de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

25 mrt 2013 11:44 25 mrt 2013 11:46 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #301

Belgske schreef :

jeoff schreef : We horen op 1, maar we staan op 4.. Dit is zo'n onrechtvaardig gevoel.. hier moet toch iets aan gedaan worden. Al is het maar om een signaal af te geven! Maar wat kunnen we doen?!

Ik ben in ieder geval blij dat ik dit seizoen voor het eerst (en voor het laatst) een keer in de beruchte Langeleegte ben geweest.. Inclusief strandfeest

Eigenlijk zelfs vijfde aangezien Cambuur nog een wedstrijd achter staat. In plaats van voor de titel spelen, wordt het nu spelen voor een top vijf plaats!

Ik dacht dat Cambuur in de nieuwe stand op de 5de plaats staat met 40 punten uit 24 wedstrijden en MVV op de 4de plaats met 41 punten uit 23 wedstrijden. MVV zou vlgs mij in de nieuwe stand 1 wedstrijd minder gespeeld hebben dan Cambuur.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2013 11:46
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #302
Sparta tevreden knvb tevreden wilde sparta toch het liefste kampioen zien worden.en mvv is weer de klos :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

25 mrt 2013 11:58
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #303

Sandro schreef :

Belgske schreef :

jeoff schreef : We horen op 1, maar we staan op 4.. Dit is zo'n onrechtvaardig gevoel.. hier moet toch iets aan gedaan worden. Al is het maar om een signaal af te geven! Maar wat kunnen we doen?!

Ik ben in ieder geval blij dat ik dit seizoen voor het eerst (en voor het laatst) een keer in de beruchte Langeleegte ben geweest.. Inclusief strandfeest

Eigenlijk zelfs vijfde aangezien Cambuur nog een wedstrijd achter staat. In plaats van voor de titel spelen, wordt het nu spelen voor een top vijf plaats!

Ik dacht dat Cambuur in de nieuwe stand op de 5de plaats staat met 40 punten uit 24 wedstrijden en MVV op de 4de plaats met 41 punten uit 23 wedstrijden. MVV zou vlgs mij in de nieuwe stand 1 wedstrijd minder gespeeld hebben dan Cambuur.

Stand na faillissement Veendam:
1. Sparta 23-46 (-3)
2. Helmond 25-45 (0),
3. Volendam, 23-42 (-3)
4. MVV 23-41 (-6)
5. Cambuur 22-40 (-1)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

25 mrt 2013 12:02
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #304
Spelers ingelicht over definitief faillissement SC Veendam
25/03/2013 10:23

SC Veendam heeft maandagmorgen de spelers op de hoogte gesteld van een faillissement. De bewindvoerder wilde voor vandaag een bedrag van rond de 675.000 euro ontvangen, hetgeen de club niet is gelukt.

Daarnaast stond er nog een bedrag van drie ton open aan crediteuren en was er een gat van vierhonderdduizend euro op de begroting van volgend seizoen. Verrassend is het faillissement niet.

De curator gaf donderdag al aan geen extra schulden te gaan maken. De oude schuldeisers werden in de wacht gezet vanwege surseance, maar de nieuwe werden ook niet betaald.

Met 35 punten bezet SC Veendam de tiende positie van de Jupiler League. Om 14.00 uur, maandagmiddag houdt de bewindvoerder een persconferentie om te verklaren hoe het verder moet.

Na een beroepstermijn van acht dagen is het faillissement officieel verklaard, waarmee ook alle resultaten van Veendam in de Jupiler League worden geschrapt.

..............................

25 mrt 2013 12:19
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #305

tcb schreef : Sparta tevreden knvb tevreden wilde sparta toch het liefste kampioen zien worden.en mvv is weer de klos :puke:

Calimero gedrag en bovendien onzin. Regels waren voor het seizoen al bekend. Als wij die twee wedstrijden van Veendam verloren hadden en Sparta had er wel van gewonnen hadden we staan juichen. (althans sommige van die opportunisten hier)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Belgske, opadiehard, Boer458

25 mrt 2013 12:27
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #306
Bespaar je de moeite om dat uit te leggen Boschpoort, ik ben bang dat mensen dat niet willen of kunnen inzien.
Ik vind het ook vervelend dat we hierdoor een aantal plaatsen zakken. Maar ben wel zo fair om in te zien dat dit de enige eerlijke manier is voor ALLE (ik benadruk hier expres de term alle!) clubs. Regels zijn al jaren hetzelfde, zo ook dit seizoen.

Maar goed, het lijkt wel hip om te roepen: KNVB Mafia, competitievervalsing etc, dus bij deze!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

25 mrt 2013 12:35
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #307
Faalt de KNVB nietin deze?
Zeist controleerd toch voor de competitie de cijfers dat er 1 omvalt kan eigenlijk
niet maar 2 of nog meer in 1 seizoen,dan doe je je werk niet zo goed KNVB :thumbsdown:

25 mrt 2013 12:41
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #308
Ja damske, helaas maar dit zijn de trucjes die bijvoorbeeld Sittard ook al jaren doen. Tijdens de controle van de KNVB word er door iemand geld op de clubrekening gezet, en na de controle weer teruggeboekt. Zo werkt het nou eenmaal. Pure mafia praktijken. En daarom vallen nu AGOVV en Veendam door de mand. Ben benieuwd wie de volgende is.

25 mrt 2013 12:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #309
Boschpoort, dit heet totaal niks mèt Calimero gedraag te make. 't Is gewoen 'n regelrech fale vaan Veendam ÉN de KNVB mèt hun rare regels.

Aon 't begin vaan dit sezoen wis de KNVB al tot d'r get neet in orde waor mèt de financiele hoeshajding vaan Veendam.

