Nieuwe trainer MVV Maastricht

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

30 Apr 2013 18:58
of Jan van dijk,die is ook vrij, traint wel Gemert, maar daar kan hij weg, en J van dijk woont al in Limburg, dus dat is ook een optie, en heeft ervaring, en is volgens mij een toegevoegde waarde voor MVV,omdat hij misschien MVV kan terug brengen in de eredivisie. en Wim rijsbergen blijft in mijn hoofd zitten

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 09:24
Eind april/begin mei zou de nieuwe trainer bekend gemaakt worden. Dus wellicht dat we deze week al uitsluitsel krijgen dan. Nog even met spanning afwachten. In de VI van vandaag trouwens een stukje over de toekomst van MVV. Wellicht dat iemand die hier ergens op het forum kan plaatsen?

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 09:56 - 01 May 2013 09:57
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld.
Een trainer (Jan van Dijk) hoeft niet persé uit Limburg te komen. (Jan van Dijk zou ik geen verkeerde keus vinden)
Indien dit het geval was, dan kom je ook uit bij de naam Bert van Marwijk. Hij heeft hier als speler immers 8 jaar gespeeld.
Maar dat hij komt is een utopie, uitgesloten zelfs.

Zelf hoop ik nog steeds dat het Hans Visser wordt.

Hopelijk komt er snel

Aon de géng

Attachments:

Last edit: 01 May 2013 09:57 by Nao Väöre.

• pascal69
  • pascal69's Avatar
  • New Member
  • New Member

01 May 2013 10:48
Mijn vermoeden is dat het bekend maken van de nieuwe trainer over het komende weekend wordt heen getild.Voor 1 mei was denk ik ook de bedoeling ware het niet dat men bij de betreffende club en trainer de rust wil bewaren tot de beslissing in de competitie is gevallen.....en waarom ik dit denk ? Omdat de naam van de nieuwe trainer wel eens Hans De Koning van Volendam zou kunnen zijn. Een man die het heel goed naar zij zin had in het Limburgse, een goede trainer die een ploeg echt beter kan maken. Voor de jeugd kiest en last but not least....ooit al keer gepolst is door MVV.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 12:10
quote="pascal69" post=21214]Mijn vermoeden is dat het bekend maken van de nieuwe trainer over het komende weekend wordt heen getild.Voor 1 mei was denk ik ook de bedoeling ware het niet dat men bij de betreffende club en trainer de rust wil bewaren tot de beslissing in de competitie is gevallen.....en waarom ik dit denk ? Omdat de naam van de nieuwe trainer wel eens Hans De Koning van Volendam zou kunnen zijn. Een man die het heel goed naar zij zin had in het Limburgse, een goede trainer die een ploeg echt beter kan maken. Voor de jeugd kiest en last but not least....ooit al keer gepolst is door MVV.[/quote]

Lijkt me uitgesloten. Hans de koning is vorig jaar na het noorden gegaan vanwege dat hij daar wilde blijven wonen

• Vluuzak
  • Vluuzak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 16:27
Anna D. wrote: Eind april/begin mei zou de nieuwe trainer bekend gemaakt worden. Dus wellicht dat we deze week al uitsluitsel krijgen dan. Nog even met spanning afwachten. In de VI van vandaag trouwens een stukje over de toekomst van MVV. Wellicht dat iemand die hier ergens op het forum kan plaatsen?

Was het positief of negatief wat er in dat stuk stond? :cheer:

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 18:01
In het geruchtencircuit kunnen we weer een verrassende naam toevoegen: Marc Kienle trainer van de U19 van Bayern waar zijn contract afloopt in juni. Verder de naam van Bob Peeters gehoord maar de bron is niet echt betrouwbaar.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 18:59
Roei baank wrote: In het geruchtencircuit kunnen we weer een verrassende naam toevoegen: Marc Kienle trainer van de U19 van Bayern waar zijn contract afloopt in juni. Verder de naam van Bob Peeters gehoord maar de bron is niet echt betrouwbaar.

idd verassend, maar schijnt wel dat hij daar en bij stuttgart voorheen goed werk heeft geleverd.
kent de club , goede contacten, jong , ambtieus. Zeker iemand die bij ons kan passen.

Peeters heeft het toch ook wel redelijk gedaan als trainer tot nu toe en een ex-aanvaller in de staf zou ook niet slecht zijn.

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 19:21
Boredass wrote:
Roei baank wrote: In het geruchtencircuit kunnen we weer een verrassende naam toevoegen: Marc Kienle trainer van de U19 van Bayern waar zijn contract afloopt in juni. Verder de naam van Bob Peeters gehoord maar de bron is niet echt betrouwbaar.

idd verassend, maar schijnt wel dat hij daar en bij stuttgart voorheen goed werk heeft geleverd.
kent de club , goede contacten, jong , ambtieus. Zeker iemand die bij ons kan passen.

Peeters heeft het toch ook wel redelijk gedaan als trainer tot nu toe en een ex-aanvaller in de staf zou ook niet slecht zijn.

Neet racistisch bedoelt, meh is dat noe wel zoe verstendeg um 'ne boetelender wie Kienle te pakke?
Kint heer genòg Nederlands? Koume d'r gein probleme in de communicatie, mèt es gevolg tot 't langer doort veurtot dinger begrepe weure. En um daan alles in 't Ingels te doen, dat geit m'ch toch te wied.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 19:31
Marc Kienle sprak zeer goed Nederlands dus neem aan dat hij dat niet verleert is. Destijds was hij ook aanvoerder dat word je anders niet. Wellicht dat hij op de schaduwlijst staat, maar denk niet dat hij onze droomkandidaat is ook niet volgens het bestuur.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

01 May 2013 19:42
beste mensen, ik denk dat het al lang bekend is bij het bestuur, ik gok op 2 namen, of Raymaond Libregts of Hans Visser, denk dat ik er niet ver naast zit,voor mijn gevoel

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 May 2013 19:50
sefke1961 wrote: beste mensen, ik denk dat het al lang bekend is bij het bestuur, ik gok op 2 namen, of Raymaond Libregts of Hans Visser, denk dat ik er niet ver naast zit,voor mijn gevoel

Ik denk als het een van hun 2en is, we het deze week nog te horen krijgen , maar ik ga ervan uit dat de nr1 kandidaat wie dat dan ook is niet komt en we nog ff geduld moeten hebben

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

02 May 2013 06:26
sefke1961 wrote: beste mensen, ik denk dat het al lang bekend is bij het bestuur, ik gok op 2 namen, of Raymaond Libregts of Hans Visser, denk dat ik er niet ver naast zit,voor mijn gevoel
No Way! Hans Visser persoonlijk met Hans gesproken. als het wel zo zou zijn dan heeft hij goed gelogen?

• Boer1976
  • Boer1976's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

02 May 2013 21:27
En Eric vd Luer?
Deze is noe toch aug vrij ?

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 May 2013 21:39
Boer1976 wrote: En Eric vd Luer?
Deze is noe toch aug vrij ?
:evil: :evil: :sick: :thumbsdown: :angry:
The following user(s) said Thank You: Driceus

Time to create page: 0.350 seconds