Nieuwe trainer MVV Maastricht

• De_Lange
  • De_Lange's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

13 May 2013 16:00
Ik zou niet weten waarom Menzo geen serieuze kandidaat is geweest. Als een trainer zijn eisen/voorwaarden niet al te hoog legt en in zichzelf wil investeren om weer in beeld te komen bij grotere clubs, dan kan ik er zeker inkomen dat Menzo een serieuze kandidaat is geweest.

vergelijk het maar met spelers die in zichzelf investeren om zo een contract te krijgen of om weer in de spotligst te komen (Stankov, Labylle). Met een trainer werkt dit net zo. Dus waarom dan niet Maaskant als hij wil investeren. Niet dat ik als MVV zijnde deze trainer terug zou willen maar het zou zo maar eens kunnen zijn.

Maar ondertussen wacht ik rustig af. Ik heb alle vertrouwen in bestuur dat ze de juiste trainer weten te vinden die het team, weer een stapje hoger kan krijgen.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 May 2013 16:01
vandaag komt weer geen naam na buiten,mvv maakt zich wel niet geloofwaardig op deze manier, de mvv fans willen nu ook wel eens weten wie de nieuwe trainer word komend seizoen bij MVV. het is nu alweer bijna 16.00uur,e nog steeds hoor je maar je niks op het Limburgse nieuws of mvv site,dus gaan we er maar vanuit dat we pas na de play offs iets horen

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 16:16
vakB wrote: Waarschijnlijk kijken de Tempeleers jaloers toe. Wie de nieuwe trainer van MVV zal worden blijft een groot geheim. Zelfs de MVV watcher van de Lulburger heeft nog altijd geen artikel kunnen schrijven over een mogelijke Kandidaat. Is dit de stilte voor de storm........ of gaat MVV de vacature intern opvullen (er is immers een flink tekort op de begroting) door bijvoorbeeld RE te benoemen als manager. Een constructie waarin Edwin Hermans en Maurice Verberne de veldtrainers worden en RE tijdens wedstrijden de leiding neemt.

Let op dit is geen gerucht, gewoon een onderbuik gevoel.
MVV heeft de 7de begroting van de eerste divisie. Dan doe je toch iets verkeerd als wij de enige club zijn die geen hoofdtrainer kan krijgen.
Het bestuur komt heus wel met een nieuwe hoofdcoach. Alleen de vraag is, wie.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 May 2013 16:18
waar maken jullie je nou zo druk over zodra het rond is zal mvv wel komen met nieuws ga beter een kaartje kopen voor donderdag tegen volendam heb je meer aan dan je zelf gek te maken.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 16:20
Wat ik niet snap. Waarom komt MVV telkens met een ''deadline'' naar buiten als ze een nieuwe trainer nodig hebben?! Houd dat toch een keer binnenskamers! Nu komt er alleen maar onnodige druk van buitenaf, want iedereen is logischerwijs benieuwd naar de nieuwe trainer. Als je dan zo nodig een datum naar buiten wil brengen, neem dan een haalbare datum. Als ze direct hadden aangekondigd dat ná de play-offs pas duidelijk zou worden wie de nieuwe trainer was, had dat de geloofwaardigheid van MVV intact gehouden. Desnoods laat je het de spelers wél eerder weten. Als het via de spelers dan eerder uitlekt, kun je altijd nog besluiten om de nieuwe trainer eerder te presenteren..

Liever onverwachts vroeger presenteren, dan ongewenst later..

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

13 May 2013 16:34
Wienie is ut bengkelijk moment dao?
Wienie is de démascé van d'n groete onbekinde un feit?
Wienie kinne veer us tromme reuren?
En wienie maage veer us dssenante toene bloze?
Wienie zeet Rinkens; WANT NOE, NOE GEIT UT GEBëüRE!!!!!
MVV BESTUUR: G'R ZèT UUCH FLINK TE KIEK!

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

13 May 2013 16:37
Volgens mij gaat er iets gebeuren wat nog volgens mij niemand geschreven heeft: MVV wacht zolang met het antwoord, omdat Trost nog niks nieuws heeft gevonden. Het was Trost zijn keuze om te vertrekken en niet die van MVV. Het zou me niks verbazen als Trost uiteindelijk gewoon bijtekent.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 16:43
Karakter wrote:
Liever onverwachts vroeger presenteren, dan ongewenst later..
Over deze laatste zin moet ik toch eens goed nadenken. Een hersenkraker?
:unsure: :huh:

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 17:01
Sjeng14 wrote: Volgens mij gaat er iets gebeuren wat nog volgens mij niemand geschreven heeft: MVV wacht zolang met het antwoord, omdat Trost nog niks nieuws heeft gevonden. Het was Trost zijn keuze om te vertrekken en niet die van MVV. Het zou me niks verbazen als Trost uiteindelijk gewoon bijtekent.

Heb ook wel zo'n gevoel.
Weet niet of MVV het geld heeft (en ook wilt investeren) om het contract van Tiny Ruijs af te kopen...
Vind persoonlijk die Wil Boessen niet echt een uithangbord voor een club (als ik hem zie op tv, denk ik dat hij een samenvatting van de AA-bijeenkomst aan het vertellen is).
Wie weet wilt Trost toch blijven bij promotie?

Vind wel (zoals al eens eerder aangegeven) dat MVV niet onnodig deadlines neerzetten, die vervolgens niet worden gehaald.
En je kunt dan wel zeggen, Rinkens heeft altijd als gezegd....
Heb het liever tot na de Play-Offs rustig over een nieuwe trainer, dan dat er steeds meer vraagtekens komen.

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 17:23
Meestal heeft zo'n jeugdtrainer een clausule in zijn contract , dat als hij ergens hoofdtrainer kan worden , hij zo kan vertrekken.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 May 2013 17:40
dat zou het beste zijn als Rene Trost zou blijven,maar weet niet of Trost dit zelf wilt?

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 May 2013 18:39
hou toch op over rene trost hij heeft zelf aangegeven dat hij niet verder wil bij mvv, als hij geen club vind is dat zijn pakkie aan ik zou hem niet meer terug pakken het is toch niet heintje davids weg is weg.wij moeten verder en beter worden dat is waar het om gaat en niet wat rene doet.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 May 2013 19:24
Zeg sefke1961 na Robert Maaskant, Jos Luhukay, John Karelse, André Hoekstra, Jan van Dijk, Wim Rijsbergen, Raymond Libregts, Hans Visser, Jon Dahl Tomasson, Adrie Koster, Tiny Ruys, Hans Vonk, Rick Plum en weer terug kom je nu weer met René Trost die toch zal blijven? Hoop voor jouw gemoedsrust dat ze hem snel bekend maken.

Maar goed volgens mij heeft iemand met goede bronnen (zie de transfergeschiedenis van Danny Schreurs) al vermeldt wie de nieuwe trainer wordt dus ik speculeer niet meer.

Groenendijk wordt trouwens waarschijnlijk de nieuwe trainer van Jong Ajax dus die schuift een elftal op in Amsterdam van de A1.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 May 2013 19:33
zou mij echt niks uitmaken of trost zou blijven of niet, voor mij mag hij blijven. hij heeft wel goed kunnen werken hier in maastricht, vind ook dat er elk jaar een beter elftal stond,nu is de vraag blijft dit zo,wat zijn de mogelijkheden voor volgens seizoen?ik hoop dat ze weer bij de 1e 5 kunnen eindigen,een periode kunnen pakken,en voor volle stadions kunnen spelen in de geusselt,want de laatste maanden viel de belangstellig toch vies tegen,en ze zullen voor een betere grasmat moeten zorgen,want die is dramatisch,alle blessures zijn bijna allemaal in de geusselt gebeurt.als ze slim zijm gaan ze over tot kunstgras,dat word ook steeds beter

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

13 May 2013 19:35
zijn wel mooie namen he die ik genoemd heb he anna d, welke uit dit rijtje zou jij kiezen,of je voorkeur hebben?

Time to create page: 0.335 seconds