Nieuwe trainer MVV Maastricht

10 juni 2014 00:39
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1051

Karakter schreef :

Bieske schreef : Laot Hans Kraay jr mer komme, daan vult der weer uns get te beleeve in de Geusselt! :lachen:


''Hansie Hansie'' wordt nog steeds beoordeeld op zijn woorden die hij over MVV sprak in VI (toendertijd zelfs nog zonder publiek, zegt al genoeg hoelang geleden) ?? Vrijwel iedereen die Hans Kraay Jr. noemt, doet dat op basis van die uitzending en niet op basis van zijn kwaliteiten. Laat Elsen maar zitten..


Hansie Hansie is een goede trainer, en niet op basis van uitzendingen, maar op basis van prestaties in het verleden als trainer. Hij heeft het toch vaker voor elkaar gekregen om met een amateurclub ver te komen in de KNVB-beker. Op basis daarvan zou ik hem wel eens willen zien in het betaalde voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 08:42
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1052
Als ik zou mogen kiezen tussen Kraay en Elsen lijkt me de keus toch vrij gemakkelijk, Kraay dus. Ik vind Kraay meer het type Korver die een elftal voor en tijdens een wedstrijd helemaal gek weet te maken!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 09:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1053
Maar we hebben die keuze niet, in die zin dat we Elsen hoe dan ook moeten betalen, het is dus niet Kraay of Elsen, maar Elsen of Kraay en Elsen. En Kraay zal niet voor een klein bedrag willen komen. Als die hoofdtrainer wordt, moet hij zijn TV-werk op een laag pitje zetten. MVV kan dat helemaal niet betalen.

Ik denk dat Kraay inderdaad een prima motivatietrainer is, en ook nog best wat tactisch inzicht heeft. Maar ik denk niet dat hij jonge spelers technisch beter maakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 10:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1054
Kraay heeft geen papieren om hoofdtrainer te ziin .

Bij een betaalde voetbalclub.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 11:36
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1055
Sluit dit topic er komt geen nieuwe trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 17:09 10 juni 2014 17:09 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1056
Ron Elsen blijft vrijwel zeker trainer MVV
Ron Elsen blijft vrijwel zeker de trainer van MVV.

De gesprekken over zijn contractverlenging in Maastricht zijn in de afrondende fase.

Dat bevestigt MVV-voorzitter Paul Rinkens tegenover L1.

Coach en technisch manager
Elsen is sinds januari dit jaar interim-coach van MVV, als opvolger van de opgestapte Tini Ruijs. De Maastrichtenaar combineert het trainerschap met zijn functie als technisch manager. Onder zijn leiding klom MVV flink op de ranglijst, maar de play-offs werden net niet gehaald.

De keuze voor Ron Elsen past binnen het financiële beleid van de Maastrichtse club. MVV zit financiëel in zwaar weer en moet nodig de begroting op orde brengen. Een extra personeelslid in de vorm van een trainer zou een lastig verhaal worden.

Bron L1

Ik vind het prima. Vooral omdat we het geld voor een evt nieuwe trainer nu ergens anders voor kunnen gebruiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 17:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1057
Contractverlenging? Hij heeft toch een doorlopend contract uit de tijd van Weijzen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 20:06 10 juni 2014 20:07 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1058
Uit betrouwbare interne bron vernomen: Elsen is vriendelijk verzocht om akkoord te gaan met een contract als trainer met flinke salarisverlaging, anders dreigt ook voor hem een afscheid. Gaat hij niet akkoord, dan wordt zijn managersfunctie gewoon weggesaneerd, om een nieuwe goedkope trainer aan te kunnen stellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 20:29
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1059

Mienclub1902 schreef : Uit betrouwbare interne bron vernomen: Elsen is vriendelijk verzocht om akkoord te gaan met een contract als trainer met flinke salarisverlaging, anders dreigt ook voor hem een afscheid. Gaat hij niet akkoord, dan wordt zijn managersfunctie gewoon weggesaneerd, om een nieuwe goedkope trainer aan te kunnen stellen.


Kan dat zo makkelijk? Hij heeft toch dat topcontract? Hoe kun je dat dan wegsaneren als hij niet akkoord zou gaan met een ander contract? Als je daar makkelijk mee weg kunt komen door middel van een constructie, hadden ze dat wat mij betreft 5 jaar eerder mogen doen. Als ik het zo goed begrijp, is het tekenend waarom MVV wéér in zwaar weer zit, als je nu pas met zo een plan komt en niet 5 jaar eerder..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2014 22:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1060
Ron heeft al ik weet niet hoe lang een contract bij MVV. Jaar of twintig minimaal. Ik kan me niet voorstellen dat MVV een dossier heeft liggen qua slecht functioneren waar de rechter mee akkoord gaat. Dus Ron eruit gooien kost MVV hoe dan ook heel veel geld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2014 16:48 11 juni 2014 16:49 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1061
Mee eens Jacques, maar de ontslaggrond zou niet het functioneren zijn, maar reorganisatie (bedrijfseconomische omstandigheden).

Inkrimping organisatie ivm met bedrijfseconomische omstandigheden, functie van manager voetbalzaken (of iets dergelijks) komt dan te vervallen vanwege de slechte financiele situatie van MVV, zou dan de optie zijn die MVV zou hanteren. Maar zoals gezegd, Elsen mag blijven (in een dubbelfunctie) tegen een forse salarisverlaging. Kiezen of delen dus, al hoop ik dat hij blijft, goeie trainer, aardige aankopen, maar veel te hoog salaris uit de Ron Weyzen periode.
Daar kan Elsen niets aan doen, maar hoop wel dat ie blijft, tegen een reëeler salaris.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2014 17:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1062
Ah zo, dat is iets logischer/waarschijnlijker inderdaad. Al zal hij dan nog altijd een forse zak geld moeten meekrijgen als MVV echt van hem af wil.

Dubbelfunctie tegen lager salaris lijkt me logisch, al heb ik geen idee van wat hij nu verdient.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2014 18:15
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1063
Elsen is de duurst betaalde MVV-werknemer.

Hij zal wel iets meekrijgen in zo'n geval, maar de rechter zal zeker rekening houden met een werkgever, die in financiele problemen zit , dus zal het zeker geen gouden handdruk zijn. Maar goed ,voor beide partijen is het beter dat Elsen blijft tegen een lager salaris.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2014 09:12
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1064
Het zou wel eens dusseldorp kunnen worden. Helaas. Lekker goedkoop. Slechte keuze lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2014 12:20
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #1065

Sjop schreef : Het zou wel eens dusseldorp kunnen worden. Helaas. Lekker goedkoop. Slechte keuze lijkt mij.


Blijft dus gewoon Elsen.

Ron Elsen komend seizoen trainer MVV

Maandag 23 juni 2014

Ron Elsen blijft komend seizoen hoofdtrainer van MVV Maastricht. Naast het hoofdtrainerschap zal Elsen in seizoen 2014/2015 ook de functie van manager Voetbalzaken vervullen.

Ron Elsen: “Ondanks het feit dat MVV Maastricht te maken heeft met een zware sanering, steekt de club de goede weg naar boven in. Ik zie het als enorme uitdaging hieraan bij te kunnen dragen. Een nieuw team, een nieuwe staf, de samenwerking met KRC Genk én onze nieuwe trainingsaccommodatie bij Geusseltbad hebben mijn keuze voor MVV ondersteund. Ik ben ervan overtuigd dat we ook komend seizoen weer een fantastisch seizoen tegemoet gaan.”

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden