>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef : Heb net geinformeerd bij de graafschap tot nu toe gaan er maar 38 man mee naar t uitvak...
En hun hebben niks aan zo een aktie want hun zijn dankzij het het omkiepen van Agovv wat plaatsen gestegen dus dat word m niet!!!
Bespaar je toch dit soort theorieën. Net of de KNVB zijn eigen regels zal veranderen als de situatie omgekeerd was geweest. Dit zijn gewoon de regels. Als een club failliet gaat, worden alle resultaten van die club geschrapt en wordt die uit de competitie genomen. Dit heeft niets met de voorkeur van de KNVB te maken, wel met pech voor de clubs die het meeste punten verliezen. Ik heb ook zeker niet het gevoel dat de KNVB tegen het nieuwe MVV is, integendeel. MVV zou net een ideale club zijn om te promoveren omdat MVV een mooi voorbeeld is van hoe je met een verantwoord, maatschappelijk beleid ook resultaten kunt neerzetten.gaston satijn schreef : Ik vraag me af of de K.N.V.B. idd dezelfde maatregelen had genomen als de situatie omgedraaid was en sparta meer punten kwijt zou zijn geweest....denkt niet.
Ga nu al 38 jaar naar mvv en kan me eigenlijk niet herinneren dat we de knvb ooit op onze hand hebben gehad.
De knvb is een vereniging met leden die contributie betalen, ik neem aan toch dat een vereniging haar leden moet steunen???
Het enige waar de knvb toe in staat is , is om nog een trap na te geven.
Zouden ze bij de ontknoping in de Eredivisie dezelfde maatregelen nemen, als bijvoorbeeld AJAX op deze manier het kampioenschap zou mislopen....Denk 't niet!!! Stelletje huichelaars uit Zeist dat zijn het. Ze zijn hun tijd misgelopen, ze hebben hun beste tijd 63 jaar geleden gehad toen ze nog zonder enige vorm van tegenspraak, voorop gegaan door de grote leider, de lakens konden uitdelen.
Hoop voor MVV en vooral voor Veendam zelf dat er nog redding komt!
Als het aan de knvb ligt voetballen wij de komende 13 jaar nog eerste-divisie.... met in de hoop voor de mannen uit zeist dat er tegen die tijd wel nog een fusie komt.
Wordt gewoon misselijk van het systeem....Kunnen beter een eigen competitie oprichten met clubs die er ook de schijt van hebben!
Voor nu ff alles eruit gegooid maar begin me onder het schrijven alweer op te winden.
Hoop ook dat niet alleen MVV maar alle clubs nu eens gezamenlijk protest aantekenen zodat de hiërarchie van de pakken uit zeist eens gebroken gaat worden. Dit gebeurt allemaal alleen in een land als nederland Ik kan me niet voorstellen dat als dit in bijvoorbeeld Rusland of ergens in de Balkan zulks gebeurt de mensen er ook zo rustig onder blijven.