Nieuwe trainer MVV Maastricht
- marke
-
- Premium Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
12 May 2013 11:24Dink tot heer perfec in de groep zal ligge unne hiele sympathieke vent,dus zou zegge mog heer koume geef heum 't veurdeil vaan de twiefel en geef heum unne kans!
Eederein heet ziene veurkeur,iech zelf hoop nog steeds op Hans Visser mer dee druim hub iech al langer

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Geusseltmania
-
- Visitor
-
12 May 2013 12:00Hij heeft wel een doorlopend contract dat MVV zal moeten afkopen. Dit lijkt me dan weer een drempel.......
RJC zal hem niet zo maar laten gaan.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 12:23
- Boredass
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 12:59Vluuzak wrote: MVV heeft geen geld om dit contract af te kopen, maar ik vermoed dat hij gewoon naar MVV komt, meestal hebben dit soort contracten , clausules waarin dit geregeld is.
mss al een voorbode van een verdergaande samenwerking ..............
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 13:09Boredass wrote:Vluuzak wrote: MVV heeft geen geld om dit contract af te kopen, maar ik vermoed dat hij gewoon naar MVV komt, meestal hebben dit soort contracten , clausules waarin dit geregeld is.
mss al een voorbode van een verdergaande samenwerking ..............[/quote
Zie het verband niet, leg eens uit ?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 13:15Vluuzak wrote:Boredass wrote:Vluuzak wrote: MVV heeft geen geld om dit contract af te kopen, maar ik vermoed dat hij gewoon naar MVV komt, meestal hebben dit soort contracten , clausules waarin dit geregeld is.
mss al een voorbode van een verdergaande samenwerking ..............[/quote
Zie het verband niet, leg eens uit ?[/quote
Ruys wordt hier gestald door rjc+ enkele jeudige spelers( ervanuit gaande dat ze in de eredivisie blijven)
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 13:16Boredass wrote:Vluuzak wrote: MVV heeft geen geld om dit contract af te kopen, maar ik vermoed dat hij gewoon naar MVV komt, meestal hebben dit soort contracten , clausules waarin dit geregeld is.
mss al een voorbode van een verdergaande samenwerking ..............
Ai, daar ben ik ook bang voor...
"Jullie mogen onze trainer hebben, als jullie met ons meedoen met RJO. Uiteraard wel in Kerkrade onder naam RJC."
- MVVke
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 13:25Rinkens, weur wakker.....
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 13:33 - 12 May 2013 13:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 14:00Vluuzak wrote: Pffffffffffffffffffffffff wat een complottheorieën weer, gaat echt nergens over, maar ieder zijn mening en complot natuurlijk. Ruys is juist de de aangewezen persoon die iets kan maken van de RJO, dan laten ze hem toch niet vertrekken met dit complot in gedachten, erg ver gezocht. :rolleye:
Jij mag het vergezocht vinden. Anderen denken er idd anders over
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 14:05Vond hem weinig uitstraling hebben als je hem z'n wedstrijdanalyses hoort geven. Aan de andere kant heeft hij het aardig gedaan in Sittard voor zijn conflict met het bestuur van Fortuna. Is ook dik kampioen geworden met Roda A1 al is het niet de hoogste jeugdcompetitie toch gepromoveerd naar de Eredivisie qua jeugd. Dus tactisch wellicht beter dan Trost en kan dus met jeugdige spelers overweg. Maar zoals gezegd dus minder charisma dat ook belangrijk is naar bv. sponsoren.
Ik heb geen andere keus dan hem een eerlijke kans te geven als hoofdtrainer van MVV. Al stond hij bij mij op 3 na Groenendijk en Brepoels.
- Hughes
-
- Elite Member
-
12 May 2013 16:03 - 12 May 2013 16:05Anna D. wrote: Complottheorieën gaan inderdaad nergens over. Volgens mij is het eerder zo dat Tiny Ruys een Limburgse clubhoer is om het maar even zo te benoemen. Denk niet dat het eerder voorgekomen is dat een trainer zo snel wisselt tussen Fortuna, Roda en MVV.
Vond hem weinig uitstraling hebben als je hem z'n wedstrijdanalyses hoort geven. Aan de andere kant heeft hij het aardig gedaan in Sittard voor zijn conflict met het bestuur van Fortuna. Is ook dik kampioen geworden met Roda A1 al is het niet de hoogste jeugdcompetitie toch gepromoveerd naar de Eredivisie qua jeugd. Dus tactisch wellicht beter dan Trost en kan dus met jeugdige spelers overweg. Maar zoals gezegd dus minder charisma dat ook belangrijk is naar bv. sponsoren.
Ik heb geen andere keus dan hem een eerlijke kans te geven als hoofdtrainer van MVV. Al stond hij bij mij op 3 na Groenendijk en Brepoels.
Dat Ruys (mits hij daadwerkelijk aangesteld wordt) zo snel tussen de 3 clubs wisselt is niet zo gek. Door het conflict met de Fortuna directie is hij daar vertrokken en ging vervolgens naar Roda omdat hij graag met jeugd werkt en daar iets kon toevoegen en misschien onder beter (professionelere) omstandigheden kon werken. Als dan MVV met een goed verhaal komt om hoofdtrainer te worden is het niet gek dat het weer gaat kriebelen, want waarschijnlijk is hij toch ambitieus. Het zou een ander verhaal zijn als hij overal dezelfde functie zou bekleden en alleen voor het geld zou verkassen.
Ik vind Ruys niet minder charisma dan Trost hebben, hij vertelt verstandig over voetbal en straalt een bepaalde autoriteit uit. Trost heeft het goed gedaan en is een heel sympathieke man, maar dat moet je niet met charisma verwarren. Op nationale tv komen zijn optredens toch ietwat houterig over.
Een ervaren trainer als Ruys, met verstand van opleiden is toch goed voor MVV.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 18:45Tiny Ruys heeft ervaring, is financieel onafhankelijk (dus niet duur qua salaris) en komt goed over, heeft ook aangetoond een team goed te laten spelen en presteert gewoon goed. Prima opvolger voor Trost.
- Dixi
-
Topic Author
- Platinum Member
-
12 May 2013 21:12Hij gaat de jeugd trainen in Eindhoven, weet alleen niet welke.
Dixi
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
12 May 2013 21:18