de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

22 mrt 2013 16:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #271
Heb net geinformeerd bij de graafschap tot nu toe gaan er maar 38 man mee naar t uitvak...
En hun hebben niks aan zo een aktie want hun zijn dankzij het het omkiepen van Agovv wat plaatsen gestegen dus dat word m niet!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2013 17:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #272
MVV fans woedend op KNVB 22/03/2013

Dat MVV bij een faillissement van Veendam wederom hard geraakt zal worden schiet vele Maastrichtenaren in het verkeerde keel gat.

3 jaar geleden moest de club die zelf in financiële nood verkeerde met 8 punten in de min beginnen aan het seizoen. De titel kandidaat die als herfst kampioen de winterstop zag komen verloor wederom punten door een faillissement van AGOVV Apeldoorn, wat voor Apeldoorn ook omschreven mag worden als triest, en zag tijdens de wedstrijd thuis tegen concurrent Helmond Sport de arbitrage duidelijk falen.

4.000 toeschouwers zagen de vastgoed manager Kamphuis een stempel op de wedstrijd drukken. Waar Rene Trost verslagen leek te zijn was het Eric Meijers, trainer van Helmond Sport, die sportief te kennen gaf dat MVV nog volop meedoet.

Met de winst bij Sparta Rotterdam wist de club zich terug te vechten als titel kandidaat.

Voorzitter van de supporters vereniging A. Reiters liet de KNVB weten dat de afgelopen jaren MVV Maastricht hard gewerkt heeft om op financieel en sportief gebied weer een gezonde club te worden. Eindelijk, na vele jaren, staat de club weer op de plek waar we zo hard voor gevochten hadden. En vervolgens zien supporters, bestuur, vrijwilligers en niet te vergeten de spelers, zichzelf de dupe worden van het wanbeleid van de KNV

Vele MVV fans delen nu hun mening naar de KNVB die niet reageert en hopen dat de Jupiler League een competitie blijft waar het waardig is om in te spelen. Maandag zal er uitsluitsel komen of Veendam het gaat redden. Voor alle Maastrichtenaren een lang weekend. De oplossing om de clubs wederom punten af te trekken in de spannende eindfase van de Jupiler League lijkt volgens vele voetbal kenners geen goede oplossing.

Read more: www.hetnieuwsuit.nl/limburg/2013/03/22/m...-knvb/#ixzz2OHr7C4YZ

Dankjewel Raymond van Hoorn

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Och jeh

22 mrt 2013 17:42
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #273

Danny1983 schreef : Heb net geinformeerd bij de graafschap tot nu toe gaan er maar 38 man mee naar t uitvak...
En hun hebben niks aan zo een aktie want hun zijn dankzij het het omkiepen van Agovv wat plaatsen gestegen dus dat word m niet!!!

Ik weet niet waarom je zou denken dat ze meer dan 2 bussen (laat staan een vol uitvak) mee zouden nemen? Volgens mij hadden ze geeneens driekwart vol toen we NC tegen ze speelden paar seizoenen terug....

Even over dit gezeik allemaal. Ik snap dat iedereen boos, woedend, teleurgesteld is, maar dit zijn gewoon de regels, en je zou niemand hebben horen zeiken als het Sparta was, of elke andere concurrent die dit zou overkomen.

Volgens mij is de KNVB in het verleden ook al heel erg flexibel is geweest toen MVV in de shit zat.

We hebben een fantastisch seizoen, en als we het ritme erin blijven houden, kunnen we ook eens doorstoten door de playoffs. Ik heb liever de laatste wedstrijd tegen Roda, dan tegen Fortuna...

