>
Ontvangen bedankjes 556
Morgen worden de supporters van MVV ook benoemd in VI door henk de HaanSjonnie schreef :
Schapendonk schreef : Die 2 ton gaat lukken denk ik, maar dan...is dat echt genoeg?
Ik weet niet precies hoeveel er nodig is . Maar mijn gevoel zegt me dat er altijd sponsors/bedrijven zijn die wachten tot de laatste minuut om in de media alle lof te krijgen .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer458 schreef : bron : Het Belang van limburg
Beerschot wordt tot 31 mei beschermd tegen zijn schuldeisers. Dat heeft de rechtbank van koophandel in Antwerpen vrijdag beslist. De eersteklasser moet wel om de twee weken een gedetailleerd overzicht geven over haar financiële toestand aan de gedelegeerd rechter.
Tijdens de beschermingsperiode mogen de schulden niet verder aangroeien en moeten de spelers ook betaald worden. Op 29 mei komt de zaak opnieuw voor de rechtbank ter evaluatie.
opadiehard schreef : Misschien hele stomme vraag...waar gaat het ingezamelde geld naar toe indien veendam toch failliet gaat zoals bijv het gecollecteerde?...of klink ik nu erg hollands?...dit werd mij velen malen gevr vandaar!...gr opa .
Dat is logisch wat je zegt, maar zo blijft de vraag van Opa wel openstaan... Waar gaat dat gecollecteerde geld heen, als Veendam alsnog failliet gaat? Ik bedoel daar helemaal niets verkeerd mee, ben er gewoon nieuwsgierig naar. Gaat het naar de schuldeisers van Veendam? Naar een goed doel?Nao Väöre schreef : Alleen het geld dat men gestort heeft wordt geretouneerd.
Geld stoppen in een collectebus natuurlijk niet. Dit is immers niet te controleren.
Jacques schreef :
Dat is logisch wat je zegt, maar zo blijft de vraag van Opa wel openstaan... Waar gaat dat gecollecteerde geld heen, als Veendam alsnog failliet gaat? Ik bedoel daar helemaal niets verkeerd mee, ben er gewoon nieuwsgierig naar. Gaat het naar de schuldeisers van Veendam? Naar een goed doel?Nao Väöre schreef : Alleen het geld dat men gestort heeft wordt geretouneerd.
Geld stoppen in een collectebus natuurlijk niet. Dit is immers niet te controleren.