Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
23 Apr 2014 12:58Nao Väöre wrote:houtengerard wrote: Wil Boessen wordt de nieuwe trainer. Kan niet anders. Hij houdt zijn lippen op elkaar. Volgens mij vermoedelijk om onrust en een ongezonde werksituatie in Sittard te voorkomen. Waarom zou je anders zwijgen over je toekomst? Plus hij zat al te slijmen over het geweldige publiek in de Geusselt (Geen woord over gelogen), en als een trainer van de tegenpartij meestal begint te slijmen in het pershokje, dan staat hij vaak volgend seizoen hier voor het team.
www.l1.nl/sport/252164-wil-boessen-zwijgt-over-toekomst
Hij was kandidaat nummer 2 vorig seizoen. Dus zal hij nu kandidaat 1 zijn. MVV wijkt niet snel af van de eerder uitgezette koers. Ik zou verbaasd zijn als hij het niet werd.
Wil Boessen is in ieder geval een aanvallend ingestelde trainer. Hopelijk komen indien hij het wordt een aantal (redelijk )goede aanvallers met scorend vermogen bij.
Aanvallend ingestelde trainer...? :lachen: Dan ga je nog van een koude kermis thuis komen. Boessen is meer ene van "als we het achterin dichtgooien zullen we heus toevallig wel een kans creeren die erin gaat, meestal is dat dan ook wel zo. Maar dan is dan ook alles mee gezegd. Boessen = resultaat voetbal.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Apr 2014 13:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Apr 2014 13:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Apr 2014 13:16Gohf wrote:Nao Väöre wrote:houtengerard wrote: Wil Boessen wordt de nieuwe trainer. Kan niet anders. Hij houdt zijn lippen op elkaar. Volgens mij vermoedelijk om onrust en een ongezonde werksituatie in Sittard te voorkomen. Waarom zou je anders zwijgen over je toekomst? Plus hij zat al te slijmen over het geweldige publiek in de Geusselt (Geen woord over gelogen), en als een trainer van de tegenpartij meestal begint te slijmen in het pershokje, dan staat hij vaak volgend seizoen hier voor het team.
www.l1.nl/sport/252164-wil-boessen-zwijgt-over-toekomst
Hij was kandidaat nummer 2 vorig seizoen. Dus zal hij nu kandidaat 1 zijn. MVV wijkt niet snel af van de eerder uitgezette koers. Ik zou verbaasd zijn als hij het niet werd.
Wil Boessen is in ieder geval een aanvallend ingestelde trainer. Hopelijk komen indien hij het wordt een aantal (redelijk )goede aanvallers met scorend vermogen bij.
Aanvallend ingestelde trainer...? :lachen: Dan ga je nog van een koude kermis thuis komen. Boessen is meer ene van "als we het achterin dichtgooien zullen we heus toevallig wel een kans creeren die erin gaat, meestal is dat dan ook wel zo. Maar dan is dan ook alles mee gezegd. Boessen = resultaat voetbal.
Mourinho won 2 keer de champions league met dit voetbal

Alleen in nederland is dit voetbal verboden.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
23 Apr 2014 13:21 - 23 Apr 2014 13:22Hoezo zou Tomasson daar niet blijven? Eén ding kun je die club uit Aken Noord nageven ze hebben nu al de juiste trainer op Jupiler League niveau binnen! :thumbsup:Schapendonk wrote: En over Limburger gesproken. Dan kan Roda ook nog, want ik zie Tomasson daar niet blijven.
By the way ik zie *oda niet als een Limburgse club maar als een Duitse.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
23 Apr 2014 13:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
23 Apr 2014 13:49Had een Capa of een Trost dat dan wel meer?Och jeh wrote: Boessen is een huis tuin en keuken trainer. Ik vind dat Boessen totaal geen uitstraling heeft. Daar trek je geen spelers mee....ik kan me ook niet voorstellen dat Boessen een netwerk heeft om aan bv spelers te komen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2014 13:57 - 23 Apr 2014 13:57

Trost had naar mijn mening meer uitstraling dan Boessen, maar dat kan persoonlijk zijn. Elsen heeft ook geen uitstraling. Laatste trainer die echt uitstraling had was Maaskant. Maar die had ook een selectie tot zijn beschikking die voor mijn gevoel dit seizoen om de titel zou mee hebben gespeeld. Thiebaut, Tobiasen, Gomez in vorm, Bryssinck, Haastrup, Vermast... Die jongens wisten wel raad met ploegen als Oss en Almere. dus of uitstraling zo veel zegt...
