Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
07 May 2013 11:11MVV heeft nog aantal dagen voor nieuwe trainer
MVV zal waarschijnlijk volgende week maandag een nieuwe trainer voorstellen. Dat zegt voorzitter Paul Rinkens.
De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum, een deadline die daarna opschoof naar 7 mei.
Rinkens zegt meer tijd nodig te hebben. MVV heeft drie kandidaten, en wil de trainer graag voor een periode van drie jaar aan zich binden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 May 2013 11:29 - 07 May 2013 11:29Niemand kan aan de poort zien of het gaat klikken. Trainers worden niet verkocht en blijven niet tegen hun zin. Waarom dan meteen zo'n huwelijk aangaan? Een jaarcontract zou een veiligere stap zijn geweest, in de winterstop kun je altijd nog de zaak evalueren. Al staat van Gaal of Bertje voor de poort, een trainer moet zich altijd bewijzen.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 11:46Volgens mij ben je een beetje gepikeerd over het afschaffen van de 65+ korting :thinking:
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 May 2013 12:56Boe is dat feeske? wrote: Houten, niet zo negatief. Niemand kent de kleine lettertjes. MVV heeft vaker laten zien dat ze goed zijn in geldelijke risico's af te dekken. Daarnaast wil MVV gewoon rust in de tent.
Volgens mij ben je een beetje gepikeerd over het afschaffen van de 65+ korting :thinking:
Daar heb je gelijk in, MVV kan het contract naar eigen wens opstellen zolang het maar niet in strijd is met de wet. Ik ben wel benieuwd hoe stevig zo'n clausule juridisch is.
.
Trouwens voordat ik (es god bleef) pas recht krijg op die korting, ligt het voltallige MVV bestuur allang (helaas) op het kerkhof. (+40 jaar). Gepikeerd ben ik niet, het is gewoon zuur voor de huidige generaties.

- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 13:01 - 07 May 2013 13:01Menzo kunnen we denk ik wel afschrijven.
Bron: AD
Lierse is naarstig op zoek naar een nieuwe coach voor volgend seizoen. De naam die het vaakst opduikt, is die van Stanley Menzo. De assistent-trainer van Fred Rutten bij Vitesse was eind jaren '90 nog doelman op het Lisp, waar hij een titel en een beker won.
'Natuurlijk wil ik graag trainer worden van Lierse', vertelt de 49-jarige ex-doelman aan de Belgische krant Gazet van Antwerpen. 'Mijn band met de club is nooit verbroken geweest. Als Van Meir zegt dat hij me een goede hoofdtrainer zou vinden bij Lierse, is dat een goed teken. Ik ben klaar om de leiding te nemen van een elftal.'
Al hoopt Menzo wel dat Lierse hem wil vanwege zijn kwaliteiten. 'Als ik enkel gekozen word om de supporters een plezier te doen, dan vind ik dat verkeerd signaal. Ik hoop echt dat de club mij wil om mijn profiel. De zaak is nu in handen van mijn zaakwaarnemer, we zien wel wat er komt.'
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
07 May 2013 14:02Maosbrögk wrote: Van L1.nl:
MVV heeft nog aantal dagen voor nieuwe trainer
De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum ...
Of de nieuwe trainer is nog enkele weken actief met zijn huidige club ...
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 14:10Maosbrögk wrote: Van L1.nl:
MVV heeft nog aantal dagen voor nieuwe trainer
MVV zal waarschijnlijk volgende week maandag een nieuwe trainer voorstellen. Dat zegt voorzitter Paul Rinkens.
De MVV-voorzitter heeft meer tijd nodig dan verwacht. Eerder noemde hij 1 mei als streefdatum, een deadline die daarna opschoof naar 7 mei.
Rinkens zegt meer tijd nodig te hebben. MVV heeft drie kandidaten, en wil de trainer graag voor een periode van drie jaar aan zich binden.
Ik heb begrepen dat de overgebleven 3 kandidaten zijn;
Stanley Menzo
Jos Daerden
Roel Coumans
Al lijkt Menzo me het meest onwaarschijnlijkste.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 14:28tuutsje wrote: Ik heb begrepen dat de overgebleven 3 kandidaten zijn;
Stanley Menzo
Jos Daerden
Roel Coumans
Al lijkt Menzo me het meest onwaarschijnlijkste.
Stanley lijkt mij niet haalbaar.
Als ik dan moet kiezen tussen de twee andere opties, dan ga ik voor Jos Daerden.
Indien hij komt dan blijft waarschijnlijk Koen ook.
Je slaat dan twee vliegen in een klap: een nieuwe trainer en een ervaren middenvelder
- MVVke
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 14:57De verhaole vaan ''binne noe en 5 jaor......'' hure v'r noe ouch al miejer es 10 jaor, 't is good gewees daomèt.
Nao al die jaore mage v'r toch eindelek 'ns 'n volwasse M.V.V. zien dat vol veur de promotie geit, mèt ervare lui.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 15:29 - 07 May 2013 15:29Menzo lijkt me niet haalbaar. Roel Coumans is een risico door zijn onervarenheid als hoofdtrainer. Maar in het geval van Willy Boessen zie je dat dat toch goed kan uitpakken. Al heeft Boessen natuurlijk een schat aan ervaring opgedaan als speler en ook als assistent. Jos Daerden zou zomaar op het lijstje kunnen staan ja. Ik haal zojuist wel het woord risico aan bij Roel Coumans. Maar in principe is vrijwel iedereen op een bepaalde manier een risico...
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
07 May 2013 15:46Fabrice wrote: Hugo Broos
(sssst kijk ff naar zijn palmares!)
of
Jos Daerden
Ik blijf bij mijn post van februari jl.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
07 May 2013 17:28dan zie ik dat die alleen maar van club naar club is gegaan en niet uit zichzelf, maar vooral omdat die overal werd ontslagen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 17:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 18:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
07 May 2013 18:58Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!