>
Ontvangen bedankjes 201
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik zal jullie iets schokkends verklappen. Niet schrikken. Hai Berden, jarenlang de grote man achter VVV, sponsorde met zijn bedrijf Seacon in ieder geval Fortuna en Roda, wellicht ook MVV. Nol Hendriks was met zijn kledingwinkels sponsor bij alle Limburgse profclubs - en tegelijkertijd was hij de grote man bij Roda! Ward Vleugels had tot voor kort veel invloed bij MVV, en heeft ook de nodige centjes in MVV gestoken, zelf en via Qpark. Datzelfde Qpark sponsorde ook wel eens buiten MVV hoor. Moet ik doorgaan?
Jullie redeneren te veel als fan. Napoleon heeft een bedrijf te runnen. Die twee gaan best samen hoor. Je kunt MVV alle goeds wensen, en tegelijkertijd via je bedrijf wat centjes in een andere club steken.
Kletswief schreef :
Jacques schreef : Ik zal jullie iets schokkends verklappen. Niet schrikken. Hai Berden, jarenlang de grote man achter VVV, sponsorde met zijn bedrijf Seacon in ieder geval Fortuna en Roda, wellicht ook MVV. Nol Hendriks was met zijn kledingwinkels sponsor bij alle Limburgse profclubs - en tegelijkertijd was hij de grote man bij Roda! Ward Vleugels had tot voor kort veel invloed bij MVV, en heeft ook de nodige centjes in MVV gestoken, zelf en via Qpark. Datzelfde Qpark sponsorde ook wel eens buiten MVV hoor. Moet ik doorgaan?
Jullie redeneren te veel als fan. Napoleon heeft een bedrijf te runnen. Die twee gaan best samen hoor. Je kunt MVV alle goeds wensen, en tegelijkertijd via je bedrijf wat centjes in een andere club steken.
Hai Berden is de levensader van VVV... zonder deze persoon speelde VVV in de kelders van de KK. Echter deze Hai Berden is een Nol Hendriks die usmvvke eigenlijk nooit heeft gehad... iemand die supporter is, kennis heeft en financiële mogelijkheden heeft en deze substantieel ook in brengt. En deze zaten niet op het forum om digitale kritiek te geven. En dus niet een kleine sponsor. Hai Berden heeft grote bedragen gesponsord en geschonken aan VVV en ja... als ondernemer ook bij mvv iets "kleins" gesponsord uit zakelijke overwegingen.
En respect voor iedere supporter... voor iedere kleine supporter... maar Napoleon heeft geschreven dat hij zelfs overwogen heeft of zelfs daadwerkelijk de sponsoring bij usmvvke een jaar heeft stopgezet. Maar vermoed dat zijn sponsorbijdrage niet te vergelijken valt met een Berden en nogmaals met alle respect een kleine sponsor is. Ik had gehoopt dat Napoleon met zijn passie voor mvv, met zijn kennis van o.a. spelers, in usMVVke zou willen investeren b.v. een veelbelovende speler voor usmvvke en deze voor zijn rekening zou nemen. Uiteraard dat hij bij een succesvolle doorverkoop hij een gedeelte van de winst krijgt
En wat was ook al weer het nieuwe idee van die fantastische manager bij VVV.... Vreemd vermogen aantrekken... en wie wordt die nieuwe verstrekker... Hai Berden. Dus daar ook niks nieuws onder de zon. Maar VVV heeft gelukkig Berden waar alles om draait.
Overigens vind ik het idee van Napoleon met de mogelijkheden in samenwerking met de UM heel goed!
Armand schreef : Nieuwe Barcelona-trainer zet deur open voor Nederlands talent
14.39 uur
0
© Pro Shots
Xavier Mbuyamba heeft woensdag meegetraind met de A-selectie van Barcelona. De centrale verdediger, die twee weken geleden zijn achttiende verjaardag vierde, maakte zijn opwachting tussen de grote namen van de Catalanen.
Mbuyamba maakte afgelopen zomer een opmerkelijke transfer van MVV Maastricht naar Barcelona. De boomlange stopper sloot direct aan bij Juvenil A, het Onder-19 elftal van de club. Hij debuteerde al op zijn zestiende in het eerste elftal van MVV en trainde eens mee bij Chelsea, maar besloot daadwerkelijk zijn spullen te pakken toen Barcelona zich voor hem meldde.
Zijn aanwezigheid op de training is mogelijk een voorbode voor meer kansen. Maandag stuurde Barcelona trainer Ernesto Valverde de laan uit en nog diezelfde dag kreeg Quique Sétien het roer in handen als nieuwe trainer. Na zijn aanstelling liet Sétien weten de jeugd de kans te willen geven bij Barcelona.