de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

28 mrt 2013 06:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #466

Danny1983 schreef : Daniël Verlinden @D_Verlinden
Stuur een SMS met de tekst 'Veendam' naar 3010. Per sms gaat 1,- euro naar Red SC Veendam (actie Henk de Haan). #scveendam

OPA ZEET...op de site van hun staat dat per sms 1.50 euro gestort word en niet 1,-euro...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2013 07:10 28 mrt 2013 07:15 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #467

opadiehard schreef :

Danny1983 schreef : Daniël Verlinden @D_Verlinden
Stuur een SMS met de tekst 'Veendam' naar 3010. Per sms gaat 1,- euro naar Red SC Veendam (actie Henk de Haan). #scveendam

OPA ZEET...op de site van hun staat dat per sms 1.50 euro gestort word en niet 1,-euro...gr opa ;).

klopt hoorde ik later ben ik vergeten door te geven sorry Ommpie :schamen:

Nog wat posters verspreiden in Sneek en naar Radio NL Vragen voor een steun aktie, ook ga ik al onze klanten erover vertellen en leg een poster op iedere auto die ik tegen kom zowel de sms posters als de posters met t rekening nummer op naar de 200.000 — in Sneek.
Ook ga ik zometeen langs alle autodealrs en grote meubelzaken en naar de bedrijven op de industrie terreins in Sneek en omgevnig alles Voor aktie Red Veendam en MVV t kampioenschap

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

28 mrt 2013 07:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #468
Soraya Weijenberg is goed op dreef heel veel respect voor Onze MVV heldin Wij Steunen SC Veendam Kolonios en worden zelf kampioen voor aktie tegen de knvb!!!

link.brightcove.com/services/player/bcpi...&bctid=2257565972001

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

28 mrt 2013 08:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #469
SMSje is 1,50 en er gaat 1 euro naar Veendam. Simpele rekensom leert dat er dan 50 cent ergens anders naartoe gaat. Ben es benieuwd vandaag of er wellicht naar de 2 ton gegaan kan worden als er een grotere sponsor zou komen volgens SC Veendam Kolonicios.

28 mrt 2013 08:40
Pater Vink
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #470
Dat zijn de kosten voor de netwerkprovider etc.
Wellicht houdt het radiotation er nog een dubeltje aan over
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 mrt 2013 09:03
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #471
Iech hoort net wat gezag woort op falcon en bin ff gaon neuze op internet, mer dat nummer 3010 zeen iech allein truk bij spelletjes en unne houp euver opliechting met dat nummer 3010...

Dus had geere ff geweete of 't noe wel of neet klop dat nummer?

28 mrt 2013 09:12
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #472
Vaak worden dat soort korte SMS nummers gedeeld door meerdere bedrijven / spelletjes etc. Het is dan ook belangrijk dat je de tekst 'Veendam' SMS't. Dan weet het systeem waarvoor je SMS je is en wordt je als het goed is ook niet lastig gevallen in de toekomst.

28 mrt 2013 09:14
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #473

jeoff schreef : Vaak worden dat soort korte SMS nummers gedeeld door meerdere bedrijven / spelletjes etc. Het is dan ook belangrijk dat je de tekst 'Veendam' SMS't. Dan weet het systeem waarvoor je SMS je is en wordt je als het goed is ook niet lastig gevallen in de toekomst.

Ok daanke Jeoff..
Wow 't allein ff weete, iech sjrok wel ff vaan al die meldinge euver dat nummer op google!

28 mrt 2013 11:03 28 mrt 2013 11:04 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #474
Column op Nu.nl:

Menno Pot
Gepubliceerd:
Laatst gewijzigd: 28 maart 2013 08:46

De KNVB leeft met u mee
De KNVB laat zich dezer dagen weer van zijn warmbloedigste kant zien, maar niet heus. Zie het als een officiële bondstraditie.

© ProShots
Door Menno Pot

Laat ik vooropstellen dat ik nog nooit op het hoofdkwartier van de KNVB in Zeist ben geweest, dus ik weet niet uit eigen ervaring wat voor sfeertje daar hangt en wat voor types er zoal werkzaam zijn, maar ik stel me er zonderlinge figuren bij voor: dorre, technocratische ambtenaren met een niet al te best ontwikkeld gevoel voor humor en een nog slechter ontwikkeld empathisch vermogen.
Dat vermoeden baseer ik op al die keren dat men in Zeist best even wat menselijk begrip en inlevingsvermogen had mogen tonen, maar daar simpelweg niet toe in staat bleek en dus maar een ordner uit een dossierkast trok, om te kijken of dáár misschien in stond hoe men reageren moest.
De twee beroemdste gevallen: de KNVB-stellingname na de vuurwerkramp in Enschede (13 mei 2000) en de aanslagen in de VS (11 september 2001).
Op 14 mei 2000 werd tussen de rokende resten van de wijk Roombeek nog gezocht naar vermisten. Roombeek was een echte FC Twente-wijk. Er werden supporters vermist van wie na de klap nog niets was vernomen. Ook de spelers hadden er kennissen.
De club was met goed fatsoen niet tot voetballen in staat, maar de KNVB was onvermurwbaar: FC Twente moest naar Rotterdam om tegen Feyenoord te spelen. De Enschedese club even met rust laten? De KNVB kon kennelijk in geen enkele ordner iets over vuurwerkrampen vinden - en wenste FC Twente dus maar gewoon een plezierige wedstrijd.
Nantes
Ook na de aanslagen van '9/11' besloot de KNVB dat er gewoon gevoetbald moest worden. Sterker: clubs die aangaven liever niet te voetballen op - bijvoorbeeld - de dag van officiële Europese rouw werden maatregelen in het vooruitzicht gesteld wanneer ze zouden besluiten niet te spelen.
De UEFA nam aanvankelijk eenzelfde standpunt in. Zo moest PSV op de elfde september, pal na de aanslagen, een Champions League-wedstrijd spelen in en tegen Nantes. De volgende dag gelastte de UEFA wél het hele programma af, waarop de KNVB besloot het dan ook maar officieel erg te vinden.
In de weken daarna hield elke Nederlandse amateurvoetballer of clubsupporter, op last van de KNVB, een keer of 27 een minuut zijn mond voor de slachtoffers, maar uitgerekend op 11 september zelf wist de KNVB zich, pal na de ramp, geen houding te geven.
Hoe ironisch dat uitgerekend deze organisatie ons de laatste tijd meent te moeten uitleggen wat 'respect' precies inhoudt - en hoe je het toont. Deze mensen zouden FC Hiroshima nog hebben gedwongen om gewoon hun thuiswedstrijd van 7 augustus 1945 te spelen, op straffe van een boete en puntenaftrek.
En dan nu het heden. SC Veendam is weer eens failliet. Verdriet in de Veenkoloniën, maar geen woord van piëteit van de KNVB: er kon nog geen meelevende tweet van af. Op de KNVB-site verschenen twee nieuwsberichten: één over de mogelijke gevolgen voor de ranglijst (het opent met de mededeling dat de KNVB 'kennis heeft genomen van', etc.) en één waarin wordt medegedeeld dat Veendam - Dordrecht maandag niet doorgaat.
Als een KNVB-werknemer de hele dag gierend zit te huilen achter zijn bureau, zal geen collega vragen wat er is. Je vindt nog meer troost in een reptielenhuis.
Financiële molensteen
Aan de andere kant: die afgemetenheid is ook wel weer eerlijk van de KNVB, want de KNVB vindt het natuurlijk helemaal niet erg dat de Jupiler League zichzelf op deze manier saneert. De financiële molensteen die de clubs van de bond omgehangen hebben gekregen (minimaal zestien full-profs op de loonlijst, al weet de club niet eens zestien seizoenkaarthouders te ronselen) doet zijn werk voortreffelijk, dus waarom condoleren?
Alleen al daarom moeten we allemaal 'Veendam' sms'en naar 3010 (dan doneer je 1,50 euro) en/of een paar euro overmaken naar het door Henkie 'ADHD-pom-pom-pom' de Haan geopende bankrekeningnummer 171001699.
Ik wilde het aanvankelijk niet doen (aan het redden van een historische vereniging draag ik graag bij; de begroting van een bvo rondbreien vind ik mijn taak niet), maar inmiddels heb ik het toch gedaan.
Red Veendam en draai de KNVB een loer; twee vliegen in één klap.

28 mrt 2013 11:21
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #475
Kan iemand dat stuk van patrick delait plaatsen? Wat was iig de strekking? Die sukkel sloeg 2 jaar geleden ook volledig de plank mis met een column over zwijntje en de rol van trost.

Ik heb een sms'je en 5 € overgemaakt. Heb mijn deel gedaan. Vindt het nu goed zo ;) Wat zou het mooi zijn als veendam het redt en we die punten thuis tegen Fortuna net nodig hadden. Voelt toch goed dat je indirect daar aan mee hebt geholpen. Jammer dat je toch op Facebook etc mensen ziet die het afkeuren en weghonen. Dat je niks geeft oké, maar hou dan ook je mond als we ze toch niet in mindering krijgen. Ik eis wel gratis toegang voor Mvv supporters volgend seizoen in veendam ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 mrt 2013 11:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #476
Tussenstand: 130.000€
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

28 mrt 2013 11:29 28 mrt 2013 11:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #477

webmastersfm schreef : Jammer dat je toch op Facebook etc mensen ziet die het afkeuren en weghonen.

Wie denk je dat die mensen zijn. Het nieuws over Veendam is op die site ook plotseling als sneeuw voor de zon verdwenen :lol:

28 mrt 2013 11:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #478

webmastersfm schreef : Tussenstand: 130.000€

Sjiek, nog maar 70.000 en dan kunnen ze weer aan tafel met de curator. Lach me helemaal een ongeluk als we zo die 6 punten toch weer terug kunnen krijgen en Veendam hun club terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

28 mrt 2013 12:06
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #479
Is het niet verstandig als Veendam toch in hoger beroep gaat. Zodat ze nog wat tijd kunnen rekken?

28 mrt 2013 12:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #480
Beroep is geen optie in deze. KNVB is in principe geen partij. Er is een faillissement aangevraagd door schuldeisers omdat veendam niet meer aan haar verplichtingen kan voldoen. Ze hebben tot dinsdag om het faillesement tegen te houden. Een faillesement bekrachtigd door een rechtbank betekent automatisch verlies licentie. Dinsdag is d-day en dan duidelijkheid.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden