de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

02 apr 2013 18:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #601
MAKE US DREAM...helaas worden we nu ruw wakker geschud door een nachtmerrie.
Weer kunnen we beginnen aan een race om het onmogelijke waar te maken. Weer zijn we benadeeld door het wanbeleid van anderen. Weer worden we benadeeld omdat we toevallig goed hebben gepresteerd tegen teams die hun financiën niet op orde hadden...
De moed zakt me diep in de schoenen. Kan me voorstellen dat dat bij de spelersgroep niet anders is.
Een kampioenschap is nog mogelijk, maar wordt heel HEEL moeilijk.

En lukt het kampioenschap niet, dan kunnen we voor de ultieme revanche zorgen door in de play-offs alsnog onze droom te realiseren!

NOETS DE MOOD VERLOORE HEET!

LET US DREAM!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 18:26
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #602
Gezien het programma denk ik dat er meer dan 1% kans is, mits we de resterende wedstrijden winnend
afsluiten. Tuurlijk zullen we geluk nodig hebben, maar niks is onmogelijk!!

02 apr 2013 18:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #603

Danny1983 schreef : hier een iets overzichtelijker overzicht

1. 27 51 Helmond Sport
2. 25 48 FC Volendam
3. 25 46 Sparta Rotterdam
4. 25 45 MVV Maastricht
5. 24 43 SC Cambuur

Helmond Sport:
FC Volendam (uit)
Sparta (thuis)
FC Oss (uit)

FC Volendam:
FC Emmen (uit)
Helmond Sport (thuis)
Excelsior (uit)
MVV (thuis)
Go Ahead Eagles (uit)

Sparta Rotterdam:
FC Dordrecht (uit)
Fortuna Sittard (thuis)
Helmond Sport (uit)
Excelsior (thuis)
Telstar (uit)

MVV Maastricht:
Go Ahead Eagles (uit)
FC Dordrecht (thuis)
FC Den Bosch (uit)
FC Volendam (uit)
Fortuna (thuis)

SC Cambuur:
FC Oss (thuis)
FC Dordrecht (uit)
De Graafschap (uit)
FC Emmen (thuis)
Excelsior (uit)
FC Emmen (uit) (inhaal)

Zou ook wel eens de stand willen zien met Agovv en veendam erbij volgens mij waren we dan al bijna Kampioen :schamen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

02 apr 2013 18:31
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #604
Hoe is het allemaal mogelijk ik droom er al jaren van dat mvv terug komt ik de eredivisie ,Nu staan ze mee boven aan krijg je zoiets hoe is het toch allemaal mogelijk..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 apr 2013 18:35
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #605
Wat een drama weer! Ron Elsen verwoord het goed, de verliezers worden beloond!
Als we nu aan het begin van het seizoen zaten kon ik de KNVB begrijpen maar zo kort op het einde?

Waarom geven ze de overige ploegen die nog tegen Veendam moeten niet gewoon de 3 punten? Veendam = failliet en kan dus niet spelen dus 3-0 forfeit loss. Alleen Helmond (Fortuna en Dordrecht in mindere mate) profiteert dan maar dat doen ze nu ook al?

Of de ploegen die nog tegen Veendam moeten geen punten geven en op het einde kijken wat ze met die 3 punten zouden kunnen bereiken. Als Fortuna bijvoorbeeld net geen playoffs haalt door die 3 punten dan ze laten spelen tegen de ploeg boven hun voor het playoffs ticket. Als het gat dan bijvoorbeeld 2 punten is dan moeten ze wel winnen natuurlijk.

Ik weet niet wat ik moet zeggen maar het gaat weer nergens over. Zonde van Veendam maar wij worden weer genaaid!

02 apr 2013 18:39
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #606
Door die zeik moeten we mischien weer jaren en jaren wachten dat we weer eens bovenaan komen ben ik bang,Niet normaal het kampioenschap word ons letterlijk door ons neus geboord,Hoe kan het straks zijn dat de ploeg wat het meeste gewonnen heeft geen kampioen word,Mijn god wat een baal dag vandaag..

02 apr 2013 18:45
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #607
Daniël Verlinden Sc Veendam 3 min geleden :thinking:
Iemand?

Niet alleen de club maar ook andere betrokken partijen hebben officieel tot dinsdag 2 april 23:59 uur de tijd beroep aan te tekenen tegen de uitspraak van de rechter, zo stelt de Rechtbank Noord-Nederland. Tot die termijn is verstreken, behoudt de club de licentie

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 apr 2013 18:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #608
Natuurlijk is het heel vervelend dat we nu weer 6 punten kwijt zijn. Maar persoonlijk vind ik het veel erger voor Veendam en de supporters, wat moeten zij nu op de vrijdagavond doen? Zij kunnen nooit meer zeiken op de scheidsrechter, nooit meer naar de Langeleegte, nooit meer de derby tegen Emmen, nooit meer naar het geel-zwart kijken. In tegenstelling tot dat, vallen die punten in mindering voor ons toch wel in het niet.

Als ik dan mijn MVV bril afzet en ga kijken hoe is seizoen is verlopen, moeten we ons zelf misschien ook wel een spiegel voorhouden. Zonder de wedstrijden tegen Veendam en Emmen, hebben we 25 wedstrijden gespeeld. Van die 25 wedstrijden hebben we in maar liefst 12 wedstrijden punten laten liggen (zes keer gelijk en zes keer verloren). Nu hebben we in bepaalde wedstrijden natuurlijk terecht verloren of gelijkgespeeld, maar lang niet altijd:
MVV - Telstar: Twee kostbare punten laten liggen. Thuis tegen Telstar moet je per definitie altijd winnen!
MVV - Sparta: Verloren door een onbenullige penalty waar Sparta verder alleen maar kwam om te verdedigen. Minstens een gelijkspel uit moeten halen.
Dordrecht - MVV: Met 0 - 3 voor staan en in de laatste 5 minuten nog 3 goals tegen krijgen. I rest my case.
Helmond Sport - MVV: Ondanks een rode kaart en een 1 - 0 achterstand nog terugkomen tot 1 - 1. Maar daarna toch echt genoeg kansen gehad op meer.
MVV - Helmond Sport: 2 - 0 voorstaan en nog met 2 - 3 verliezen

Als ik alleen al de bovenstaande wedstrijden bekijk, hebben we alleen daarin al 10 punten laten liggen, waarbij ook nog eens tegen concurrenten. Dan laat ik voor het gemak het gelijkspel tegen De Graafschap, het gelijkspel tegen GAE, verlies tegen Volendam, verlies tegen Cambuur, verliest tegen Almere City en verliest tegen Emmen buiten beschouwing.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

02 apr 2013 18:52 02 apr 2013 18:53 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #609
iedereen laat tegen ierdereen punten liggen,Feit is gewoon dat mvv bovenaan gestaan had als die 2 clubs niet faiet waren gegaan,De knvb is er ook schuld aan die hadden voor de comp beter hun werk moeten doen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak

02 apr 2013 19:20
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #610
Varkenskoppen hebben niks te zoeken in de Eredivisie.
Palingboeren hebben niks te zoeken in de Eredivisie.

Alleen Sparta en MVV hebben daar iets te zoeken.
Die hebben de stad en de fans die daar bij horen.

Fuck de knvb!

Wat een dag...............

02 apr 2013 19:24
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #611

Boschpoort schreef : Maar hier naar de KNVB wijzen slaat helemaal nergens op.

En waarom is het bij de Duitsers wel goed geregeld, kijk naar Alemania Aken ???? Geloof maar niet als Ajax dit zo getroffen had, dat de bestaande regels gehandhaafd zouden worden. En dat heeft niks met Calimero te maken.

En de KNVB kwam mij net iets te snel naar buiten met het plan om 2de elftallen van de eredivisieclubs mee te laten doen in de Jupiler Leaque, als opvulling.

De KNVB heeft het spelletje voetbal al lang niet meer op de eerste plaats staan. Daarvoor zijn andere belangen te groot en ze zijn oppermachtig. Het wordt in de toekomst echt tijd, dat er een concurrerende voetbalbond opgericht gaat worden. Een bond die niet meer mee doet aan het moderne voetbal. Maar dan zal eerst het huidige voetbal uitgekotst moeten worden door het grote publiek. In Engeland is er al zo'n competitie, waar een voetbalkaartje nog betaalbaar is voor de man met een kleine beurs.

Maar eerst NU mijn woede laten afkoelen.............. :angry: :puke:

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

02 apr 2013 19:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #612

Fabrice schreef : Als de vrijdagavond verdwijnt dan neem ik helaas geen seizoenskaart meer.

Dit is misschien een generatiekloof, maar ik vind de vrijdagavond nog altijd maar een rare avond om te voetballen. Het grootste gedeelte van mijn leven speelde MVV standaard op zaterdagavond. Ik vond en vind dat ideaal... De vrijdag niet meer als speeldag zal door mij met gejuich begroet worden!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 apr 2013 19:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #613

Boschpoort schreef : @Jacques: de belangrijkste taak van de curator is het behartigen van de belangen van de schuldeisers. Doorspelen zou waarschijnlijk leiden tot nog hogere tekorten. Dan moet de stekker eruit. Niet omdat de curator of de KNVB dat willen maar omdat dat de wet is.

Als er een reëel uitzicht zou zijn op voldoende geld op niet al te lange termijn dan zou e.e.a. waarschijnlijk nog even gerekt worden. Er is in Veendam kennelijk geen draagvlak en dus geen perspectief. Heel erg voor de supporters, erg pijnlijk voor ons maar realistisch bezien kan het niet anders. Hoe vervelend ook. Maar hier naar de KNVB wijzen slaat helemaal nergens op.

Ik weet het, ik weet het, nuchter bekeken weet ik het heel goed. Maar ik zou zo graag zien dat ze doorgingen...

En ergens denk ik ook als er 195000 euro is ingezameld, moet dat toch genoeg zijn om die paar wedstrijdjes nog te spelen? Zo veel geld kan dat een club als Veendam toch niet kosten? Maar goed, de curator heeft niet als taak "het seizoen afmaken" maar kijken of de schulden afbetaald kunnen worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 apr 2013 19:47
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #614

Jacques schreef :

Fabrice schreef : Als de vrijdagavond verdwijnt dan neem ik helaas geen seizoenskaart meer.

Dit is misschien een generatiekloof, maar ik vind de vrijdagavond nog altijd maar een rare avond om te voetballen. Het grootste gedeelte van mijn leven speelde MVV standaard op zaterdagavond. Ik vond en vind dat ideaal... De vrijdag niet meer als speeldag zal door mij met gejuich begroet worden!

Op zaterdag in de Eredivisie zoals vroeger, ok - maar hoe kun je als Jupiler League concurreren met een Eredivisie als alle wedstrijden op eenzelfde dag worden uitgezonden?

02 apr 2013 19:50
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #615
Maandag (tweede Paasdag) speelden we tegen Telstar, aanvangstijd 14.30.
Oude tijden herleefden.
Als het aan mij ligt wordt er nooit meer gevoetbald op de vrijdag- of zaterdagavond.
Gewoon lekker naar het voetballen op zondag om 14.30.

Zoondagmiddag goon veer allemaol naor MVV, naor de jonges dee get kinne.
De vruijkes blieve zitte mèt de koffie en de thee, want veer wèlle zie zien winne
Daan zinge veer 't clubleed, dat deit de jonges good en gief hun gooie mood

Nao Väöre, Nao Väöre

Aon de géng

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden