>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aswin schreef :
Sandro schreef :
Belgske schreef :
Eigenlijk zelfs vijfde aangezien Cambuur nog een wedstrijd achter staat. In plaats van voor de titel spelen, wordt het nu spelen voor een top vijf plaats!jeoff schreef : We horen op 1, maar we staan op 4.. Dit is zo'n onrechtvaardig gevoel.. hier moet toch iets aan gedaan worden. Al is het maar om een signaal af te geven! Maar wat kunnen we doen?!
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit seizoen voor het eerst (en voor het laatst) een keer in de beruchte Langeleegte ben geweest.. Inclusief strandfeest
Ik dacht dat Cambuur in de nieuwe stand op de 5de plaats staat met 40 punten uit 24 wedstrijden en MVV op de 4de plaats met 41 punten uit 23 wedstrijden. MVV zou vlgs mij in de nieuwe stand 1 wedstrijd minder gespeeld hebben dan Cambuur.
Stand na faillissement Veendam:
1. Sparta 23-46 (-3)
2. Helmond 25-45 (0),
3. Volendam, 23-42 (-3)
4. MVV 23-41 (-6)
5. Cambuur 22-40 (-1)
MVVke schreef : Bin 'ch 't neet mèt eins Belgske. 't Probleem is allein tot v'r niks kinne bewieze.
Meh 't is veur miech en väöl aander supporters euver dudelek tot de KNVB wel degelek MVV aon 't zeuke is.
En dat is veur mien geveule gekoume doortot MVV 'n bom heet gegoeid onder FC Limburg.
De KNVB had meh al te gere gehad tot v'r gefuseerd waore. Dat is door MVV neet doorgegaange en dat is dus tege de wèl vaan de KNVB in. Meh geluif veural tot de KNVB eve neutraal is veur alle betaold voetbal clubs huur...
Wat dacht je van de clubs zelf? De KNVB is een vereniging. De leden - de clubs dus - bepalen uiteindelijk het beleid.MVVke schreef : d'r moot toch örreges op de wereld 'n onaofhaankeleke instantie zien die de wandel en handel vaan de KNVB 'ns oonder de loep kint nùmme.