de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

05 apr 2013 12:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #661

Napoleon schreef :

Danny1983 schreef : MVV-fan eist opgehaald geld voor Veendam terug

Soraya Weijenberg eist het geld terug dat zij in Maastricht opgehaald heeft voor de actie om SC Veendam te redden. De 17-jarige MVV-fan zamelde een bedrag van 378 euro in, onder meer via een collecte bij de poorten van de Geusselt rond de wedstrijd tegen De Graafschap. Nu Veendam toch failliet is gegaan wil ze het geld doneren aan MVV, maar er is nog niets terug gestort.

Maastricht
Van onze verslaggever

Henk de Haan, de grote motivator van de reddingsactie, beloofde in een bericht op de website van SC Veendam dat alle gevers hun geld terugkrijgen. Weijenberg: ,,De rekening is geblokkeerd en we kunnen geen contact krijgen met Henk de Haan. Als we niets terugkrijgen, gaan we aangifte doen.” De oud-prof van Veendam en FC Groningen was niet bereikbaar voor een reactie.

dat bedoel ik dus.....volgens mij is die Soraya "media" geil....

Waar slaat deze opmerking nu op Napoleon? Natuurlijk heeft Soraya groot gelijk. Als is gezegd dat het wordt teruggestort, moeten ze dit ook nakomen. Henk de Haan moet gewoon woord houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 12:22
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #662

Napoleon schreef :

Soraya Weijenberg eist het geld terug dat zij in Maastricht opgehaald heeft voor de actie om SC Veendam te redden. De 17-jarige MVV-fan zamelde een bedrag van 378 euro in, onder meer via een collecte bij de poorten van de Geusselt rond de wedstrijd tegen De Graafschap. Nu Veendam toch failliet is gegaan wil ze het geld doneren aan MVV, maar er is nog niets terug gestort.

Maastricht
Van onze verslaggever

Henk de Haan, de grote motivator van de reddingsactie, beloofde in een bericht op de website van SC Veendam dat alle gevers hun geld terugkrijgen. Weijenberg: ,,De rekening is geblokkeerd en we kunnen geen contact krijgen met Henk de Haan. Als we niets terugkrijgen, gaan we aangifte doen.” De oud-prof van Veendam en FC Groningen was niet bereikbaar voor een reactie.

Ja Napoleon als je niet weet waar je over praat krijg je dit soort uitspraken dus. Je weet zelf dat de media deze berichten meestal verzint, ELFvoetbal heeft dit de wereld ingeholpen. Was je op de hoogte geweest van deze site, had je vast geweten dat dit niet waar was. Een quote van Soraya op Facebook:

Er gaan een aantal geruchten rond - verspreid door dagblad de limburger en elfvoetbal- dat ik aangifte zou gaan doen tegen Henk de Haan over het geld. Hier is niks van waar! Aangezien ik nog met henk gesproken heb. Je kan ook niet verwachten dat €70.000,- in 1 a 2 dagen terug is bij de mensen.

Voor diegene die dit gerucht dus de wereld in geholpen heeft: Fuckyou.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

05 apr 2013 12:46
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #663
Beetje simpele reactie napoleon. Respectloos eigenlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, opadiehard, Och jeh

05 apr 2013 12:53 05 apr 2013 12:55 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #664

Badjakker schreef :

Napoleon schreef :

Maastricht
Van onze verslaggever

Ja Napoleon als je niet weet waar je over praat krijg je dit soort uitspraken dus. Je weet zelf dat de media deze berichten meestal verzint, ELFvoetbal heeft dit de wereld ingeholpen. Was je op de hoogte geweest van deze site, had je vast geweten dat dit niet waar was. Een quote van Soraya op Facebook:

Er gaan een aantal geruchten rond - verspreid door dagblad de limburger en elfvoetbal- dat ik aangifte zou gaan doen tegen Henk de Haan over het geld. Hier is niks van waar! Aangezien ik nog met henk gesproken heb. Je kan ook niet verwachten dat €70.000,- in 1 a 2 dagen terug is bij de mensen.

Voor diegene die dit gerucht dus de wereld in geholpen heeft: Fuckyou.

DDl heeft t uit zen verband getrokken ze hadden dit nooit mogen plaatsen Soraya is t ook niet eens met dit stuk want ze heeft toezeggingen dat t geld terug komt... mijn 20 euro ziijn vandaag terug gestort

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

05 apr 2013 13:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #665
Mijn 5€ ook terug gekregen zie ik net...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

05 apr 2013 13:20 05 apr 2013 13:21 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #666

Jacques schreef : De KNVB kan geen inval doen om alles te controleren, die krijgen puur een begroting te zien en kunnen wat sponsor- en spelerscontracten opvragen. Als een club de KNVB een rad voor de ogen wil draaien, is dat altijd mogelijk. Men hecht veel te veel waarde aan de controles van de KNVB.

Wat je de KNVB kan verwijten, is dat ze zelf teveel waarde aan hun controle hechten en dat ook uitstralen, waardoor mensen nu inderdaad roepen dat de KNVB dit had moeten zien aankomen. En daarnaast, dat een club als Veendam structureel de regels omzeilt, valse contracten inlevert etc etc. Dat laatste punt, daar had de KNVB in het verleden naar mijn mening Veendam veel harder moeten aanpakken.

Ter vergelijk: in het weekend maakte Veendam zelf nog bekend dat er al bijna 3 ton binnen was. Uiteindelijk blijkt er minder dan een ton te zijn. Wij trapten hier allemaal ook zelf in. Veendam doet dit soort dingen structureel en de KNVB heeft geen volmacht (en ook niet de werknemers) om bij iedere club dag in dag uit te checken of alles wel netjes gaat. Als je keihard wil liegen tegen de KNVB, kom je daar op korte termijn gewoon mee weg en dat is de KNVB niet aan te rekenen. Wat de KNVB wel is aan te rekenen, is dat ze bij geconstateerde vervalsingen/leugens niet harder ingrijpen. Veendam had een paar jaar geleden al teruggezet moeten worden naar de amateurs.

Het stuit mij bovendien gewoon gevoelsmatig tegen de borst dat mensen de KNVB meer verantwoordelijk houden dan Veendam zelf. Dat Veendam zelf er heel bewust jaren op rij een potje van maakt en ronduit vervalste contracten en begrotingen er op na houdt, dat is de reden van het failissement. Niet het beleid van de KNVB.

Als alles daadwerkelijk klopt en het is bewezen, dan is er door de beleidvoerders van Veendam valsheid in geschriften gepleegd. Deze mensen moet dan toch vervolgd worden door justitie?

05 apr 2013 13:26
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #667

webmastersfm schreef : Mijn 5€ ook terug gekregen zie ik net...

Ik heb mijn geld inderdaad ook teruggekregen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

05 apr 2013 14:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #668

Aloy Agu schreef : Als alles daadwerkelijk klopt en het is bewezen, dan is er door de beleidvoerders van Veendam valsheid in geschriften gepleegd. Deze mensen moet dan toch vervolgd worden door justitie?

Ik neem aan dat ze enkel de KNVB "oplichten" en dat de jaarrekeningen en de belastingaangiftes gewoon klopten. Dus in dat kader valt er weinig te vervolgen.

Maar daarnaast ben ik er van overtuigd dat je bij een situatie als bij Veendam wel wat bestuurders aansprakelijk zou kunnen stellen wegens wanbeleid. Maar goed, ik ben er nog altijd van overtuigd dat dat bij MVV ook kon na tijdperk Goumans/Jongen. Wegens - voornamelijk - politieke redenen is dat nooit gebeurd. Zal in Veendam wel hetzelfde zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

05 apr 2013 14:40
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #669
Het geld net ook terug gekregen, dus commotie slaat weer eens nergens op. Het lijkt wel erop dat journalist tegenwoordig een even beschermd beroep is als makelaar. Belachelijk. Jammer dat de actie niet is gelukt en jammer dat er verkeerde tussenbedragen zijn doorgekomen de afgelopen week (wie of wat dit schuld is laat ik maar in het midden). Op naar de playoffs!

05 apr 2013 15:41
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #670
Zal ik zeggen hoe het komt dat deze onzin in de media is geplaatst? Denk wel dat dit mag aangezien het hier om mijn zusje gaat.

Mijn ouders hebben vandaag naar Dagblad De Limburger gebeld om te vragen hoe en wat en om een correctie te maken, Soraya heeft namelijk niks gezegd van een aangifte doen tegen Henk De Haan... Daarnaar werd Soraya gebeld door Roel Wiche, mijn vader dringde erop aan dat ze zou vragen door wie Roel aan deze onjuiste informatie was gekomen, het antwoord? Hij had dit gisteren tijdens de training van MVV op Klein Geusselt gehoord van iemand die aanwezig was, die zei dat soraya aangifte zou doen. Dit is klakkeloos overgenomen ZONDER TE INFORMEREN BIJ SORAYA OF DIT WAAR IS!

Maarja... Zoals we weten is het nogal makkelijk om MVV-supporters in een kwaad daglicht te plaatsen.

Ik heb respect voor mijn zusje dat ze met deze actie bezig was en zich er zo voor heeft ingezet.
Op verschillende nieuwssites en op Facebook komen Veendam-supporters op voor haar om dit bericht te ontkrachten. En we zien allemaal dat dit bullshit is omdat het geld allemaal weer op de rekeningen staat...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Schapendonk, opadiehard, soraya043

05 apr 2013 16:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #671

wsly schreef : Zal ik zeggen hoe het komt dat deze onzin in de media is geplaatst? Denk wel dat dit mag aangezien het hier om mijn zusje gaat.

Mijn ouders hebben vandaag naar Dagblad De Limburger gebeld om te vragen hoe en wat en om een correctie te maken, Soraya heeft namelijk niks gezegd van een aangifte doen tegen Henk De Haan... Daarnaar werd Soraya gebeld door Roel Wiche, mijn vader dringde erop aan dat ze zou vragen door wie Roel aan deze onjuiste informatie was gekomen, het antwoord? Hij had dit gisteren tijdens de training van MVV op Klein Geusselt gehoord van iemand die aanwezig was, die zei dat soraya aangifte zou doen. Dit is klakkeloos overgenomen ZONDER TE INFORMEREN BIJ SORAYA OF DIT WAAR IS!

Maarja... Zoals we weten is het nogal makkelijk om MVV-supporters in een kwaad daglicht te plaatsen.

Ik heb respect voor mijn zusje dat ze met deze actie bezig was en zich er zo voor heeft ingezet.
Op verschillende nieuwssites en op Facebook komen Veendam-supporters op voor haar om dit bericht te ontkrachten. En we zien allemaal dat dit bullshit is omdat het geld allemaal weer op de rekeningen staat...

Ja heel veel respect voor Soraya :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

05 apr 2013 17:28
soraya043
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #672
Dus napoleon,

Jij noemt mij media geil?
Je weet niet wat er überhaupt speelt, voordat je gaat oordelen vraag eerst eens de waarheid aan de persoon in kwestie

Je bent zo te zien een aandachttrekker, zo fijn was t anders niet om telkens voor een camera te staan etc.

- fuck off.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

05 apr 2013 20:59
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #673

soraya043 schreef : Dus napoleon,

Je weet niet wat er überhaupt speelt, voordat je gaat oordelen vraag eerst eens de waarheid aan de persoon in kwestie

Je bent zo te zien een aandachttrekker, zo fijn was t anders niet om telkens voor een camera te staan etc.

- fuck off.

Respect hoor, gelukkig pak jij die achterlijke uitspraak van Napoleon zeer luchtig op. ;)
Ps....en terecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, soraya043

05 apr 2013 23:00 05 apr 2013 23:02 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #674

Napoleon schreef :

Maastricht
Van onze verslaggever

OPA ZEET: Hele lage en ondoordachte reactie...of er is iets anders mis met je...jammer dat je zo reageert...nogmaals als je dit echt meent zal ik je niet snel meer serieus nemen...en als ik heel eerlijk ben deed ik dat toch al niet :thumbsdown:.
Als ik heel rechtstreeks ben en rechtuit zeg ik jij bent degene die altijd de confrontatie zoekt en soraya eenmalig?
Dit is net zoiets al reageren nadat je bij studio sport na 6 herhalingen hebt gezien dat het toch echt buitenspel was.
Napoleon wat een waardeloze reactie vind ik...zouden er nog mensen zijn die jou reactie wel positief vinden?
Of heb je je geergerd over de uitslag van...zij gelooft in mij?...gr opa ;)

Ps soraya :thumbsup: :daag: :thumbsup: :daag:.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

06 apr 2013 00:40 06 apr 2013 00:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #675

soraya043 schreef : Dus napoleon,

- fuck off.

Soraya,

niks vaan aontrekke; wats diech gedoon höbs waor en is nog steeds klasse ! Sjoen wat en wieste 't gedoon höbs :applaus:
Iech zellef hoof mien cent vaan de koollekte neet trök: koup diechzelf e boeketsje blomme daovaan ! :thumbsup:
Dat höbs diech verdeend !!!
Iech bin GRUUTS tot mien klupke supporters heet wie diech... ;)
Kwa leeftied kin iech diene peer zien (of aoch diene granpeer, bin bekans eve aajt wie Opadiehard) en
zow iech apetrots met zoe'n dochter / kleindochter zien...
:thumbsup: :applaus: :thumbsup: :applaus:

Korporaaltje....
alweer speel je het klaar en pis je weer eens volledig naast de pot... :thumbsdown: .
eerst viel je vorig jaar tijdens een praotkaffee Ron Elzen onterecht aan...
vervolgens wenste je dat mijn soort oude diehard supporters mocht uitsterven...
(heb je vervolgens nooit meer iets laten horen op je belofte om eens te praten onder een glas bier...)
dan val je dit seizoen regelmatig onze spelers aan...en zet ons bestuur nog eens openbaar "in de zeik" ...
en nu kom je aan deze prachtige meid...
Triest dat je je zo profileert: waarom, waarvoor en dat als sponsor... zo trek je geen klanten, ga eens serieus hulp zoeken.... ;)

Back on topic:

kritiek op de KNVB...tja... het zijn toch de clubs die verantwoordelijk zijn voor het mismanagement,
net zoals dat bij ons enkele jaren geleden het geval was...

Rest nu te zorgen dat de selectie gewoon fit en gezond blijft, gemotiveerd is om de nacompetitie in te gaan
en ons nog eens uit volle borst laat zingen "boe is dat feeske...."
(en daarbij onze "trots" ( Rene dus) een trots afscheid geeft van die voor ons 3 fantastische jaren !)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden