>
Ontvangen bedankjes 1691
les rouges blancs schreef : Twan Scheeper en Erik Meijer in 1993:
Roelofsen 1994:
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Geer gedoon Jean !Jean schreef : Prachteg um te zien LRB.
Diech oonderhéls heij t sjoenste topic vaan t forum!
Iech waor dao ouch, sterker nog, veur dee wedstrijd bin iech op ut veld gewees.les rouges blancs schreef : wee kin ziech dees wedstrijd rappeleere..?
MVV - Los Angeles Aztecs oet 1979
...
Maurice en zien zuster Debbie, kome nog steeds nao MVV kieke. Mer Maurice heet toch ut book "MVV veur iewig" met gesjreve, dus oeteindelik is d'r e book gekome.les rouges blancs schreef : Dao is wel 'n LP oetgebrach boe op de leedsjes vaan de Angel-Side op stoonte,
mer dao waor aoch oets e plan veur e book...
...
Yep, kin ut miech nog herinnere. Sjoene tied!les rouges blancs schreef : en die 't zoe euver "m-beep-ffen" te kier goon...
verbroedering vaan de Angel-Side oet 1984:
...
es iech ut good höb, waor dit de generaasie vaan "Zwijntje" en Co...
en Maurice ziene zoon neet te vergeete; dee kump aoch ieders kier met !MVV4life schreef :
Maurice en zien zuster Debbie, kome nog steeds nao MVV kieke. Mer Maurice heet toch ut book "MVV veur iewig" met gesjreve, dus oeteindelik is d'r e book gekome.les rouges blancs schreef : Dao is wel 'n LP oetgebrach boe op de leedsjes vaan de Angel-Side op stoonte,
...
Bedankt LRB! Mooi om dit alles te mogen zien en te lezen.les rouges blancs schreef :
Jean schreef : Prachteg um te zien LRB.
Diech oonderhéls heij t sjoenste topic vaan t forum!
Daoneve vind iech ut belangriek tot de jongere generaasie met kin geneete vaan dees aw meminte !
Veural omtot veer gein MVV museum ( wie die gaste in Zitterd dat wel ) höbbe....
en tot dao daan e taak ligk veer us um uzze "gamins "oonder de 30 (die neet altied alles wete of kinne trök zien)
de sjoen dinger te laote zien...
Jaojao, neet jaoge...les rouges blancs schreef : Forlaajf; sken ezzebleef dat zjubileebook ...
les rouges blancs schreef :
dat zou kunnen; ik keek naar die gozer links. Ik meende me hem met krulletjes te herinneren...maar kan me vergissen.Danny1983 schreef :
Volgens mij wel rechts vooraan met die zwarte haren heb hem hier op fotos staan waar hij bijna hetzelfde uitziet,maar zijn ook al oude fotos wel mooi al die oude fotosles rouges blancs schreef :
nee, zo vet is je oompie nooit geweest . ( Oepss...als ik maar geen last nu krijg met de "badjakker"op de foto ... )Danny1983 schreef : Is dat Opadiehard helemaal vooraan?
Hij lijkt daar erg op mijn vader in zijn vroegere jaren...
Moet hij dan maar uitsluitsel geven...
Hee Ouwwe...! Sta je op de foto..?
Waarom staat er "Heerlen" boven dit artikel?les rouges blancs schreef :
les rouges blancs schreef : Dao is wel 'n LP oetgebrach boe op de leedsjes vaan de Angel-Side op stoonte,
wat iech miech aofvraog... is boerum zien zusterke neet oppe foto stoont ?
Die häör kinne wete tot dat e moordwief...oeps... e zier leef keend is !
Breur schreef :
Waarom staat er "Heerlen" boven dit artikel?les rouges blancs schreef :
les rouges blancs schreef : Dao is wel 'n LP oetgebrach boe op de leedsjes vaan de Angel-Side op stoonte,
wat iech miech aofvraog... is boerum zien zusterke neet oppe foto stoont ?
Die häör kinne wete tot dat e moordwief...oeps... e zier leef keend is !