>
Ontvangen bedankjes 767
Jacques schreef : Nu ja, volgens mij is dat gevoel bij onze fans vooral omdat dat qua sfeer de mooiste periode van MVV sinds… ja, sinds zo ongeveer altijd was. Ik heb MVV bijvoorbeeld in de eredivisie zien spelen, de jaren dat we net Europees voetbal misten. Was het stadion best leuk gevuld en het was echt wel leuk qua sfeer. Maar niet te vergelijken met de knallende rauwe sfeer in het seizoen van Maaskant. Dat was echt genieten. Tel daarbij op dat we voor het eerst in acht jaar weer eens van promotie mochten dromen. Achteraf gezien was een vijfde plaats en de dramatische exit in de play-offs na het knietje van Serge teleurstellend en was de selectie goed (en duur) genoeg voor meer.
Als we die sfeer toch eens terug konden krijgen... tegenstanders waren ronduit geïntimideerd. Petrovic vond het schitterend dat hij bekogeld werd met alles wat los en vast zat, "eindelijk wat Zuid-Europese sfeer in Nederland" of zoiets. 90 minuten lang zingen. Heerlijk.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zakelijk schreef : Was het ook niet het maaskant jaar dat we bijna naar de klote gingen? Maaskant dik salaris, Thiebaut Gomez Silah etc
Napoleon schreef :
Zakelijk schreef : Was het ook niet het maaskant jaar dat we bijna naar de klote gingen? Maaskant dik salaris, Thiebaut Gomez Silah etc
Toen had de club al miljoenen schuld . Ik ben in die tijd ooit eens met Anita op gesprek bij Nico Jongen geweest om ons ongenoegen te bespreken . En die Jongen gaf toen doodleuk aan dat stadion huur betaalde MVV al lang niet meer ...
Toen heeft Jongen gegokt met een “sterk” elftal en een trainer die toen best aansprekende resultaten maakte om met een wan hoop offensief ( dat wist men alleen intern , dat die enorme tekorten er waren ) om naar de eredivisie te gaan en zo meer gelden te kunnen genereren .
Allemaal niet gelukt en de rest is geschiedenis
Was wel met momenten op het veld een mooi voetbal jaar !
Zakelijk schreef :
Napoleon schreef :
Toen had de club al miljoenen schuld . Ik ben in die tijd ooit eens met Anita op gesprek bij Nico Jongen geweest om ons ongenoegen te bespreken . En die Jongen gaf toen doodleuk aan dat stadion huur betaalde MVV al lang niet meer ...
Toen heeft Jongen gegokt met een “sterk” elftal en een trainer die toen best aansprekende resultaten maakte om met een wan hoop offensief ( dat wist men alleen intern , dat die enorme tekorten er waren ) om naar de eredivisie te gaan en zo meer gelden te kunnen genereren .
Allemaal niet gelukt en de rest is geschiedenis
Was wel met momenten op het veld een mooi voetbal jaar !
Duidelijk! Was een schitterend seizoen hoor , 0-7 bij Fortuna, de thuiswedstrijd tegen Rkc.. de sfeer die er toen was .. heerlijk! Alleen blijkt idd dat we toen ruim boven onze stand leefde.. tjah het is maar waar je voorkeur aan uitgaat. Ik heb het liever op onze huidige manier.
Yannick schreef : Die Diemers gaat ze toch zeker een miljoentje opleveren als ze die verkopen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk