Nieuwe trainer MVV Maastricht

• izzo
  • izzo's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Roet, Roejer, Roetst!

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

07 May 2013 19:28
Vandaag met janusz kowalik gesproken; hij wordt het iig niet! Bron: hem zelf:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 19:35 - 07 May 2013 19:39
Nieuwe lichting coach betaald voetbaltrainers is medio mei 2013 dus binnen 1 á 2 weken klaar.
FSC speelt tegen de Graafschap op 8 en 11 mei 2013 en bij verlies van FSC is het nieuws bekend te maken dat Coumans trainer wordt van MVV. Vandaar dat MVV nog ff tijd nodig heeft.
Last edit: 07 May 2013 19:39 by Mienclub1902.

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 21:37
Coumans alsjeblieft niet zeg... Dat is een paar stappen achteruit in plaats van vooruit. De tijd dat we iedere nietsnut met een trainerspapiertje voor de ploeg willen zetten is voorbij. We zijn nu een goede subtopper in de JL en waren lang kampioenskandidaat. Daar past een trainer met enige ervaring bij en geen groentje.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak

• Greun graas
  • Greun graas's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

07 May 2013 21:44
Roel columns lijkt me wel een type trost.. Ik geef hem zeker het vertrouwen als hij het zou worden! Een trainer moet ergens beginnen.. Daarbij loopt hij al jarenlang bij Fortuna mee

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 21:49
Greun graas wrote: Roel columns lijkt me wel een type trost.. Ik geef hem zeker het vertrouwen als hij het zou worden! Een trainer moet ergens beginnen.. Daarbij loopt hij al jarenlang bij Fortuna mee

M.V.V. is gein club um te beginne. Iech gaon noe get hiel arrogants zègke, meh iech meijn 't volkoume:

Veer zien 'n echte profclub, boe lui mèt 'n bepaold niveau toes hure. ''Örreges beginne'' daan dink iech aon clubs wie Eindhove, Emme, Excelsior en Dordrecht ofzoe.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk, Nao Väöre

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 22:08
Roel coumans heeft geen enkele ervaring als hoofdtrainer,geen profspeler geweest geen aansprekende naam om spelers hiernatoe te lokken. Dus in mijn ogen niet geschikt om trainer te worden van dit mvv.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk, Sjotelsplak, Nao Väöre

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 May 2013 11:45
Sir Alex Ferguson stop nao 27 jaor bij ManU. Iech wèl niks suggerere, meh uhm......

• De_Lange
  • De_Lange's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 May 2013 12:14
MVVke wrote: Sir Alex Ferguson stop nao 27 jaor bij ManU. Iech wèl niks suggerere, meh uhm......

Iech zeen unne sjoene ruil aonkaome. Trost naor Eengeland en Ferguson naor Mestreech!

• josoetgebrook
  • josoetgebrook's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

08 May 2013 13:05
Boredass wrote: Roel coumans heeft geen enkele ervaring als hoofdtrainer,geen profspeler geweest geen aansprekende naam om spelers hiernatoe te lokken. Dus in mijn ogen niet geschikt om trainer te worden van dit mvv.

Volgens mij is Sef Vergoossen ook nooit profspeler geweest en heeft hij bij VVV mogen beginnen (eerst assisten, na 3 jaar hoofdtrainer). Roel is nu al een aantal jaar assistent, René Trost is ook heel lang assistent geweest voordat hij ergens hoofdtrainer werd (maar die had wel ervaring als profspeler).

Als Roel Coumans kwaliteiten heeft die het bestuur zoekt in een trainer, zullen we hem het voordeel van de twijfel moeten geven.

3 jaar terug was de meerderheid ook tegen de komst van Trost, maar door zijn positieve uitstraling en later ook prestaties zouden we nu het liefste zien dat hij blijft.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

08 May 2013 13:16
mvv moet stappen blijven maken, vooruitgang boeken,en als je roel coumans neemt,blijf je op een bepaald niveau hangen, denk dat mvv meer heeft aan meer ervaring, en als je dan nu kijkt wat over is op de trainersmarkt zou ik voor jan van dijk gaan,is betaalbaar,heeft een brok ervaring,en kan mvv weer beter maken om straks een gooi te doen naar de eredivisie. mvv is goed bezig maar je moet wel zorgen dat je wel stappen blijft maken,en ook voor de club zelf,de aanhang kun je niet maken dat je jaren op een zelfde niveau blijft hangen,trost heeft het perfect gedaan,elk jaar gingen ze vooruit,dus daar moet een vervolg op komen. en een ervaren trainer heeft ook weer misschien betere ingangen om weer spelers te vinden en misschien voor een snabbeltje te koop is,dus bestuur van mvv, als ik u was zou ik voor jan van dijk gaan,

• Greun graas
  • Greun graas's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

08 May 2013 13:40
Over ervaring gesproken.. Jan van Dijk heeft misschien ervaring maar wat heeft hij daadwerklijk gepresteerd? is tevens ook 4 x tussentijds ontslagen? of waarom heeft hij geen club meer en zit hij nu bij gemert?? Jos Daerden heeft ervaring? is wel ook regelmatig eruit geknikkerd? ook zie ik liever een trainer tussen de 40 en de 50 jaar en geen man van 60.. raymond Libregts heeft ook alleen maar ervaring als assistent evenals Hans Visser.. wat ik wil zeggen is dat je bij elke trainer een risico neemt. Je kunt bert van marwijk voor de groep zetten maar als het niet klikt, dan klikt het gewoon niet. Namen en verleden zeggen niet veel, de coach moet gewoon goed in de groep liggen en tactisch sterk zijn. Ik laat me verrassen. Wie het ook mag worden, ik vertrouw het bestuur hierin dat ze een goede keuze maken. Net zoals ze vorig seizoen hele goede zaken hebben gedaan in het halen van nieuwe spelers zoals rutjes schreurs veldmate stankov castro en het vastleggen van labylle.
The following user(s) said Thank You: Nao Väöre

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 May 2013 14:53
Jan van Dijk is, gezien zijn verleden, absoluut geen man om een 3-jarige verbintenis mee aan te gaan. En volgens mij past hij ook helemaal niet in het profielplaatje dat MVV heeft opgesteld. Mijn gevoel zegt dat je van Dijk kunt schrappen van het lijstje met potentiële trainers.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

09 May 2013 09:29
Van Dijk is toch geen "type Trost" dat MVV zoekt.
Een Alfons Groenendijk of Jan de Jonge (Jong Heerenveen) lijken mij wel passen bij MVV, net als Hans Visser meer dan een Stanly Menzo die wellicht naar Lierse gaat.Libregts en Coumans zijn te onervaren, zullen het daarom dan ook niet worden, denk ik.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

09 May 2013 11:41
Het maakt mij helemaal niets uit wie de trainer wordt ,als het maar een trainer is die weet wat hij wil belangrijk is dat hij tussen de groep staat en toch de baas is,aanvallend voetbal speelt en jonge spelers de kans geeft en ze beter maakt,en zich niet laat beïnvloeden door commentaar van buiten af wat dat komt er toch wel zeker van mensen die denken dat zij het beter weten en voor de rest zal het bestuur heus weten dat ze de juiste keuze maken dus nog maar even afwachten en op naar de play offs.

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

09 May 2013 14:40
dreekemvvke wrote: Het maakt mij helemaal niets uit wie de trainer wordt ,als het maar een trainer is die weet wat hij wil belangrijk is dat hij tussen de groep staat en toch de baas is,aanvallend voetbal speelt en jonge spelers de kans geeft en ze beter maakt,en zich niet laat beïnvloeden door commentaar van buiten af wat dat komt er toch wel zeker van mensen die denken dat zij het beter weten en voor de rest zal het bestuur heus weten dat ze de juiste keuze maken dus nog maar even afwachten en op naar de play offs.

Haha dus het maakt je niks uit? :thinking: (als het maar een trainer is die weet wat hij wil belangrijk is dat hij tussen de groep staat en toch de baas is,aanvallend voetbal speelt en jonge spelers de kans geeft en ze beter maakt,en zich niet laat beïnvloeden door commentaar van buiten af wat dat komt er toch wel zeker van mensen die denken dat zij het beter weten) :lachen:
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Time to create page: 0.384 seconds