doen op dit moment. Schroijen, vdHurk en Vermijl zijn voor de KKD ook toppers in goede doen! En vlak Nys ook niet helemaal uit.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2019 19:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2019 20:07Eerst schoon schip maken saneren en iedereen weg jagen.
Nu alleen nog wachten tot hij ze in de stront laat zakken.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2019 21:03 - 02 Aug 2019 21:06Boe is dat feeske? wrote: Nou, dit zijn geen jeugdspelers meer he @Tuor
Helemaal mee eens hoor! Excuus, het lijkt alsof mijn post een reactie is op de jouwe maar dat is niet zo, was meer een algemeen reactie op deze transfers. Ben het verder helemaal eens met wat je zegt, Roda lijkt weer precies op de oude vertrouwde voet verder te gaan.
Edit: het zegt natuurlijk niet zoveel en de transferperiode duurt nog een maand, maar op basis van de oefencampagne van Roda kan geconcludeerd worden dat het alles behalve een wereldelftal is wat er staat. Nogmaals, zijn oefenwedstrijden, maar toch.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2019 11:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
03 Aug 2019 11:52MVVke wrote: Iech mis get beriechte vaan de lèste daog in dit oonderwerp? Boe zien die gebleve?
Klopt iemand had zo te zien een nieuw topic aangemaakt in plaats van te posten in dit topic? Ik heb de berichten van het andere topic naar hier verplaatst (zie vorige pagina)
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2019 15:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2019 09:08En ze betalen ook nog maar de helft van de huur van het stadion? Vind ik ook dat ze het hele bedrag kunnen gaan betalen!
Als ze Den Bosch al geen goedkeuring geven mogen ze dit ook geen goedkeuring geven. En dan kijk ik niet door een rood witte bril.
De spelers die ze hebben gehaald zullen al meer kosten dan alles en iedereen bij MVV qua salaris.
Dat terwijl de mexicaan heeft gezegd alleen garant te staan voor de 9 ton. Waar betalen ze de salaris dan van??
Ik denk dat ze voor zichzelf al een gat aan graven zijn op dit moment alleen hebben ze het zelf nog niet door.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
04 Aug 2019 09:20 - 04 Aug 2019 09:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
04 Aug 2019 11:25Kerkradenaar wrote: Ik heb vernomen dat het salaris van alle spelers die nu gekomen zijn, buiten die van Chelsea dan, binnen het gezamenlijke salaris van de vertrokken Makrini en V velzen passen. Alle waren ook transfervrij en 2 huur.
Dus Croux, Alberg, Cotan, Klaasen en weet ik wie jullie nog allemaal hebben vastgelegd verdienen bij elkaar hetzelfde (of minder) dan El Macaroni en van Velzen met zijn tweeën verdienden? Financiën is niet bepaald mijn sterke punt maar lijkt mij een sterk verhaal. Aan de andere kant, met het beleid daar zou het me nog niet eens zo verbazen als deze twee spelers een dergelijk buitensporig salaris verdienden.
- Strucht
-
- Elite Member
-
04 Aug 2019 11:39 - 04 Aug 2019 11:51Komopdieroeie wrote:Kerkradenaar wrote: Ik heb vernomen dat het salaris van alle spelers die nu gekomen zijn, buiten die van Chelsea dan, binnen het gezamenlijke salaris van de vertrokken Makrini en V velzen passen. Alle waren ook transfervrij en 2 huur.
Dus Croux, Alberg, Cotan, Klaasen en weet ik wie jullie nog allemaal hebben vastgelegd verdienen bij elkaar hetzelfde (of minder) dan El Macaroni en van Velzen met zijn tweeën verdienden? Financiën is niet bepaald mijn sterke punt maar lijkt mij een sterk verhaal. Aan de andere kant, met het beleid daar zou het me nog niet eens zo verbazen als deze twee spelers een dergelijk buitensporig salaris verdienden.
Die heren verdiende beide tussen 200.000 en 230.000 EUR heb ik mij laten vertellen, dus daar kan je 4 man een salaris van ruim 100.000 EUR voor geven ( wat Croux ook ongeveer wou )
RJC heeft ook een begroting van 5,2 miljoen EUR vergeet dat niet. Voor ons MVV fans natuurlijk frustrerend, Het MVV beleid zou zijn 9 ton te kort... Prima dan gaat de begroting 1 miljoen EUR naar beneden en snijden we in alles wat mogelijk is tot de lease auto, koffiejuffrouw aan toe. De oplossing van RJC is. we zoeken iemand die garant wil staan en we gaan op dezelfde voet verder...
Dit is ook de reden waarom ik zo benieuwd ben dat als er al dadelijk weer een ruim begrotingstekort zou komen of de Mexciaan het dan automatisch weer zal aanvullen, of de soap begint weer opnieuw. (+ stadion huur word volgend jaar weer verdubbeld, al zal dat met al die (oud)burgemeesters in hun netwerk wel weer snel zijn geregeld)