Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

09 May 2013 18:03
josoetgebrook wrote:
Boredass wrote: Roel coumans heeft geen enkele ervaring als hoofdtrainer,geen profspeler geweest geen aansprekende naam om spelers hiernatoe te lokken. Dus in mijn ogen niet geschikt om trainer te worden van dit mvv.

Volgens mij is Sef Vergoossen ook nooit profspeler geweest en heeft hij bij VVV mogen beginnen (eerst assisten, na 3 jaar hoofdtrainer). Roel is nu al een aantal jaar assistent, René Trost is ook heel lang assistent geweest voordat hij ergens hoofdtrainer werd (maar die had wel ervaring als profspeler).

Als Roel Coumans kwaliteiten heeft die het bestuur zoekt in een trainer, zullen we hem het voordeel van de twijfel moeten geven.

3 jaar terug was de meerderheid ook tegen de komst van Trost, maar door zijn positieve uitstraling en later ook prestaties zouden we nu het liefste zien dat hij blijft.

Coumans wie ??? Nee, kan ik niet serieus nemen. Gelukkig hebben we een bestuur die verstandige beslissingen nemen.
Zoals gezegd deze jongen heeft als geen enkele ervarings als prof. Heeft "maar" hoofdklasse gespeeld in Meerssen en ja tja er zijn natuurlijk succesvolle trainers die zelf geen profvoetballer waren (uitzonderingen). HIer is Sef een voorbeeld van, maar toen MVV hem haalde had hij zich als hooftrainer bewezen. Maar om nou iedere niet profvoetballer :P een kans als trainer te geven... kijk maar Fuat... Neen, ik zou toch een beetje op safe spelen... en last but not least een trainer moet ook uitstraling hebben, niet voor een modeshow... maar naar de spelers toe, sponsoren en pers.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lenica
  • Lenica's Avatar
  • New Member
  • New Member

09 May 2013 22:17
Als de keuze op Roel Coumans zou vallen dan kun je als MVV net zo goed Verberne of Hermans naar voren schuiven.
Kost minder en zelfde effect.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

09 May 2013 22:45
wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken met je opmerking op dit forum danny ik begrijp het niet zo goed.

• donny
  • donny's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

10 May 2013 10:05
dreekemvvke wrote: wat wil je nou eigenlijk duidelijk maken met je opmerking op dit forum danny ik begrijp het niet zo goed.
welke van de 2000?

On topic, ervaring leert dat de naam niet veel uitmaakt, als hij maar in het totaal plaatje van MVV past. Het liefst iemand met de nodige ervaring op laag en hoog niveau, weet hoe een derby benadert moet worden, en geen slap gelul man voor de camera.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 May 2013 10:41
wat ik duidelijk wil aangeven is dat er een trainer bij mvv moet komen met een duidelijke visie hoe mvv in de komende jaren kan uitgebouwd worden naar een ploeg die mee gaat doen om de eerste plaats in de competitie en de play offs dus een jonge trainer die zelf op een hoog niveau gespeeld heeft en weet wat er wordt verwacht van een voetballer in het betaalde voetbal.

• donny
  • donny's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

10 May 2013 12:07
Denken jullie trouwens niet dat het verstandig is om te wachten tot na de playoffs? Neem aan dat er een andere soort trainer moet komen mochten we promoveren (ik zie het niet gebeuren, maar de kans is er)

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 May 2013 13:33
likt mij heel verstandig want dan is de teleurstelling niet zo groot als het iemand wordt die wij niet verwacht hadden

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

10 May 2013 13:42
waarom zou je wachten?als je weet wie het moet worden. hopelijk word het wel iemand met ervaring. mvv is nu goed bezig,dus zou jammer zijn als ze iemand zouden nemen die nog weinig heeft bereikt. mvv zal stappen moeten blijven maken,willen ze mee blijven doen om de bovenste plaatsen van de J.L. maastricht hoort sowieso in de eredivisie thuis,kwa stad ,kwa naam,kwa uitstraling,en je hoeft echt geen gekke dinge te doen om te kunnen promoveren,heeft met beleid en slimmigheid te maken,van spelers aantrekken,en het ze zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor ze dat ze voor deze mooie club willen gaan.ze hebben een aardig elftal,nu me beetje bij beetje sterker maken

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 May 2013 16:08 - 10 May 2013 16:11
Vraagje aan alle "kenners": wie had vooraf gedacht dat "uzze Trots oes Kirchrao" zo goed zou presteren...?
En dat 3 jaar lang...?

Gezien het geld dat us MVV-ke te besteden heeft en de selectie die er overblijft, hoop ik gewoon op een trainer die ons:

- thuis wat spektakel laat zien
- het team "graas liet vreete"

Het is voor die beste man al moeilijk genoeg om Rene op te volgen. Niet alleen gezien zijn resultaten, maar ook de goodwill die hij door zijn houding en gedrag als voormalig *oda man bij ons supporters verdiend en gekregen heeft !
Last edit: 10 May 2013 16:11 by les rouges blancs.
The following user(s) said Thank You: tcb

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 May 2013 16:09
dreekemvvke wrote: likt mij heel verstandig want dan is de teleurstelling niet zo groot als het iemand wordt die wij niet verwacht hadden

Capa...? die is weer beschikbaar.... :lachen:

• de bok
  • de bok's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

10 May 2013 17:28
Ja Capa word h,t , met minder dan een * HALVE * zijn wij niet content !

En we hebben wat te Kankere !

Is ook belagrijk voor de Sfeer !

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 May 2013 19:17
edwin hermans toegelaten voor de cursus betaald voetbal coaches 2013 met nog 7anderen waaronder alfred schreuder.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

10 May 2013 19:31
ik zou nog een mooie naam kunnen noemen, john dahl thomasson van excelsior,lijkt me geen verkeerd iemand

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

10 May 2013 19:33
of adri koster, wie ik niet meer hoor in maastricht is onze eigen jo bonfrere,is jaen achter elkaar genoemd,maar nu hoor ik zijn naam niet meer.

• sefke1961
  • sefke1961's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

10 May 2013 19:49
maar ik denk te weten wie het word? denk zelf aan hans visser

Time to create page: 0.332 seconds