de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

25 mrt 2013 19:18
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #346
Verliezen van de Graafschap en Cambuur en Go Ahead pakken ook punten, dan kunnen we zomaar eens 7e staan....dit gaat nergens over

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2013 19:30
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #347
Het is te triest voor woorden........KNVB maffia..........daar schieten we dit seizoen helaas niets mee op.
Voor volgend seizoen dienen er betere, eerlijkere regels te komen. Fuik zooi.

25 mrt 2013 19:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #348
Vele mensen gaan dit doen of hebben dit al gedaan iedereen meedoen wij laten ons niet naaien

Doneer € 1 op 1710.01.699 en red sv Veendam!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 mrt 2013 20:00 25 mrt 2013 20:01 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #349
Ik zag dat bericht ook al voorbij komen, maar ben nog een beetje huiverig en wel om twee redenen:\
- Ik wil ten eerste zeker weten dat dit ook écht voor Veendam is en niet in iemand anders z'n achterzak gaat.
- Wat gebeurt er met het geld wanneer het benodigde bedrag niet gehaald wordt?

Overigens als ik doneer, dan is het voor de club en de supporters van Veendam en niet voor die 6 punten van ons!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

25 mrt 2013 20:01 25 mrt 2013 20:01 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #350
denk niet dat er 1 miljoen mensen een euro gaan sturen...laat ik er alvast 2 doen dat schiet al wat meer op ;) Wat is Naam en plaats van het rek nr?

Oftewel, graag een officieel bericht dat dit geen hoax is?

25 mrt 2013 20:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #351

seppo schreef : denk niet dat er 1 miljoen mensen een euro gaan sturen...laat ik er alvast 2 doen dat schiet al wat meer op ;) Wat is Naam en plaats van het rek nr?

Oftewel, graag een officieel bericht dat dit geen hoax is?

Ik heb ook 10 euro gedaan gewoon onder de naam Red Veendam plaats veendam

RED SC VEENDAM
Eerder deze maand werd al bekend gemaakt dat SC Veendam waarschijnlijk failliet zou worden verklaard. Zij hebben echter vanalles geprobeerd om de zaken op orde te krijgen, wat helaas niet is gelukt. Op maandag 25 maart 2013 hebben wij vernomen dat SC Veendam failliet is verklaard. Wegens een schuld van 1,1 miljoen euro.
Niet alleen supporters, bestuursleden, vrijwilligers en spelers van SC Veendam zijn er kapot van, maar ook inwoners van Groningen, Maastricht etc. Wij hebben nog 8 dagen de tijd om SV Veendam te helpen. Via deze weg willen wij SC Veendam graag helpen om uit deze schuld te komen, maar daar hebben we u hulp bij nodig.
Eerder dit jaar is AGOVV Apeldoorn ook al de dupe geworden hiervan. Het zou niet alleen de Jupiler League maar ook de KNVB een slechte naam geven om voor de tweede keer dit jaar een club failliet te laten gaan.
Er is ons een tijdslimiet gegeven van maximaal 8 dagen om zoveel mogelijk geld intezamelen om SC Veendam nog te kunnen redden. Allerlei bedragen zijn welkom om deze club nog een hart onder de riem te steken, en te laten weten dat er genoeg mensen zijn die SC Veendam zullen helpen in deze tijd.
Het is niet veel wat wij vragen van u. Een bijdrage klein of groot, alles is welkom. Wij en nog veel meer mensen zullen u dankbaar zijn voor uw bijdrage. Zodat we in de Jupiler League de spelers, trainers, bestuursleden, vrijwilligers etc. van SC Veendam hiermee kunnen bewijzen dat wij tegen dit besluit zijn, en dat voetbal echt voetbal is. Zodat SC Veendam alsnog een kans maakt.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd, en hopen dat u een bijdrage zou willen doneren aan de aktie ‘Red SC Veendam’.
Met vriendelijke Groet,
Soraya Weijenberg (oprichter ‘Red SC Veendam’)

Vele mensen gaan dit doen of hebben dit al gedaan iedereen meedoen wij laten ons niet naaien

k

25 mrt 2013 20:05
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #352
Als ik die naam op fb in tik kom ik op een pagina van jonge vrouwelijke mvv fan???

25 mrt 2013 20:17 25 mrt 2013 20:18 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #353
Henk de Haan, oud-speler van Veendam, heeft de hoop echter geenszins opgegeven. Via een inzamelingsactie ("het rekeningnummer is 1710.01.699", riep hij vanuit de bus vol supporters waarmee hij gisteren op weg was naar de opnames van De Wereld Draait Door) hoopt hij het resterende miljoen op te halen. “Ik weet dat het een groot bedrag is, maar we gaan ons uiterste best doen. We hebben al contact gehad met een advocaat om beroep tegen het faillissement aan te tekenen.”

www.metronieuws.nl/sport/veendam-blijft-...SrZmcy!Cf0mvpHPX08I/

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, seppo

25 mrt 2013 20:21
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #354
www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/artic...miljoen-mensen.dhtml

Zou leuk zijn als ze een actuele stand hebben en die een paar x per dag bijwerken. Als ze al maar 5 ton ophalen komt de rest ook wel denk ik.

Ik hoop dat ze het alsnog redden, maar aangezien Schapendonk Fortuna de laatste speeldag de 10e plek gunt, gun ik hem die -6 punten ook wel :P

25 mrt 2013 20:35 25 mrt 2013 20:37 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #355
Nieuwsuur pauw en witteman L1 tv Maastricht en deze brief gaat door heel Belgie en Noord Nederland Maastricht en omstreken word die opgehangen bij vi aan powned gevraagd of ze willen helpen voor hier aandacht aan te brengen en de nos plus jupilerleage.nl

zijn nu al aardig wat euros heen voor de laatste keer plaats ik dit

Henk de Haan, oud-speler van Veendam, heeft de hoop echter geenszins opgegeven. Via een inzamelingsactie ("het rekeningnummer is 1710.01.699", riep hij vanuit de bus vol supporters waarmee hij gisteren op weg was naar de opnames van De Wereld Draait Door) hoopt hij het resterende miljoen op te halen. “Ik weet dat het een groot bedrag is, maar we gaan ons uiterste best doen. We hebben al contact gehad met een advocaat om beroep tegen het faillissement aan te tekenen.”

RED SC VEENDAM
Eerder deze maand werd al bekend gemaakt dat SC Veendam waarschijnlijk failliet zou worden verklaard. Zij hebben echter vanalles geprobeerd om de zaken op orde te krijgen, wat helaas niet is gelukt. Op maandag 25 maart 2013 hebben wij vernomen dat SC Veendam failliet is verklaard. Wegens een schuld van 1,1 miljoen euro.
Niet alleen supporters, bestuursleden, vrijwilligers en spelers van SC Veendam zijn er kapot van, maar ook inwoners van Groningen, Maastricht etc. Wij hebben nog 8 dagen de tijd om SV Veendam te helpen. Via deze weg willen wij SC Veendam graag helpen om uit deze schuld te komen, maar daar hebben we u hulp bij nodig.
Eerder dit jaar is AGOVV Apeldoorn ook al de dupe geworden hiervan. Het zou niet alleen de Jupiler League maar ook de KNVB een slechte naam geven om voor de tweede keer dit jaar een club failliet te laten gaan.
Er is ons een tijdslimiet gegeven van maximaal 8 dagen om zoveel mogelijk geld intezamelen om SC Veendam nog te kunnen redden. Allerlei bedragen zijn welkom om deze club nog een hart onder de riem te steken, en te laten weten dat er genoeg mensen zijn die SC Veendam zullen helpen in deze tijd.
Het is niet veel wat wij vragen van u. Een bijdrage klein of groot, alles is welkom. Wij en nog veel meer mensen zullen u dankbaar zijn voor uw bijdrage. Zodat we in de Jupiler League de spelers, trainers, bestuursleden, vrijwilligers etc. van SC Veendam hiermee kunnen bewijzen dat wij tegen dit besluit zijn, en dat voetbal echt voetbal is. Zodat SC Veendam alsnog een kans maakt.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd, en hopen dat u een bijdrage zou willen doneren aan de aktie ‘Red SC Veendam’.
Met vriendelijke Groet,
Soraya Weijenberg (oprichter ‘Red SC Veendam’)

25 mrt 2013 20:37
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #356
Geen haar aan mijn hoofd die eraan denkt ook maar 1 euro aan een andere club te besteden. Meen je nou werkelijk dat andere dat voor mijn clubje over hadden gehad. Op deze manier steun je ook nog eens het wanbeleid die daar jaren is gevoerd en op deze manier in stand wordt gehouden. Jammer voor de supporters en personeel van Veendam, maar mooi niet.

ps. Dadelijk komt GOHF aan het einde van het seizoen ook nog voor Fortuna bedelen als ze alweer hun gat in de begroting niet gevuld krijgen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

25 mrt 2013 20:48
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #357
Ik heb ook nog een gat in mijn persoonlijke begroting, als nu eens 1 miljoen Nederlanders minimaal € 1 euro doneren, ben ik gered!

25 mrt 2013 20:56
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #358
Voor mij is dit seizoen afgelopen wat een kut zooi zo oneerlijk allemaal heb het helemaal gehad ermee..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

25 mrt 2013 20:58 25 mrt 2013 20:59 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #359

Mental schreef : Geen haar aan mijn hoofd die eraan denkt (...)

Da's voor jou nogal makkelijk gezegd. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life

25 mrt 2013 21:05
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #360

Mental schreef : Geen haar aan mijn hoofd die eraan denkt ook maar 1 euro aan een andere club te besteden. Meen je nou werkelijk dat andere dat voor mijn clubje over hadden gehad. Op deze manier steun je ook nog eens het wanbeleid die daar jaren is gevoerd en op deze manier in stand wordt gehouden. Jammer voor de supporters en personeel van Veendam, maar mooi niet.

ps. Dadelijk komt GOHF aan het einde van het seizoen ook nog voor Fortuna bedelen als ze alweer hun gat in de begroting niet gevuld krijgen ;)

Ik bedelen voor een gat in de Fortuna begroting ? Kijk maar uit dat jezelf niet voor MVV euro's bent aan het rapen voor de spelers een keer een winstpremie te betalen, had misschien een paar thuis nederlagen gescheeld;)

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden