Nieuwe trainer MVV Maastricht

28 apr 2014 11:22
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1036
Ik zou toch eens bellen met het UWV. De re-integratie van Bertje op de arbeidsmarkt is mislukt, werken met Hamburgers was blijkbaar niet zijn ding. Ik kan me voorstellen dat ze nu achter zijn kladden aan zitten, om te voorkomen dat hij een achterstand gaat krijgen en in een categorie terecht komt, waarbij het perspectief op arbeid geheel verdwenen is.

Het kan een win-win situatie zijn voor zowel MVV als Bertje zelf. Die postzegels naar Spanje en Engeland zijn niet goedkoop, vooral als je geen reactie terug krijgt. En net zoals in de liefde, zijn degenen die zich bij je aanbieden, degenen waarmee je verder moet gaan. Ik zou het toch eens proberen als ik Elsen was. Misschien betaalt het UWV de helft van zijn salaris en regelen ze ook het vervoer. Via Amby vermijd hij de ochtend- en avondspits, dus als schoonzoon Mark het overzicht in het huishouden kwijt is, kan hij even op en neer rijden om de lijnen uit te zetten. Wie niet waagt, die niet wint.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 13:22
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1037
Bert van Marwijk zie ik totaal niet zitten; misschien wel zijn schoonzoon

Dat van Marwijk de finale van het WK heeft gehaald dat was puur de verdienste van van Basten (het mooie voetbal op het EK in zwitserland). Daar heeft Bertje op voorborduurd. Toen hij moest vernieuwen tijdens het laatste EK, wist hij geen nieuwe spelers in te passen. Deze man is totaal ongeschikt om een nieuw team op te bouwen. (Dus ook bij Hsv was het een verkeerde zet; die hadden Stevens moeten nemen....)

ps van Gaal is wel goed om nieuwe (jonge) spelers in te passen, (alhoewel ik niet geloof dat NL iets zal maken op het WK; NL voetbal is op zijn retour).
Kijk maar eens naar het spel van enkele Mvv spelers tegen jong-psv (totaal geen talent en dan toch noch spelen in het betaald voetbal; ik weet zeker bij de amateurs lopen betere rond).
ps Tijdens deze wedstrijd werd ook duidelijk hoe belangrijk vanHyfte is voor Mvv......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 13:35
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1038
Puur de verdienste van van Basten ??? Als er iemand alleen trainer is om zijn naam dan is hij het wel. Man man man de voetbal van Oranje toen onder Van basten daar zat dus echt helemaal niks in! Die vent kan er nog steeds niks is zo'n beetje overal weggestuurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 14:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1039
Dat Van Marwijk de Uefa-cup won met Feyenoord, met Fortuna in de middenmoot/subtop speelde terwijl voor en na zijn komst Fortuna degradatiekandidaat was, bij Dortmund in een lastige periode aardig presteerde, is ook allemaal de verdienste van Van Basten.

En had Van Hyfte meegedaan, dan had hij vrijdag net zoals de rest een zomeravondpartij gespeeld. Die wedstrijd ging nergens meer om en dat was aan beide teams te merken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 14:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1040
De wedstrijd tegen Portugal met coach van Basten vond ik toch wel een van de meest verschrikkelijke wedstrijden van oranje! Als je daar verder op moest bouwen kon het alleen maar bergopwaarts!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 14:58
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1041

NathanR schreef : Bert van Marwijk zie ik totaal niet zitten; misschien wel zijn schoonzoon

Dat van Marwijk de finale van het WK heeft gehaald dat was puur de verdienste van van Basten (het mooie voetbal op het EK in zwitserland). Daar heeft Bertje op voorborduurd. Toen hij moest vernieuwen tijdens het laatste EK, wist hij geen nieuwe spelers in te passen. Deze man is totaal ongeschikt om een nieuw team op te bouwen. (Dus ook bij Hsv was het een verkeerde zet; die hadden Stevens moeten nemen....)

ps van Gaal is wel goed om nieuwe (jonge) spelers in te passen, (alhoewel ik niet geloof dat NL iets zal maken op het WK; NL voetbal is op zijn retour).
Kijk maar eens naar het spel van enkele Mvv spelers tegen jong-psv (totaal geen talent en dan toch noch spelen in het betaald voetbal; ik weet zeker bij de amateurs lopen betere rond).
ps Tijdens deze wedstrijd werd ook duidelijk hoe belangrijk vanHyfte is voor Mvv......

