Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
04 May 2013 10:11Het zou me ook niks verbazen als MVV en de nieuwe trainer wacht met bekendmaking tot na de play-offs.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
04 May 2013 15:06 - 04 May 2013 15:06Die kandidaten zijn Guido Brepoels, Tiny Ruys (die zit bij Roda Mie leef Mestreech) en........... mijn allereerste gedachte Alfons Groenendijk.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 May 2013 15:40Anna D. wrote: Nee verrassend genoeg is Libregts niet bij de 3 overgebleven kandidaten.
Die kandidaten zijn Guido Brepoels, Tiny Ruys (die zit bij Roda Mie leef Mestreech) en........... mijn allereerste gedachte Alfons Groenendijk.
Hmmm...als dit echt de laatste drie overgebleven kandidaten zijn, dan gaat mijn stem naar Groenendijk.
Qua uitstraling vind ik hem de beste van de drie. Qua eigen spelervaring uit zijn actieve spelersloopbaan heeft hij de meeste baggage. Zijn daadwerkelijke trainerskwaliteiten ken ik niet (maar ook niet van de andere 2), maar op Sport1 hoor ik hem geregeld als co-commentator en daar zegt ie zinnige dingen. Hij kent ook de Nederlandse divisies goed. Groenendijk vind ik wel een verrassende naam. Ben benieuwd of hij genegen is om zijn rol te pakken bij de maatschappelijke activiteiten.
Volgens mij is hij nu trouwens trainer bij Ajax A1.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
04 May 2013 16:28 - 04 May 2013 16:28Brepoels ken ik niet, maar waarom een trainer die louter ervaring heeft met Belgisch voetbal?
Zijn prestaties zijn prima in België, maar.....zie liever iemand die meer ervaring heeft in Nederland.
- sefke1961
-
- Senior Member
-
04 May 2013 17:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
04 May 2013 17:15ouwe rot wrote:Mie leef Mestreech wrote: Gisteren ving ik iets op dat de nieuwe trainer momenteel bij Roda zou zitten. Ik kan dan op niemand anders komen met een trainersdiploma dan Rick Plum.
Anton Vriesde is jeugdtrainer bij Roda JC en hoofdtrainer bij scharn en heeft zijn trainers diploma.
Anton is al een jaar weg uit Kerkrade, bij VV Scharn is hij naast hoofdtrainer ook jeugdcoordinator. Het diploma CBV heeft hij niet , hij kan dan ook geen hoofdtrainer worden in het betaalde voetbal.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
04 May 2013 20:54Vertrek Trost bij MVV zeker?
04/05/2013
By Raymond van Hoorn (UniquePhoto.nl)
Na afloop van de derby tegen Fortuna Sittard waarbij beide Limburgse ploegen de punten deelden spraken beide trainers positief over de wedstrijd. Fortuna Sittard had de overmacht tijdens de start, maar het werd een wedstrijd die op en neer ging. Beide ploegen konden de winst pakken. Voor de neutrale kijker een mooie wedstrijd met 2 ploegen die aanvallend speelden.Dit werd ook aangegeven tijdens de pers conferentie.
Opvallend was een gesprek met Rene Trost, die zich tijdens de pers conferentie voor de eerste keer uitte over het slechte veld in de Geusselt. De trainer met ambitie liet weten dat dit veld veel blessures heeft gekost. Eerder deze week stond de trainer nog op het veld en aanschouwde de bulten in het veld. Sven Braken onderging hierdoor ook een blessure, aldus de trainer. Braken zelf wilde doorspelen, voor zijn eigen conditie wisselde de trainer Braken.
Een kunstgras moet er komen volgens de trainer. Na afloop van de persconferentie spraken we onder het genot van een bitterbal met de Maastrichtse trainer die te kennen gaf, met een kunstgras veld kunnen bijvoorbeeld volgend jaar bedrijven met trainer Rene Trost afspraken maken. Er is zoveel meer mogelijk. Als verslaggever haakte ik gelijk in, is dit een bevestiging dat Rene Trost blijft bij MVV Maastricht. Bij wijze van spreken antwoorden de geliefde trainer in Maastricht.
Toch reden om over na te denken. In ieder geval, trainer Rene Trost is geliefd in Maastricht bij de MVV fans. Veel supporters zien de trainer graag blijven. Het besluit dat de trainer eerder maakte dit seizoen, kan nog altijd worden terug gedraaid. Ook bij de Maastrichtse ploeg MVV ligt nog veel ambitie.
Read more: www.hetnieuwsuit.nl/limburg/2013/05/04/v...zeker/#ixzz2SLpjrkqD
Wist even niet precies of ik hem hier of bij Rene Trost moest zetten. Dacht zet maar hier.
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
04 May 2013 21:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- sefke1961
-
- Senior Member
-
04 May 2013 21:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
04 May 2013 21:42Anna D. wrote: Nee verrassend genoeg is Libregts niet bij de 3 overgebleven kandidaten.
Die kandidaten zijn Guido Brepoels, Tiny Ruys (die zit bij Roda Mie leef Mestreech) en........... mijn allereerste gedachte Alfons Groenendijk.
Tiny Ruys was in elk geval aandachtig toeschouwer afgelopen vrijdag. Iemand toevallig ook nog de andere kandidaten gespot?
- Hughes
-
- Elite Member
-
05 May 2013 00:35sefke1961 wrote: dat denk ik ook niet dat rene blijft ,zou wel beter voor de club zijn, en klopt,het veld is dramatisch,word tijd dat er nieuwe komt of inderdaad kustgras,anders zal mvv veel blessures overhouden de komende tijd,en word het misschien toch een teleurstellend seizoenseinde
Continuïteit zou inderdaad beter zijn voor de club, maar op dit moment is het geen optie meer Trost voor de club te behouden. Sinds zijn aangekondigde vertrek (en eigenlijk daarvoor al) lijkt MVV op een in elkaar stortend kaartenhuis. Hoewel Trost de afgelopen 3 seizoenen geweldig werk verricht heeft lijkt de koek nu toch op. Trost lijkt MVV niet meer verder te kunnen helpen en, belangrijker nog, hij heeft er zelf geen zin meer in. Hij stoort zich zo erg aan de beperkte mogelijkheden van de club dat hij bewust het risico neemt zonder te werk te komen zitten. Liever een uitkering dan verder hobbelen in de marge van het betaalde voetbal. René heeft zijn keuze al lang geleden gemaakt, MVV begint aan een nieuw hoofdstuk met iemand (wie dat ook mag zijn) die bereid is verder te bouwen aan het door Trost gestarte project.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
05 May 2013 01:27Jim Cemint wrote: Tiny Ruys was in elk geval aandachtig toeschouwer afgelopen vrijdag. Iemand toevallig ook nog de andere kandidaten gespot?
Volgens mij was vrijwel de hele staf van Roda aanwezig, dus ook Ruys. Heeft denk ik niks te maken met onze nieuwe trainer.
Aanblijven van Trost is niet aan de orde. Aardige vent, heeft het goed gedaan, maar de "magie" is uitgewerkt.
Het is absoluut geen tactisch wonder.
Time to move on!
- dreekemvvke
-
- Banned
-
05 May 2013 06:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
05 May 2013 07:26 - 05 May 2013 07:28Alleen heeft hij gewoon een te smalle selectie, dus veel goeie wisselmogelijkheden heeft hij niet.
Bijna iedere wissel is een verzwakking zeker in de aanval.
B.v. tegen FSC , wie moet Trost nu nog inzetten voor Esajas, nu Borgers en Braken al in de basis spelen?
Ik denk dat Esajas al bij een andere club zit met zijn gedachten.
Ik ben benieuwd of een nieuwe trainer ook zo presteert als Trost heeft gedaan, met zo'n smalle selectie.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
05 May 2013 10:33 - 05 May 2013 10:36Mienclub1902 wrote: Trost heeft 't geweldig gedaan en nog steeds!
Alleen heeft hij gewoon een te smalle selectie, dus veel goeie wisselmogelijkheden heeft hij niet.
Bijna iedere wissel is een verzwakking zeker in de aanval.
B.v. tegen FSC , wie moet Trost nu nog inzetten voor Esajas, nu Borgers en Braken al in de basis spelen?
Ik denk dat Esajas al bij een andere club zit met zijn gedachten.
Ik ben benieuwd of een nieuwe trainer ook zo presteert als Trost heeft gedaan, met zo'n smalle selectie.
Ik ben het volledig met je eens! Rene Trost heeft het met beperkte middelen uitstekend gedaan. Nu hij weg gaat menen bepaalde mensen hem nog wat steken onder water te moeten geven, dit heeft hij niet verdient. René, succes in je verdere carrière. Bedankt!!!!!