Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

22 Apr 2014 09:07
Gezien de uitermate wisselende prestaties dit seizoen - ook onder Elsen - lijkt het geen bal uit te maken wie je voor deze labiele groep zet.
Beter is door te selecteren op spelers met karakter. Rutjes mag dan geen al te verfijnde voetballer zijn maar hij is met Smeets wel de enige die voorop blijft gaan in de strijd. Daar moeten we er meer van hebben.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak, opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 14:28
Vergeet Ospitalieri niet in dat opzicht. Bij Kuipers en Winkens zie ik het trouwens ook wel die wil om te winnen.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 14:46
Er zijn wel meerdere die het aan inzet niet ontbreekt. Alleen sommige willen wel maar kunnen niet. Daar moet je afscheid van nemen.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 17:35
Als MVV zijnde zou ik alleen Rutjes, Smeets en Ospitalieri(met afstand de beste MVV'er tegen Fortuna in mijn ogen)

Schreurs/van Hyfte alleen als ze uit hun eeuwig durende vormdip komen.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 17:43
Vind Rutjes persoonlijk zwaar tegenvallen, loopt vaak uit positie en brengt daarmee anderen in moeilijkheden (en pakt zelf veel kaarten als hij moet corrigeren). Heeft uiteraard wel de mentaliteit meezitten. In je lijstje ontbreekt Castro, die pakt echt veel punten. Een Kuipers heeft de goede mentaliteit en is nog erg jong (zeker voor een verdediger), mag wat mij betreft ook blijven. Secerovic is de enige met echte voetbalsluwheid in de selectie, hij versiert vrijdag een onterechte vrije trap die ons de 3-3 oplevert. Dan heb je het ver gehad in deze selectie, op basis van dit seizoen mag de rest wat mij betreft allemaal weg - of blijven aan een klein contractje, puur voor de breedte.

Van Hyfte en Schreurs kunnen beter, dat hebben ze voorheen laten zien. Maar MVV heeft niet de luxe om daar op te gaan zitten wachten...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

22 Apr 2014 17:45 - 22 Apr 2014 17:47
Wil Boessen wordt de nieuwe trainer. Kan niet anders. Hij houdt zijn lippen op elkaar. Volgens mij vermoedelijk om onrust en een ongezonde werksituatie in Sittard te voorkomen. Waarom zou je anders zwijgen over je toekomst? Plus hij zat al te slijmen over het geweldige publiek in de Geusselt (Geen woord over gelogen), en als een trainer van de tegenpartij meestal begint te slijmen in het pershokje, dan staat hij vaak volgend seizoen hier voor het team.
www.l1.nl/sport/252164-wil-boessen-zwijgt-over-toekomst

Hij was kandidaat nummer 2 vorig seizoen. Dus zal hij nu kandidaat 1 zijn. MVV wijkt niet snel af van de eerder uitgezette koers. Ik zou verbaasd zijn als hij het niet werd.
Last edit: 22 Apr 2014 17:47 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 17:48
Nou, Gohf, zeg het maar. Jullie resultaten onder Boessen zijn - voor jullie doen de laatste 10 jaar althans ;) - goed. Maar volgens mij vinden jullie dat hij erg saai voetbal speelt. Klopt dat een beetje?

En Houten, als slijmen over het publiek een indicatie was, dan zou Petrovic hier al lang trainer moeten zijn, ik weet nog dat die als trainer van RKC met muntjes bekogeld werd, en na de wedstrijd voor de camera stond te genieten. Iets van "als Joegoslaaf hou je van die passie, MVV ies mooie kloeb!" :daag:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

22 Apr 2014 17:52 - 22 Apr 2014 17:54
Daar zou niks mis mee zijn. Goed werk geleverd ook bij Fortuna maar ja dat had Tini ook. Zien is geloven.
Last edit: 22 Apr 2014 17:54 by Schapendonk.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 17:52
houtengerard wrote: Wil Boessen wordt de nieuwe trainer. Kan niet anders. Hij houdt zijn lippen op elkaar. Volgens mij vermoedelijk om onrust en een ongezonde werksituatie in Sittard te voorkomen. Waarom zou je anders zwijgen over je toekomst? Plus hij zat al te slijmen over het geweldige publiek in de Geusselt (Geen woord over gelogen), en als een trainer van de tegenpartij meestal begint te slijmen in het pershokje, dan staat hij vaak volgend seizoen hier voor het team.
www.l1.nl/sport/252164-wil-boessen-zwijgt-over-toekomst

Hij was kandidaat nummer 2 vorig seizoen. Dus zal hij nu kandidaat 1 zijn. MVV wijkt niet snel af van de eerder uitgezette koers. Ik zou verbaasd zijn als hij het niet werd.

Wil Boessen is in ieder geval een aanvallend ingestelde trainer. Hopelijk komen indien hij het wordt een aantal (redelijk )goede aanvallers met scorend vermogen bij.
Aon de géng

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 Apr 2014 18:07 - 22 Apr 2014 18:08
Jacques wrote:
En Houten, als slijmen over het publiek een indicatie was, dan zou Petrovic hier al lang trainer moeten zijn, ik weet nog dat die als trainer van RKC met muntjes bekogeld werd, en na de wedstrijd voor de camera stond te genieten. Iets van "als Joegoslaaf hou je van die passie, MVV ies mooie kloeb!" :daag:

Maar Petrovic zei niet "Iek focus mij nu op RKC, Iek laat nieks los, totdat iek hier klaar zijn. Iek ga nieks communicerevic. Jullie even wachten." Dat maakt het verdacht.

- Ruijs vertrekt, en meteen zegt Boessen zijn contract op bij Fortuna (december).
- Boessen zwijgt als het graf over zijn nieuwe werkgever
- Boessen was kandidaat nummer 2, zat samen met Ruijs op de hoofdtribune toen Trost afscheid nam, in geval dat Ruijs er niet met MVV uit kwam.
- Boessen is al jaren via de media aan het smeken om in Sittard en/of Maastricht aan het werk te mogen als trainer.

Het kan net zo goed toeval zijn die gebeurtenissen. We zullen het zien komende maand. Ik ben eigenlijk benieuwd wie kandidaat nummer drie was vorig seizoen.
Last edit: 22 Apr 2014 18:08 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 18:10
houtengerard wrote:
Jacques wrote:

Maar Petrovic zei niet "Iek focus mij nu op RKC, Iek laat nieks los, totdat iek hier klaar zijn. Iek ga nieks communicerevic. Jullie even wachten." Dat maakt het verdacht.

- Ruijs vertrekt, en meteen zegt Boessen zijn contract op bij Fortuna (december).
- Boessen zwijgt als het graf over zijn nieuwe werkgever
- Boessen was kandidaat nummer 2, zat samen met Ruijs op de hoofdtribune toen Trost afscheid nam, in geval dat Ruijs er niet met MVV uit kwam.
- Boessen is al jaren via de media aan het smeken om in Sittard en/of Maastricht aan het werk te mogen als trainer.

Het kan net zo goed toeval zijn die gebeurtenissen. We zullen het zien komende maand. Ik ben eigenlijk benieuwd wie kandidaat nummer drie was vorig seizoen.

Maar Houte, op welk gebied gaat Boesen er dan op vooruit als hij voor MVV kiest t.o.v. Fortuna? Zie dit absoluut niet.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

22 Apr 2014 18:17
pinobel wrote:
houtengerard wrote: txt

Maar Houte, op welk gebied gaat Boesen er dan op vooruit als hij voor MVV kiest t.o.v. Fortuna? Zie dit absoluut niet.

Dat is inderdaad de grote hamvraag. Financieel werkt hij dan met hetzelfde plaatje. Alleen de entourage is gemiddeld duizend man groter dan Fortuna. Verder zou ik geen enkele beweegreden kunnen vinden, waarom je die overstap zou willen maken? De reden dat hij bij Fortuna vertrekt, is het gebrek aan perspectief en een stabiele organisatie. Dat vind je in Maastricht niet beter..

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 19:14
Jacques wrote: Nou, Gohf, zeg het maar. Jullie resultaten onder Boessen zijn - voor jullie doen de laatste 10 jaar althans ;) - goed. Maar volgens mij vinden jullie dat hij erg saai voetbal speelt. Klopt dat een beetje?

Boessen gaat bij Fortuna weg omdat hij in een stabiele organisatie wilt werken zonder iedere keer dat financiele gezeik, verwacht dus eerder dat hij naar een Helmond Sport oid zal gaan, aangezien MVV financieel ook niet echt bepaald stabiel te noemen is.

Boessen haalt resultaten maar het voetbal is vaak zo slecht en saai, derhalve ben er ook niet echt rouwig om dat hij vertrekt.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Apr 2014 22:12
Gohf wrote:
Jacques wrote: Nou, Gohf, zeg het maar. Jullie resultaten onder Boessen zijn - voor jullie doen de laatste 10 jaar althans ;) - goed. Maar volgens mij vinden jullie dat hij erg saai voetbal speelt. Klopt dat een beetje?

Boessen gaat bij Fortuna weg omdat hij in een stabiele organisatie wilt werken zonder iedere keer dat financiele gezeik, verwacht dus eerder dat hij naar een Helmond Sport oid zal gaan, aangezien MVV financieel ook niet echt bepaald stabiel te noemen is.

Boessen haalt resultaten maar het voetbal is vaak zo slecht en saai, derhalve ben er ook niet echt rouwig om dat hij vertrekt.

Maar ik dacht dat van dijk volgend jaar de kar gaat trekken in helmond,overigens is hij daar nu al vast in gesprongen...gr opa ;)
....

• UsMvvKe
  • UsMvvKe's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

23 Apr 2014 11:59
Gooie morgen all.

Het is behuurlijk rustig umtrend uzze nuije trainer.
Ron Elsen zal het wel neet mie zien, zou oach neet weten of heer dat zelf welt natuurlijk ,
iech zelf vind dat Ron het neet verkierd deit en gedoan heet. :applaus: :thumbsup:
mer Iech dink zelf dat us nuije Trainer wel uns W.boesen zou kunnen zien.
Boe bazeer iech dat op,
1: Het is unne Limburger
2: Heer kin daan in limburg blieven woenen.
3: Heer zal oach wel neet zoe vuil kosten.
En oan gezeen heer Fortuna verliet, want het veel neet op , toen Tiny Ruijs weg ging werd bekint gemaak dat W.B Fortuna ging verloaten. ;)
hub iech zoen vermoeden dat heer volgend joar veur de groep steit.
Want boe geit of zou heer aanders noa tow kinnen of motte goan.

Misschien zeen iech het verkierd,
unne andere zou iech zoe neet weten.

Mer good ver wachten mer uns oaf.

het geit uuch good
was getekent UsMVVKe.

Dit is wat iech al langer gezag hub dee W.B weurt uzze nuije trainer.
en Opadiehard Joa jan van dijk geit volgend joar oan de slag bij helmondsport.

Time to create page: 0.353 seconds