Het zou inderdaad lachwekkend zijn dat een topclub als MVV zich met een dergelijke trainer inlaat... :lachen: Het moet niet gekker worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 15:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1042
Je vraagt je echt af wie NathanR in hemelsnaam wel geschikt vindt als trainer voor MVV. Ik denk dat hij zijn kaarten op Louis van Gaal zet :cheer:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 15:12 28 apr 2014 15:12 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1043

NathanR schreef : Bert van Marwijk zie ik totaal niet zitten; misschien wel zijn schoonzoon

Dat van Marwijk de finale van het WK heeft gehaald dat was puur de verdienste van van Basten (het mooie voetbal op het EK in zwitserland). Daar heeft Bertje op voorborduurd. Toen hij moest vernieuwen tijdens het laatste EK, wist hij geen nieuwe spelers in te passen. Deze man is totaal ongeschikt om een nieuw team op te bouwen. (Dus ook bij Hsv was het een verkeerde zet; die hadden Stevens moeten nemen....)


De weurs al door wieneg lui serjeus genóme door d'n raar oetspraoke euver Limburgse speulers, mer door dit soort kwatsj steisse eg mèt stip bovenaon de lies vaan ''forummers die poep praote''. Chapeau, d'n ierste pries is veur diech :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 16:09
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1044
Het mooiste voetbal wat het nederlands voetbal de laaste 10 ...15 jaar speelde was in zwitserland op het EK
tegen Italie, Frankrijk en Romenie
Dit was hoofdzakelijk de verdienste van vanBasten
Ernaar ging het mis tegen de Russen (Hidding...)

Op deze goede serie heeft vanMarwijk voortborduurd op het WK 2 jaar erna
en toen erna stortte het in vanwege gebrek aan visie op nieuwe jeugdige spelers

Van Marwijk komt sowieso niet,
het bazelen bij de Nos levert hem waarschijnlijk nog meer op :lolno:

ps denk dat AZ wel een goede trainer heeft aangesteld (we zullen zien)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 16:42
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1045

UsMvvKe schreef : is te DUUR.

gegroet UsMvvKe


???
Ernie Brandts gaat naar DIA, een zaterdagvierdeklasser uit een dorpje dat Teteringen heet.
Hier kunnen wij inderdaad financieel niet aan tippen :blink:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2014 17:29 28 apr 2014 17:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1046
@ NathanR. Dat waren maar 3 wedstrijden. Oké ze waren wel mooi, maar denk dat ook alles even meezat. Nog niet lang daarvoor in 2006 op het WK werd er een kaarten record verbroken!! www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Sport/artic...-kaartenrecord.dhtml

Allemaal onder van Basten.... Niet dat ik het geen goede voetballer vond. Maar als coach vind ik hem maar middelmatig. Verder ook geen enkele uitstraling.(ten minste in mijn ogen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 12:18
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1047
Laot Hans Kraay jr mer komme, daan vult der weer uns get te beleeve in de Geusselt! :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aloy Agu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2014 20:38
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1048
Wil Boessen naar Oss. Gelukkig hoeven we ook niet meer te rekenen op die nietsnut!!

Bron : L1

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2014 19:51
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1049

Bieske schreef : Laot Hans Kraay jr mer komme, daan vult der weer uns get te beleeve in de Geusselt! :lachen:


''Hansie Hansie'' wordt nog steeds beoordeeld op zijn woorden die hij over MVV sprak in VI (toendertijd zelfs nog zonder publiek, zegt al genoeg hoelang geleden) ?? Vrijwel iedereen die Hans Kraay Jr. noemt, doet dat op basis van die uitzending en niet op basis van zijn kwaliteiten. Laat Elsen maar zitten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2014 20:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1050

Karakter schreef :

Bieske schreef : Laot Hans Kraay jr mer komme, daan vult der weer uns get te beleeve in de Geusselt! :lachen:


''Hansie Hansie'' wordt nog steeds beoordeeld op zijn woorden die hij over MVV sprak in VI (toendertijd zelfs nog zonder publiek, zegt al genoeg hoelang geleden) ?? Vrijwel iedereen die Hans Kraay Jr. noemt, doet dat op basis van die uitzending en niet op basis van zijn kwaliteiten. Laat Elsen maar zitten..


De kins de zaak ouch umdreie: Ederein zèt Hansie Hansie neer es dörrepsidioot umtot heer z'ch zoe etaleert op TV. Mer wee zeet tot heer neet besjik euver gooj kwaliteite. Esse toch zoe presteers mèt 11 dom boere zoonder ervaring in zien 1ste jaor bij Lienden, en ouch neet slech presteerde mèt JVC, daan zal heer toch wel kwaliteite höbbe zeker?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden