de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

26 mrt 2013 11:27
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #391
Soraya Weijenberg Facebook

Om 14:15 word ik geintervieuwd voor L1 sport over mijn actie. Locatie: MVV stadion

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2013 11:27
N1ckk
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #392
Wie zegt mij dat dit rekeningnummer van veendam klopt? Misschien is het wel van iemand die hier misbruik van maakt en nu flink wat euro's rijker is. :)

26 mrt 2013 11:27 26 mrt 2013 11:28 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #393
Kansloos of niet voor de toekomst....een euro om MVV een kans te geven op het kampioenschap is toch het proberen waard? En meeste geld wat gister is overgemaakt zal vandaag pas binnen komen.

@n1ckk, het was op de wereld draait door

26 mrt 2013 11:32
N1ckk
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #394
oh ja klopt ik zie het nu, heb ook een euro overgemaakt. Zou overigens wel een goede grap zijn als dit rek nr. helemaal niet naar sc veendam gaat maar naar iemand die nu al een leuke vakantie geboekt heeft voor de komende tijd.

26 mrt 2013 11:37
soraya043
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #395
Zoek even naar uitzending gemist van gister de wereld draait door . Hier komt het rekening nummer in beeld

26 mrt 2013 11:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #396
wat een gelul allemaal, een 1 euro actie, schei toch uit !!

26 mrt 2013 11:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #397
Ik wil de actie niet afkraken hoor, maar stel wel mijn vraagtekens bij sommige dingen...

Jaren wanbeleid in Veendam en de helpende hand word toegestoken, binnen 1 dag 15.000 euro door niet-veendam fans.
Maand geleden werd de MVV is vaan us allemaol actie gestart, ook met een vraag om geld te geven aan MVV om het seizoen financieel positief te kunnen afsluiten. MVV is een club waar juist geen financieel wanbeleid is. En toen waren veel reacties hier: de supporter is geen melkkoe. Er zal vast ook geen 15.000 euro zijn overgemaakt door de fans?

Krom?

Boe is dat feeske?

26 mrt 2013 11:55
soraya043
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #398
15.000 door zowel SC Veendam supporters, mvv supporters etc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

26 mrt 2013 12:06 26 mrt 2013 12:09 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #399

Boe is dat feeske? schreef : Ik wil de actie niet afkraken hoor, maar stel wel mijn vraagtekens bij sommige dingen...

Jaren wanbeleid in Veendam en de helpende hand word toegestoken, binnen 1 dag 15.000 euro door niet-veendam fans.
Maand geleden werd de MVV is vaan us allemaol actie gestart, ook met een vraag om geld te geven aan MVV om het seizoen financieel positief te kunnen afsluiten. MVV is een club waar juist geen financieel wanbeleid is. En toen waren veel reacties hier: de supporter is geen melkkoe. Er zal vast ook geen 15.000 euro zijn overgemaakt door de fans?

Krom?

Het is toch fantastisch dat je kunt meewerken om voor je eigen club 6 punten terug kunt kopen in de kampioensrace????? Ik wil hier wel graag aan meewerken, het is natuurlijk puur symbolisch maar nog altijd beter als hier lopen te zeiken. Goed bezig soraya! Ook dit is positive reclame voor de club! Niet in euros uit te drukken!

stukje op l1 al

MVV-fan wil Veendam redden
Een fan van MVV Maastricht is een actie begonnen om SC Veendam van het faillissement te redden.

De 17-jarige Soraya Weijenberg uit Maastricht is de oprichter van ‘Red SC Veendam’ en wil zo veel mogelijk geld inzamelen voor de club uit Groningen.

Veendam werd maandag failliet verklaard, maar heeft nog een kleine kans op overleving. De club heeft nog acht dagen een geldende licentie voor betaald voetbal en in die tijd kan het nog proberen genoeg geld in te zamelen.

Volgens Weijenberg is er binnen één dag al 15-duizend euro opgehaald voor de actie. De Maastrichtse zegt de actie te ondernemen om Veendam te behouden voor het betaald voetbal. Toch is het voor MVV ook handig als Veendam overleeft, dan behoudt de Maastrichtse club namelijk 6 punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Belgske, soraya043

26 mrt 2013 12:08
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #400
Hoe triest het ook allemaal is, van mijn kant geen enkele euro die kant uit!
Ze hebben hun kansen gehad en het zou alleen maar uitstel van executie zijn.
Ergens zit iets goed fout bij die club, en dat zou ik moeten belonen door ze financieel te steunen, no way.
Ik kan me nog herinneren dat we met een handjevol supporters in Zwolle stonden voor waarschijnlijk de laatste wedstrijd van MVV (in de hele magere jaren wel te verstaan).
Breed uitgemeten in de landelijke media bij Brandpunt toen der tijd.
Maar ik kan me niet herinneren dat supporters van Veendam, Excelsior, Top Oss of wie dan ook ons financieel wilde steunde.
Steek die euro's in een club met toekomst, MVV!!
Als er een orgaan met genoeg geld is die de club voor de laatste wedstrijden overeind kan houden om de competitie fair te laten verlopen, dan is het de KNVB wel, maar zelfs die doen niks.
Oh jawel, die doen wel wat.....die liggen in een deuk van deze goed bedoelde kansloze actie.
Genezen kunnen we niet meer, maar wel voorkomen door na de competitie met een nieuw reglement te komen omtrent faillissementen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

26 mrt 2013 12:11
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #401
SC Veendam weigert de strijd tegen de financiële ondergang op te geven. De club hoopt via crowdfunding een beroep aan te kunnen tekenen tegen het uitgesproken faillissement.

De Groningse cultclub heeft zijn hoop gevestigd op een unieke reddingsactie, waarbij veel mensen een klein bedrag overmaken. "We moeten de bal op die manier aan het rollen krijgen", aldus initiatiefnemer Henk de Haan tegen VoetbalPrimeur.

De Haan is oud-speler van Veendam en gelooft in de reddingspoging. "Als we op deze manier een paar ton bij elkaar kunnen krijgen, gaan de grote geldschieters er ook weer in geloven", vervolgt hij.

"Die geldschieters moeten zien dat we een flink bedrag hebben verzameld. Als we twee of drie ton hebben, steken zij hun handen ook weer uit de mouwen en kunnen we in beroep gaan bij de curator", gaat De Haan verder.

"Veendam is zo mooi"
Veendam heeft een week de tijd om in beroep te gaan tegen het maandag uitgesproken faillissement. Dinsdagochtend had De Haan 15.000 euro opgehaald voor Veendam. "Iedereen moet meedoen. Veendam is zó mooi, de club mag niet verdwijnen", vervolgt De Haan.

Je steentje bijdragen aan de redding van Veendam? Dat kan met een storting op rekeningnummer 171001699.

26 mrt 2013 12:16 26 mrt 2013 12:17 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #402
@Dixi je snapt denkelijk wel dat die Euro die ik gegeven heb niks te maken heeft met Veendam, maar alles met de puntenaftrek van MVV

MVV is trouwens wel voorpagina nieuws in DDL vandaag hierdoor..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

26 mrt 2013 12:53
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #403

jeoff schreef : @Dixi je snapt denkelijk wel dat die Euro die ik gegeven heb niks te maken heeft met Veendam, maar alles met de puntenaftrek van MVV

MVV is trouwens wel voorpagina nieuws in DDL vandaag hierdoor..

Gewoen vriedag ,n volksfeeske maken in de Geusselt is de beste remedie !

en us opwerme veur de naocompetitie , die is veur mvv !

26 mrt 2013 13:24 26 mrt 2013 13:28 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #404
Storten maar mensen hier t rekening nummer

SC Veendam weigert de strijd tegen de financiële ondergang op te geven. De club hoopt via crowdfunding een beroep aan te kunnen tekenen tegen het uitgesproken faillissement.

De Groningse cultclub heeft zijn hoop gevestigd op een unieke reddingsactie, waarbij veel mensen een klein bedrag overmaken. "We moeten de bal op die manier aan het rollen krijgen", aldus initiatiefnemer Henk de Haan tegen VoetbalPrimeur.

De Haan is oud-speler van Veendam en gelooft in de reddingspoging. "Als we op deze manier een paar ton bij elkaar kunnen krijgen, gaan de grote geldschieters er ook weer in geloven", vervolgt hij.

"Die geldschieters moeten zien dat we een flink bedrag hebben verzameld. Als we twee of drie ton hebben, steken zij hun handen ook weer uit de mouwen en kunnen we in beroep gaan bij de curator", gaat De Haan verder.

"Veendam is zo mooi"
Veendam heeft een week de tijd om in beroep te gaan tegen het maandag uitgesproken faillissement. Dinsdagochtend had De Haan 15.000 euro opgehaald voor Veendam. "Iedereen moet meedoen. Veendam is zó mooi, de club mag niet verdwijnen", vervolgt De Haan.

Je steentje bijdragen aan de redding van Veendam? Dat kan met een storting op rekeningnummer 171001699.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

26 mrt 2013 13:46
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #405

soraya043 schreef : 15.000 door zowel SC Veendam supporters, mvv supporters etc.

Wat is het verband tussen jou en De Haan en hoe is jullie contact ontstaan? Want in sommige media sta jij als initiatiefnemer en in andere De Haan?

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden