>
Ontvangen bedankjes 48
MVV_Mestreech schreef : Ik lees overal dat Roda al 3 punten aftrek heeft gehad en dit nogmaals gaat gebeuren. Maar die eerste 3 punten aftrek heeft toch nooit plaatsgevonden???
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kerkradenaar schreef : Wat betreft Korotaev, heb een hele tijd geleden (zullen nu inmiddels wel jaren zijn) inderdaad gelezen over de Dubai Papers. Meen mij te herinneren dat dat vooral gespitst was op Helin, de organisatie welke Korotaev erin heeft geluisd.
Kerkradenaar schreef : Je kunt je terecht afvragen of Korotaev iets wist van de dubieuze praktijken en of hij er iets mee te maken heeft.
Kerkradenaar schreef : Ik denk dat hijzelf ook wel weet dat hij nooit door een keuring van de KNVB zal komen, dat weten ze bij Roda ook.
mvvke4life schreef : Dit is niet mijn persoonlijke mening maar hoe ik denk dat er over de verschillende clubs in Limburg gedacht wordt.
En daar zit meteen ook ons probleem.
Roda wordt gezien door veel (niet iedereen) limburgers als Limburgse club en heeft mede daardoor meer support uit een groot deel van zuid Limburg.
MVV wordt alleen met Maastricht geassocieerd en sjengen en daar heeft een heel groot deel van zuid Limburg iets tegen. Daardoor is roda interessanter voor een investeerder dan MVV. En het feit dat ze een groot modern stadion hebben telt daar ook in mee.
Ik woon het grootste deel van mijn leven in Maastricht maar kom niet uit Maastricht. Ik had altijd meer met Maastricht dan de mijnstreek en ook MVV vond ik een mooiere club toen ik hier nog niet woonde. Maar ik weet als geen ander hoe er in een groot gebied buiten Maastricht over ons wordt gedacht.
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De_Lange schreef : Het is allemaal lachen, gieren brullen wat er daar aan de grens allemaal gebeurt maar het haalt wel onze focus weg van onze eigen club waarbij het ook allemaal niet rozengeur en maneschijn is.
Persoonlijk denk ik dat we er niet heel veel beter voorstaan dan die club uit de grens regio. Want kijk eens een even hoe wij de afgelopen paar maanden afgezakt zijn van een stabiele, rustige club naar een stuurloos en zinkend schip. Elke matroos is momenteel ook bij ons zijn eigen hachje aan het redden.
Dus leuk die soap daar maar laten we onze energie liever in onze eigen club steken, zodat we straks hopelijk de lachende derde mogen zijn.
Vluuzak schreef :
mvvke4life schreef : Dit is niet mijn persoonlijke mening maar hoe ik denk dat er over de verschillende clubs in Limburg gedacht wordt.
En daar zit meteen ook ons probleem.
Roda wordt gezien door veel (niet iedereen) limburgers als Limburgse club en heeft mede daardoor meer support uit een groot deel van zuid Limburg.
MVV wordt alleen met Maastricht geassocieerd en sjengen en daar heeft een heel groot deel van zuid Limburg iets tegen. Daardoor is roda interessanter voor een investeerder dan MVV. En het feit dat ze een groot modern stadion hebben telt daar ook in mee.
Ik woon het grootste deel van mijn leven in Maastricht maar kom niet uit Maastricht. Ik had altijd meer met Maastricht dan de mijnstreek en ook MVV vond ik een mooiere club toen ik hier nog niet woonde. Maar ik weet als geen ander hoe er in een groot gebied buiten Maastricht over ons wordt gedacht.
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Wat een onzin, de enige reden waarom Roda meer support heeft of had, want zonder 5 euro kaartjes zitten er ook nog geen 3000 man meer in het PLS, is dat Roda altijd Eredivisie heeft gespeelt , terwijl MVv en ook Fortuna 20 jaar in de eerste divisie verbleef. Roda heeft zich de titel als de club van Limburg zelf toe geeigend , compleet met het Limburgs volkslied, maar buiten en zelfs ook binnen de Parkstad regio, word Roda-Kerkrade ook gewoon uit gekotst.Ik heb 6 collega's van de Parkstad regio, waarvan er geen een naar Roda gaat, maar wel naar PSV en een naar Feyenoord.
'Ondanks alle ellende biedt de club kansen. Door de precaire financiële toestand zou een overnemer amper hoeven te betalen voor de overname, geld dat hij kan investeren in de club zelf. Hij zou met de nodige fondsen een ondergewaardeerd merk opnieuw op de kaart kunnen zetten."