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Apr 2014 15:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Apr 2014 15:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2014 15:54Maar moet ook meteen mijn excuses aanbieden, met Thiebaut, Vermast en Gomez (die volgens mij Oss wel even zouden oprollen) verloren we dat jaar met 4-1 in Oss, zie het nog zo voor me, bizarre wedstrijd die MVV met 0-5 had moeten winnen. MVV miste echt heel grote kansen en daardoor bleef het tot de 65e minuut of zo 0-0. Toen scoorde Oss uit het niets in tien minuten 4 keer :huh: :thumbsdown:
Ik zat toen 'wegens omstandigheden' op de hoofdtribune en liep na de wedstrijd toevallig langs John Bannier die Thiebaut interviewde, ik kon me niet inhouden en bemoeide me even met dat gesprek, ging over Daemen die alleen op de keeper afging met Sillah naast zich, bal niet afgaf en zelf naast schoot. Bannier stelde de vraag of Daemen niet misschien eventueel net iets beter de bal had kunnen afgeven. Ik riep dat daar niets misschien aan was en dat Daemen die bal zeker had moeten afgeven, Thiebaut begon te lachen en Bannier gaf me groot gelijk, begreep later dat dit nog de radio gehaald heeft ook :lol:
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
23 Apr 2014 15:58 - 23 Apr 2014 15:59en daarmee sla je meteen de spijker op de kop met hetgeen wat ik bedoelde met een Capa of een Trost. Het gaat om de spelers die moeten het doen ism de staf en de fans.Jacques wrote: Ja, laten we toekomstige trainers vergelijken met Capa, want dat was me toch een topper! Dat is toch wel de maatstaf waaraan een trainer minimaal moet voldoen!![]()
:lachen:
Trost had naar mijn mening meer uitstraling dan Boessen, maar dat kan persoonlijk zijn. Elsen heeft ook geen uitstraling. Laatste trainer die echt uitstraling had was Maaskant. Maar die had ook een selectie tot zijn beschikking die voor mijn gevoel dit seizoen om de titel zou mee hebben gespeeld. Thiebaut, Tobiasen, Gomez in vorm, Bryssinck, Haastrup, Vermast... Die jongens wisten wel raad met ploegen als Oss en Almere. dus of uitstraling zo veel zegt...
Maaskant had het materiaal bereikte wel wat en zweepte de Geusselt op, publiek erachter en gaan.
Capa had het materiaal deed er niks mee, publiek tegen zich en neergang.
Trost, begon vanaf nul en kreeg het publiek weer mee, totdat de resultaten tegen vielen, bestuur maatregelen ging nemen (bonussen, gezeik met fans etc)
Je kunt wel als een gek langs de lijn rennen als een trainer als de spelers niks doen toch verlies je. Andersom ook een team heeft motivatie nodig van een trainer om er steeds weer voor te blijven gaan.
Dus chemie tussen team/trainer/EN publeik, de fans ! da's het belangrijkste, en ik weet nu geen naam die dat voor mekaar krijgt bij MVV. De fans zijn er wel en blijven achter de club. nu de rest nog.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
23 Apr 2014 16:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2014 16:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- You Are
-
- Elite Member
-
23 Apr 2014 16:39Enige waar we echt behoefte aan hebben is weer eens een spits die er 15+ maakt.. Veldmate en met alle respect Braken zijn typische JL spelers ( Zoals Gommans) , en vooral Veldmate mist teveel kwaliteit om voor een elftal de diepe spits te zijn.