Nieuwe trainer MVV Maastricht

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

07 May 2013 11:11
Van L1.nl:

MVV heeft nog aantal dagen voor nieuwe trainer

MVV zal waarschijnlijk volgende week maandag een nieuwe trainer voorstellen. Dat zegt voorzitter Paul Rinkens.
De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum, een deadline die daarna opschoof naar 7 mei.

Rinkens zegt meer tijd nodig te hebben. MVV heeft drie kandidaten, en wil de trainer graag voor een periode van drie jaar aan zich binden.
The following user(s) said Thank You: MVV4life

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

07 May 2013 11:29 - 07 May 2013 11:29
Ongeacht de kandidaat, een driejarig contract is in mijn ogen een gigantisch risico die je als bestuur van een club met weinig middelen neemt. Stel het klikt niet met de groep of de achterban, dan kun je twee jaarsalarissen bovenop zijn huidig salaris gooien, voordat je hem kwijt bent. En dan moet je nog een potje zien te vinden voor zijn opvolger.

Niemand kan aan de poort zien of het gaat klikken. Trainers worden niet verkocht en blijven niet tegen hun zin. Waarom dan meteen zo'n huwelijk aangaan? Een jaarcontract zou een veiligere stap zijn geweest, in de winterstop kun je altijd nog de zaak evalueren. Al staat van Gaal of Bertje voor de poort, een trainer moet zich altijd bewijzen.
Last edit: 07 May 2013 11:29 by houtengerard.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 11:46
Houten, niet zo negatief. Niemand kent de kleine lettertjes. MVV heeft vaker laten zien dat ze goed zijn in geldelijke risico's af te dekken. Daarnaast wil MVV gewoon rust in de tent.

Volgens mij ben je een beetje gepikeerd over het afschaffen van de 65+ korting :thinking:
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: houtengerard

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

07 May 2013 12:56
Boe is dat feeske? wrote: Houten, niet zo negatief. Niemand kent de kleine lettertjes. MVV heeft vaker laten zien dat ze goed zijn in geldelijke risico's af te dekken. Daarnaast wil MVV gewoon rust in de tent.

Volgens mij ben je een beetje gepikeerd over het afschaffen van de 65+ korting :thinking:

Daar heb je gelijk in, MVV kan het contract naar eigen wens opstellen zolang het maar niet in strijd is met de wet. Ik ben wel benieuwd hoe stevig zo'n clausule juridisch is.
.
Trouwens voordat ik (es god bleef) pas recht krijg op die korting, ligt het voltallige MVV bestuur allang (helaas) op het kerkhof. (+40 jaar). Gepikeerd ben ik niet, het is gewoon zuur voor de huidige generaties. ;)

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 13:01 - 07 May 2013 13:01
Als je een jaarcontract aangaat met een trainer, en de trainer doet het goed, dan heb je kans dat hij het jaar erna naar een andere club gaat. Het is altijd afwachten hoe alles verloopt.

Menzo kunnen we denk ik wel afschrijven.
Bron: AD
Lierse is naarstig op zoek naar een nieuwe coach voor volgend seizoen. De naam die het vaakst opduikt, is die van Stanley Menzo. De assistent-trainer van Fred Rutten bij Vitesse was eind jaren '90 nog doelman op het Lisp, waar hij een titel en een beker won.
'Natuurlijk wil ik graag trainer worden van Lierse', vertelt de 49-jarige ex-doelman aan de Belgische krant Gazet van Antwerpen. 'Mijn band met de club is nooit verbroken geweest. Als Van Meir zegt dat hij me een goede hoofdtrainer zou vinden bij Lierse, is dat een goed teken. Ik ben klaar om de leiding te nemen van een elftal.'

Al hoopt Menzo wel dat Lierse hem wil vanwege zijn kwaliteiten. 'Als ik enkel gekozen word om de supporters een plezier te doen, dan vind ik dat verkeerd signaal. Ik hoop echt dat de club mij wil om mijn profiel. De zaak is nu in handen van mijn zaakwaarnemer, we zien wel wat er komt.'
Last edit: 07 May 2013 13:01 by Raffalaldo.

• Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

07 May 2013 14:02
Maosbrögk wrote: Van L1.nl:

De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum ...

Of de nieuwe trainer is nog enkele weken actief met zijn huidige club ...

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 14:10
Maosbrögk wrote: Van L1.nl:

MVV zal waarschijnlijk volgende week maandag een nieuwe trainer voorstellen. Dat zegt voorzitter Paul Rinkens.
De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum, een deadline die daarna opschoof naar 7 mei.

Rinkens zegt meer tijd nodig te hebben. MVV heeft drie kandidaten, en wil de trainer graag voor een periode van drie jaar aan zich binden.

Ik heb begrepen dat de overgebleven 3 kandidaten zijn;

Stanley Menzo
Jos Daerden
Roel Coumans

Al lijkt Menzo me het meest onwaarschijnlijkste.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 14:28
tuutsje wrote: Ik heb begrepen dat de overgebleven 3 kandidaten zijn;

Stanley Menzo
Jos Daerden
Roel Coumans

Al lijkt Menzo me het meest onwaarschijnlijkste.

Stanley lijkt mij niet haalbaar.
Als ik dan moet kiezen tussen de twee andere opties, dan ga ik voor Jos Daerden.
Indien hij komt dan blijft waarschijnlijk Koen ook.
Je slaat dan twee vliegen in een klap: een nieuwe trainer en een ervaren middenvelder
Aon de géng

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 14:57
Iech kin de ganse Roel Coumans neet, meh M.V.V. moot noe ech neet mie goon gokke op trainers die nog niks binne 't betaold voetbal gepresteerd höbbe, dat is 'ne ganse aandere wereld es 't ammetäörvoetbal.
De verhaole vaan ''binne noe en 5 jaor......'' hure v'r noe ouch al miejer es 10 jaor, 't is good gewees daomèt.
Nao al die jaore mage v'r toch eindelek 'ns 'n volwasse M.V.V. zien dat vol veur de promotie geit, mèt ervare lui.
The following user(s) said Thank You: De Paus, Nao Väöre, Raffalaldo

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 15:29 - 07 May 2013 15:29
Het drietal dat Anna D. hier op de vorige pagina noemde, lijkt me in alle opzichten meer voor de hand liggen: Guido Brepoels, Tiny Ruys en Alfons Groenendijk.

Menzo lijkt me niet haalbaar. Roel Coumans is een risico door zijn onervarenheid als hoofdtrainer. Maar in het geval van Willy Boessen zie je dat dat toch goed kan uitpakken. Al heeft Boessen natuurlijk een schat aan ervaring opgedaan als speler en ook als assistent. Jos Daerden zou zomaar op het lijstje kunnen staan ja. Ik haal zojuist wel het woord risico aan bij Roel Coumans. Maar in principe is vrijwel iedereen op een bepaalde manier een risico...
Last edit: 07 May 2013 15:29 by Jim Cemint.

• Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

07 May 2013 15:46
Fabrice wrote: Hugo Broos
(sssst kijk ff naar zijn palmares!)

of

Jos Daerden

Ik blijf bij mijn post van februari jl.

• Ster_Drager
  • Ster_Drager's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

07 May 2013 17:28
Als ik naar Jos Daerden zijn verleden kijk: nl.wikipedia.org/wiki/Jos_Daerden
dan zie ik dat die alleen maar van club naar club is gegaan en niet uit zichzelf, maar vooral omdat die overal werd ontslagen.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 17:58
Vind zelf een trainer aanstellen voor 3 jaar prima. Hier spreekt je als MVV bestuur vertrouwen uit aan de nieuwe trainer. Die op zijn beurt ook open staat voor een verbintenis van die termijn en de ambitie heeft om er hier dan ook iets van te maken. In ieder geval geen korte termijn politiek van een 1-jarig contract. Je weet het inderdaad nooit, maar heb wel het gevoel dat de gewenste combinatie gaat klikken hier.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 18:31
Uitgaande van de 3 kandidaten van Anna D, gok ik op Brepoels: kent de club, is ui de regio , een man van het volk die zeker ook open staat voor het maatschapelijke en is betaalbaar. Groenendijk lijkt me me geen trainer die hier voor 3 jaar zou tekenen en Ruys is iemand die ik niet bij dit bestuur zie passen.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 May 2013 18:58
Ik vind het onverantwoord om een trainer een 3 jaar contract te geven. Trost is achteraf een uitstekende keuze geweest. Maar er zijn genoeg voorbeelden waarin een trainer eruit is gegooid met een afkoopsom...
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Time to create page: 0.344 seconds