En es ze dat neet wiste, daan höbbe ze dus dudelek hun hoeswerk neet good gedoon.

De kins neet midde in e sezoen clubs d'r oet goon pakke.
Loer beveurbeeld 'ns nao Alemannia. Die zien failliiet meh weure pas aon 't eind vaan 't sezoen d'r oet gepak.
Op die maneer heet geine d'r leid vaan en weurt geine benaodeilt.
En zoe huurt 't z'ch ouch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Badjakker

25 mrt 2013 12:52
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #310
Inderdaad MVVke,
't geit ziech drum tot GEINE leid heet, neet tot ederein eve väöl leid heet!

25 mrt 2013 12:52 25 mrt 2013 12:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #311
Kijk dit geeft gewoon een enorm onrechtvaardig gevoel. We staan 3 / 4 plaatsen lager dan waar we horen en vooral VERDIENEN te staan op basis van keiharde punten. We zouden na al die jaren ellende eindelijk weer eens lekker bovenaan staan en dat wordt nu botweg afgenomen.

Dit soort taferelen bevestigen de onderbuikgevoelens die velen al hebben over de KNVB. Dan zijn dit soort uitspraken logisch, hoewel misschien niet helemaal terecht.

Jammer voor Veendam maar ik heb verder helemaal niks met die club.. ik ben op dit moment veel meer bezig met de gevolgen voor MVV die echt fors te noemen zijn!

25 mrt 2013 12:54
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #312

MVVke schreef : Boschpoort, dit heet totaal niks mèt Calimero gedraag te make. 't Is gewoen 'n regelrech fale vaan Veendam ÉN de KNVB mèt hun rare regels.

Aon 't begin vaan dit sezoen wis de KNVB al tot d'r get neet in orde waor mèt de financiele hoeshajding vaan Veendam.

En es ze dat neet wiste, daan höbbe ze dus dudelek hun hoeswerk neet good gedoon.

De kins neet midde in e sezoen clubs d'r oet goon pakke.
Loer beveurbeeld 'ns nao Alemannia. Die zien failliiet meh weure pas aon 't eind vaan 't sezoen d'r oet gepak.
Op die maneer heet geine d'r leid vaan en weurt geine benaodeilt.
En zoe huurt 't z'ch ouch.

Het heeft inderdaad niets met calimero te maken om ook de verantwoordelijkheid bij de KNVB te leggen, maar wèl met calimero als je uitspraken gaat doen over het bewust bevoordelen of benadelen van bepaalde clubs. Het slaat helemaal nergens op dat de KNVB een andere regel zou toepassen als Sparta in plaats van MVV benadeeld zou zijn.

25 mrt 2013 13:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #313
Bin 'ch 't neet mèt eins Belgske. 't Probleem is allein tot v'r niks kinne bewieze.
Meh 't is veur miech en väöl aander supporters euver dudelek tot de KNVB wel degelek MVV aon 't zeuke is.
En dat is veur mien geveule gekoume doortot MVV 'n bom heet gegoeid onder FC Limburg.

De KNVB had meh al te gere gehad tot v'r gefuseerd waore. Dat is door MVV neet doorgegaange en dat is dus tege de wèl vaan de KNVB in. Meh geluif veural tot de KNVB eve neutraal is veur alle betaold voetbal clubs huur...

25 mrt 2013 13:06
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #314

MVVke schreef : Bin 'ch 't neet mèt eins Belgske. 't Probleem is allein tot v'r niks kinne bewieze.
Meh 't is veur miech en väöl aander supporters euver dudelek tot de KNVB wel degelek MVV aon 't zeuke is.
En dat is veur mien geveule gekoume doortot MVV 'n bom heet gegoeid onder FC Limburg.

De KNVB had meh al te gere gehad tot v'r gefuseerd waore. Dat is door MVV neet doorgegaange en dat is dus tege de wèl vaan de KNVB in. Meh geluif veural tot de KNVB eve neutraal is veur alle betaold voetbal clubs huur...

Ik snap je teleurstelling en je frustraties, daar heeft iedereen met een MVV hart last van. Dit voelt heel erg als onrecht, maar om nu te suggereren dat het de KNVB goed uitkomt en dat ze blij zijn dat MVV geen kampioen word, omdat we een bom onder FC Limburg hebben gelegd gaat mij echt te ver. Het is je gevoel wat je beschrijft, dat snap ik. De KNVB kan niks anders doen dan de regels volgen en ja misschien hebben ze gefaald bij het verstrekken van licenties aan het begin van het seizoen, maar wat kunnen we daaraan veranderen???

25 mrt 2013 13:18 25 mrt 2013 13:20 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #315
Veur miech is 't gein geveul, meh 'ch meijn 't eg.
Wat veer d'r aon kinne verandere? Veer es supporter niks. Meh d'r moot toch örreges op de wereld 'n onaofhaankeleke instantie zien die de wandel en handel vaan de KNVB 'ns oonder de loep kint nùmme.

Hollenders leve veur mien geveul teväöl in 'ne druim wereld. Die geluive (bij wijze vaan spreke) wel allemaol tot al devoetbalbonde in 't oos-blok zoe corrupt es de nete zien, meh weigere te geluive tot ouch de KNVB geine zuvere koffie is???
Dat kint d'r bij miech neet in.

Kiek, eedere lieraar heet zoe z'n ''lievelingetjes'' in de klas, dat wèt eederein vaan wie 'r nog op sjaol zaot.
En zoe is dat dus ouch mèt de KNVB.
G'r hoof 't neet persuunlek op te vatte, meh iech vin 't tamelek naief um te dinke tot de KNVB dat dus neet deit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Badjakker

Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden