de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?
28 mrt 2013 12:34
28 mrt 2013 12:36 door Kay.
josoetgebrook schreef : Column op Nu.nl:
[...]
Prachtig stuk!
Vooral: "De KNVB kon kennelijk in geen enkele ordner iets over vuurwerkrampen vinden - en wenste FC Twente dus maar gewoon een plezierige wedstrijd."
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
28 mrt 2013 12:44
webmastersfm schreef : Tussenstand: 130.000€
Op de site staat 83600 excl smsjes, waar vind ik de actuele stand.
Word nog spannend...supporters vs KNVB
28 mrt 2013 12:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Op RTV noord die Henk de haan live. Versta er geen snars van haha. Hoor wel paar keer MVV, Maastricht en soraya. Ik zie een mooie toekomst voor die man bij voetbalprogrammas etc. Wat een clown maar wel een super enthousiasme voor iemand die zijn hart eigenlijk aan fc Groningen heeft verpand. Kijk tip
28 mrt 2013 13:01
Marcel Andrien
Junior Boarder
Beste supporters,
we zien dat jullie zeer begaan zijn met lot van SC Veendam en proberen mee te denken hoe die club gered kan worden (om zodoende ook de uiterst vervelende puntenaftrekvoor ons te voorkomen). We zien ook dat jullie proberen te begrijpen of de KNVB maar een ding kan doen in deze voor MVV zo zure situatie.
Juist nu hebben onze matadoren een steun in de rug nodig ! Wij roepen jullie op om vrijdag massaal en vocaal achter het team te staan ! De enige remedie om deze tegenslagen te overwinnen is strijd, passie en als het even kan 3 punten. Aan ons allen de taak daar aan bij te dragen. Gebruik je eigen netwerk en mogelijkheden om de Geusselt vrijdag vol te krijgen. Wie weet wat er dan toch nog mogelijk is in de kampioensstrijd....We kunnen proberen zoveel mogelijk mensen met een hart voor de club te bereiken via dit forum, via Twitter en Facebook, onze MVV website, Falcon radio en TV Maastricht. Wat kunnen wij nog meer doen en wat kunnen jullie op deze korte termijn nog klaarspelen ?. Vaan us allemaol! Bedaank en complimente,"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Lummel, opadiehard
28 mrt 2013 13:14
De vereniging van oud SC Veendam spelers doneert €4000,- aan SC Veendam. Getuige deze tweet.
Oud SC Veendam stort voor elke oud-speler in 59 jaar bv drie euro, afgerond 4000 euro. Welk bedrijf en vereniging volgt? #scveendam
28 mrt 2013 13:17
Marcel, es iech 't good begriep deit MVV zèllef dus niks, en laot geer es club alles aon de supporters euver?
Iech verwach gein financiele actie nao Veendam, vaanoet MVV. Meh M.V.V. kint toch op z'n mins ziech beklaoge euver dit malafide knvb-systeem, desnoeds mèt aander clubs same. Meh ouch dao i zeen iech vaanoet M.V.V. 0,0 beweging.
Iech krijg d'n indrök tot M.V.V. gaar gein kampioen maag weure, en tot 't bestuur 't eigelek wel good oetkump tot v'r noe -6 kriege, es Veendam d'r eg neet mie is.
28 mrt 2013 13:33
MVV4life
Platinum Boarder
Marcel Andrien schreef : Beste supporters,
we zien dat jullie zeer begaan zijn met lot van SC Veendam en proberen mee te denken hoe die club gered kan worden (om zodoende ook de uiterst vervelende puntenaftrekvoor ons te voorkomen). We zien ook dat jullie proberen te begrijpen of de KNVB maar een ding kan doen in deze voor MVV zo zure situatie.
Juist nu hebben onze matadoren een steun in de rug nodig ! Wij roepen jullie op om vrijdag massaal en vocaal achter het team te staan ! De enige remedie om deze tegenslagen te overwinnen is strijd, passie en als het even kan 3 punten. Aan ons allen de taak daar aan bij te dragen. Gebruik je eigen netwerk en mogelijkheden om de Geusselt vrijdag vol te krijgen. Wie weet wat er dan toch nog mogelijk is in de kampioensstrijd....We kunnen proberen zoveel mogelijk mensen met een hart voor de club te bereiken via dit forum, via Twitter en Facebook, onze MVV website, Falcon radio en TV Maastricht. Wat kunnen wij nog meer doen en wat kunnen jullie op deze korte termijn nog klaarspelen ?. Vaan us allemaol! Bedaank en complimente,"
Kump good!
Die stijgende lijn in de sfeer hawwe veer derin!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
28 mrt 2013 13:34
webmastersfm
Platinum Boarder
Denk dat MVV als lid van de KNVB geen recht heeft van spreken aangezien ze gezamenlijk de regels accepteren. MVV heeft wel al officieel gereageerd volgens mij. Dit was meer gericht dat er actie moet komen om faillesementen en situaties als dit te voorkomen... Ook zag ik Ron elsen deze week voorbij schieten en zijn teleurstelling uitspreken. Je kunt niet meer vragen.
28 mrt 2013 14:14
Lummel schreef : De vereniging van oud SC Veendam spelers doneert €4000,- aan SC Veendam. Getuige deze tweet.
Oud SC Veendam stort voor elke oud-speler in 59 jaar bv drie euro, afgerond 4000 euro. Welk bedrijf en vereniging volgt? #scveendam
Zou die Schaken niks kunnen doen in deze, die heeft daar ook gespeeld en denk dat hij wel meer kan missen dan €3
28 mrt 2013 14:26
Pater Vink
Junior Boarder
webmastersfm schreef : Denk dat MVV als lid van de KNVB geen recht heeft van spreken aangezien ze gezamenlijk de regels accepteren. MVV heeft wel al officieel gereageerd volgens mij. Dit was meer gericht dat er actie moet komen om faillesementen en situaties als dit te voorkomen... Ook zag ik Ron elsen deze week voorbij schieten en zijn teleurstelling uitspreken. Je kunt niet meer vragen.
dat klopt inderdaad, MVV kan Veendam niet financieel steunen, Dit zou gezienkunnen worden als een vorm van Omkoping.
Alleen als alle clubs een zelfde bedrag zouden storten zou dit wellicht kunnen.
Supporters kunnen wel veendam helpen, en MVV zal inderdaad moeten proberen de regels zoals ze nu zijn opgesteld te veranderen, mocht een scenario als dit zich nogmaals voordoen, om zodoende een fair verloop van de competitie te waarborgen.
28 mrt 2013 15:43
....... ik vraag me echt hardop af of wij met z'n allen ook zo gereageerd zou hebben als Sparta - 6 gekregen had en wij maar -3 waardoor we op de 1e plek gekomen waren
Ik betwijfel of het merendeel hier dan naar 3010 zat te sms-en en riep dat de KNVB mafia was. *just a thought*
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk
28 mrt 2013 16:02
Marcel Andrien schreef : Wat kunnen wij nog meer doen en wat kunnen jullie op deze korte termijn nog klaarspelen ?
Een SMS 3010 voor MVV. Op het eind van het jaar, kun je daar een goeie speler voor naar de Geusselt halen
28 mrt 2013 16:05
ouwe rot
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
28 mrt 2013 16:10
webmastersfm
Platinum Boarder
Punker73 schreef : ....... ik vraag me echt hardop af of wij met z'n allen ook zo gereageerd zou hebben als Sparta - 6 gekregen had en wij maar -3 waardoor we op de 1e plek gekomen waren
Ik betwijfel of het merendeel hier dan naar 3010 zat te sms-en en riep dat de KNVB mafia was. *just a thought*
Het treft nu ons. Dus als als. En KNVB maffia roepen natuurlijk niet alle mensen die voor deze actie zijn. Kampioen word ik graag maar op deze manier had toch een behoorlijke glans eraf gehaald. Een ander situatie als bijv het nederlands elftal die met anti-voetbal wereldkampioen wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
28 mrt 2013 16:43
28 mrt 2013 16:43 door dreekemvvke.
actuele stand actie redt veendam om 14.30 was 115.300
Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden