>
Ontvangen bedankjes 195
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het is gewoon echt een lastig mannetje. Wat dat betreft echt een sjeng. Weet alles beter en meent dat iedereen op zijn, negatieve, mening zit te wachten.
Boe is dat feeske? schreef : Sjoerd Ars (TD van Fortuna) met een paar interessante uitspraken.
www.1limburg.nl/fortuna-sittard-houdt-ho...ig?context=section-2
Met huurlingen meegerekend vertrokken er zeventien spelers uit Sittard. "Je moet realistisch kijken naar wat je kan als club. We zijn dit jaar teruggegaan in spelersbudget", vertelt Ars. "Prioriteit nummer één is dat de club er over tien jaar nog is, financieel gezien.
en
Het zou een topprestatie zijn als we erin blijven, want dat zou betekenen dat we drie clubs onder ons kunnen houden met het laagste voetbalbudget uit de Eredivisie. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we weer een mooi jaar tegemoet gaan met zijn allen."
Hoe kan het zijn, dat je een jaar na promotie erop achteruit gaat in budget? Zeker met een knappe handhaving afgelopen seizoen zou je verwachten dat er juist meer sponsoren, TV geld etc bijkomt. En dus een hoger spelersbudget. Was paar weken geleden natuurlijk al in het nieuws dat er geen hoofdsponsor kon worden gestrikt voor een heel jaar.
@Gohf kan jij er wat over vertellen hoe dit allemaal kan?
Uit onderzoek van NRC blijkt verder dat de Rabobank soms druk uitoefent op bijvoorbeeld clubs die in zee willen gaan met omstreden buitenlandse investeerders. Dat zou onlangs nog zijn gebeurd bij Roda JC en FC Den Bosch.
Boe is dat feeske? schreef : Thanks en helder. Kut dus. Denk je dat jullie erin blijven?
Gohf schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Thanks en helder. Kut dus. Denk je dat jullie erin blijven?
50/50 denk ik. Ik zou tekenen voor een 16e plaats aan het einde van het seizoen. RKC houden we nog wel onder ons, maar voor de rest word het lastig denk ik...
tuutsje schreef :
Nou KNVB make my day,