22 mrt 2013 20:30
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #274
Ik vraag me af of de K.N.V.B. idd dezelfde maatregelen had genomen als de situatie omgedraaid was en sparta meer punten kwijt zou zijn geweest....denkt niet.
Ga nu al 38 jaar naar mvv en kan me eigenlijk niet herinneren dat we de knvb ooit op onze hand hebben gehad.
De knvb is een vereniging met leden die contributie betalen, ik neem aan toch dat een vereniging haar leden moet steunen???
Het enige waar de knvb toe in staat is , is om nog een trap na te geven.
Zouden ze bij de ontknoping in de Eredivisie dezelfde maatregelen nemen, als bijvoorbeeld AJAX op deze manier het kampioenschap zou mislopen....Denk 't niet!!! Stelletje huichelaars uit Zeist dat zijn het. Ze zijn hun tijd misgelopen, ze hebben hun beste tijd 63 jaar geleden gehad toen ze nog zonder enige vorm van tegenspraak, voorop gegaan door de grote leider, de lakens konden uitdelen.
Hoop voor MVV en vooral voor Veendam zelf dat er nog redding komt!
Als het aan de knvb ligt voetballen wij de komende 13 jaar nog eerste-divisie.... met in de hoop voor de mannen uit zeist dat er tegen die tijd wel nog een fusie komt.
Wordt gewoon misselijk van het systeem....Kunnen beter een eigen competitie oprichten met clubs die er ook de schijt van hebben!
Voor nu ff alles eruit gegooid maar begin me onder het schrijven alweer op te winden.
Hoop ook dat niet alleen MVV maar alle clubs nu eens gezamenlijk protest aantekenen zodat de hiërarchie van de pakken uit zeist eens gebroken gaat worden. Dit gebeurt allemaal alleen in een land als nederland Ik kan me niet voorstellen dat als dit in bijvoorbeeld Rusland of ergens in de Balkan zulks gebeurt de mensen er ook zo rustig onder blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

22 mrt 2013 20:38 22 mrt 2013 20:41 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #275
:evil:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

23 mrt 2013 00:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #276
Maandagmiddag om 14.00 uur wordt bekend gemaakt of er faillissement wordt aangevraagd ja of nee. Laten we hopen dat er nog wat in een Veendams vat zit......

23 mrt 2013 11:51
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #277

gaston satijn schreef : Ik vraag me af of de K.N.V.B. idd dezelfde maatregelen had genomen als de situatie omgedraaid was en sparta meer punten kwijt zou zijn geweest....denkt niet.
Ga nu al 38 jaar naar mvv en kan me eigenlijk niet herinneren dat we de knvb ooit op onze hand hebben gehad.
De knvb is een vereniging met leden die contributie betalen, ik neem aan toch dat een vereniging haar leden moet steunen???
Het enige waar de knvb toe in staat is , is om nog een trap na te geven.
Zouden ze bij de ontknoping in de Eredivisie dezelfde maatregelen nemen, als bijvoorbeeld AJAX op deze manier het kampioenschap zou mislopen....Denk 't niet!!! Stelletje huichelaars uit Zeist dat zijn het. Ze zijn hun tijd misgelopen, ze hebben hun beste tijd 63 jaar geleden gehad toen ze nog zonder enige vorm van tegenspraak, voorop gegaan door de grote leider, de lakens konden uitdelen.
Hoop voor MVV en vooral voor Veendam zelf dat er nog redding komt!
Als het aan de knvb ligt voetballen wij de komende 13 jaar nog eerste-divisie.... met in de hoop voor de mannen uit zeist dat er tegen die tijd wel nog een fusie komt.
Wordt gewoon misselijk van het systeem....Kunnen beter een eigen competitie oprichten met clubs die er ook de schijt van hebben!
Voor nu ff alles eruit gegooid maar begin me onder het schrijven alweer op te winden.
Hoop ook dat niet alleen MVV maar alle clubs nu eens gezamenlijk protest aantekenen zodat de hiërarchie van de pakken uit zeist eens gebroken gaat worden. Dit gebeurt allemaal alleen in een land als nederland Ik kan me niet voorstellen dat als dit in bijvoorbeeld Rusland of ergens in de Balkan zulks gebeurt de mensen er ook zo rustig onder blijven.

Bespaar je toch dit soort theorieën. Net of de KNVB zijn eigen regels zal veranderen als de situatie omgekeerd was geweest. Dit zijn gewoon de regels. Als een club failliet gaat, worden alle resultaten van die club geschrapt en wordt die uit de competitie genomen. Dit heeft niets met de voorkeur van de KNVB te maken, wel met pech voor de clubs die het meeste punten verliezen. Ik heb ook zeker niet het gevoel dat de KNVB tegen het nieuwe MVV is, integendeel. MVV zou net een ideale club zijn om te promoveren omdat MVV een mooi voorbeeld is van hoe je met een verantwoord, maatschappelijk beleid ook resultaten kunt neerzetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

23 mrt 2013 18:08 23 mrt 2013 18:09 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #278
Afwachten tot maandag 14.00 uur, maar op TVNoord zegt Veendam hoofdsponsor Koos Gjaltema dat er "een constructief gesprek" heeft plaatsgevonden tussen de geldschieters, dus ik verwacht dat Veendam het seizoen in ieder geval wel zal uitzingen.

24 mrt 2013 14:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #279
Het slaat gewoon nergens op dat een club in een seizoen failliet gaat.
De KNVB moet op begin van het seizoen kijken of een club een seizoen kan beginnen en afmaken.
Als dit het niet het geval is moeten ze op het begin van het seizoen eruit gehaald worden en failliet worden verklaard niet in een spelend seizoen.
Waarom doet de KNVB trouwens ook niks want over paar jaar dan is het Nederlands voetbal niks meer waard.

24 mrt 2013 18:30
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #280
Onze voorzitter was op de radio vandaag ( Falcon ) en op de vraag hoe zit dat dan met MVV mocht Veendam failliet gaan.
Zijn antwoordt was : Dat we 3 punten moesten inleveren ipv 6 omdat hij dacht dat alleen de punten in de 2e seizoenshelft
eraf gaan daarna zei hij dat hij het niet zeker wist.
Wie weet hier meer over?
En hij zei ook dat onze trainer alweer in Italie zit dit weekend.
Dat brengt het volgende transfer gerucht: R Trost nieuwe trainer van AC Milan :thumbsup: :thumbsup: :lachen: :lachen:

24 mrt 2013 19:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #281
Groep Gjaltema haakt af bij Veendam

VEENDAM - De investeerdersgroep gevormd rond hoofdsponsor Koos Gjaltema gaat SC Veendam niet uit het moeras trekken. Dat zegt Gjaltema zondagavond.

Morgenmiddag geeft bewindvoerder Gerard Breuker een persconferentie over de situatie bij SC Veendam. Er moet uiteindelijk ruim een miljoen euro op tafel komen. Gjaltema laat weten dat hij en een aantal medesponsors niet in staat te zijn het benodigde bedrag op tafel te leggen. Hij had vrijdag een afspraak met een aantal geldschieters op zijn kantoor. Gjaltema: "Dat groepje was te klein. Wij kunnen het niet doen. Maar misschien zijn er anderen die het wel kunnen. Ik weet het niet. Er heeft zich afgelopen weekend wel een aantal mensen bij mij gemeld, maar concreet leverde dat geen geld op. Iedereen wil wel wat doen, maar deze week moet er geld worden overgemaakt."

Bron: Dagblad van het Noorden

En op Twitter een Groningse journalist van dezelfde krant:
@JanMennega: Piet Scholtens zegt dat het voor 150 procent zeker is dat hij geen geld meer in Veendam steekt om faillissement te voorkomen.

Kortom dit ziet er slecht uit voor SC Veendam als de hoofdsponsor Gjaltema en een andere geldschieter Scholtens dit naar buiten brengen.

24 mrt 2013 19:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #282
Alle punten worden dan ingetrokken, niet alleen die van de tweede seizoenshelft.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

24 mrt 2013 19:42 24 mrt 2013 19:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #283
Ik ga er eigenlijk van uit dat Veendam morgen failliet gaat. Laten we eerlijk wezen. Wie steekt daar op dit moment nog geld in. Dat geld zie je nooit meer terug. Jammer voor MVV. -6 en die oneerlijke nacompetitie spelen. Het is niet anders.

24 mrt 2013 19:47
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #284
zo win je dus van de koploper! Ben je weer vol in de race voor het kampioenschap!...........en sta je ineens op de vierde plaats.....?!
Onze spelers zullen hier toch ook langzaam de schijt van krijgen.... :puke:

24 mrt 2013 20:50 24 mrt 2013 20:50 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #285
Optie a) De Jakhalzen (vaan De Wereld Draait Door) op de KNVB aofsjikke

Optie B ) Pownews op de KNVB aofsjikke

In alle 2 de gevalle zètte die zenders de KNVB dusdaoneg in de zeik tot eederein kint zien wie maffioos de KNVB te wèrrek geit...

En veur de lui die blieve zègke tot de KNVB heij gein sjöld aon heet: Menier de Uil vaan de Fabeltjeskrant zach 't al: Oogjes dicht, en snaveltjes toe...

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden