Nieuwe trainer MVV Maastricht

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht

12 Apr 2013 15:51
MVV zal wel weer met een verrassende naam komen denk ik.
The following user(s) said Thank You: Danny1983

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Romadu
  • Romadu's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 Apr 2013 16:56
Aloy Agu wrote:
Karakter wrote: Afrekenen op één fout? Dan doe je toch afbraak aan de samenwerking Maaskant-MVV. Toen Maaskant naar MVV kwam, kreeg MVV weer wat meer aanzien. Een speler als Thiebaut tekende sneller, omdat met de aanstelling van Maaskant eindelijk ambitie werd getoond (naderhand bleek dat dat financieel een veel te groot risico is geweest natuurlijk). Hij bracht ons met goed voetbal naar de play-offs. Ja hij heeft Chadli laten lopen, maar het lijkt me niet dat Maaskant de enige was die daar iets over te zeggen had. De jeugdtrainer van dat moment had toch minstens evenveel zeggenschap moeten hebben als een passant. Als dat niet het geval was, dan vraag ik me af of de échte fout bij Maaskant lag (het wegsturen van Chadli) of bij het toenmalige MVV-bestuur (Maaskant het volledige zeggenschap geven)
Ik kan je zeggen dat Maaskant verantwoordelijk is voor het vertrek van Chadli. Bron; Jeugdtrainer van de toenmalige A selectie.

Als je weet wat zijn concurrenten toentertijd in de voorhoede (Sillah, Thiebaut & Gomez) aan salaris binnenharkten, is het logisch dat er geen garanties op speeltijd aan een (destijds niet op buitencategorie presterende) A-junior werden gegeven. Iets dat het armlastige AGOVV destijds wel kon. Dat is wat destijds de doorslag heeft gegeven (bron 5 teamgenoten uit die A-lichting). Misschien de verantwoordelijkheid van Maaskant, maar een juiste zakelijke beslissing in mijn ogen. Voorbeelden dat een speler zich dermate doorontwikkeld bij een andere club zijn legio op te noemen.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Apr 2013 17:38
Aloy Agu wrote:
Karakter wrote: Afrekenen op één fout? Dan doe je toch afbraak aan de samenwerking Maaskant-MVV. Toen Maaskant naar MVV kwam, kreeg MVV weer wat meer aanzien. Een speler als Thiebaut tekende sneller, omdat met de aanstelling van Maaskant eindelijk ambitie werd getoond (naderhand bleek dat dat financieel een veel te groot risico is geweest natuurlijk). Hij bracht ons met goed voetbal naar de play-offs. Ja hij heeft Chadli laten lopen, maar het lijkt me niet dat Maaskant de enige was die daar iets over te zeggen had. De jeugdtrainer van dat moment had toch minstens evenveel zeggenschap moeten hebben als een passant. Als dat niet het geval was, dan vraag ik me af of de échte fout bij Maaskant lag (het wegsturen van Chadli) of bij het toenmalige MVV-bestuur (Maaskant het volledige zeggenschap geven)
Ik kan je zeggen dat Maaskant verantwoordelijk is voor het vertrek van Chadli. Bron; Jeugdtrainer van de toenmalige A selectie.
Als we iedere trainer zouden moeten beoordelen op 1 speler die bij een andere club wel is opgebloeid... dan waren er geen trainers meer.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

12 Apr 2013 17:39 - 12 Apr 2013 17:40
Ik hoop persoonlijk op Menzo, die heb ik hier altijd al eens voor de ploeg willen zien staan, lijkt me een sympathieke trainer, met genoeg ervaring. Ruijs zou ook geen slechte trainer zijn.

Bij Maaskant heb ik meer een "Poker" gevoel. Veel bluffen en klagen aan de tafel (richting knvb) en hopen dat de tegenstander erin trapt. Maar wat gebeurt er als bluffen niet werkt met dit budget?

In het verleden behaalde resultaten... je kent het wel. Ik zie liever een trainer komen die een nieuwe toekomst schrijft, zoals Trost dit deed. Jan Lul kan meer kwaliteit in huis hebben, dan iemand die in alle divisies een ontslagbrief heeft mogen inlijsten.
Last edit: 12 Apr 2013 17:40 by houtengerard.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Apr 2013 19:00
Aloy Agu wrote: Ik kan je zeggen dat Maaskant verantwoordelijk is voor het vertrek van Chadli. Bron; Jeugdtrainer van de toenmalige A selectie.

Met alle respect, maar dan is die toenmalige jeugdtrainer ook de grootste lul met vingers. Wel wat breed lopen doen tegen supporters dat het Maaskant zijn schuld is dat Chadli weg is gegaan, maar zich ertegen verzetten ho maar.. En ik zie de volgende reactie al komen: hij heeft zich ertegen verzet etc. Maar ik denk dat het dan vast breed uitgemeten was hier op het forum. Je weet immers, niets blijft binnenskamers op dit forum :lachen:

Maar zonder gekkigheid, dan had hij zich echt meer moeten inzetten om hem te behouden. Een jeugdtrainer werkt meer met de jeugdspelers dan de trainer van het eerste elftal. Als ze dus al niet meer naar zijn rapporten gaan luisteren, dan kunnen ze beter nooit meer jeugdspelers werven..

• Fabrice
  • Fabrice's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder

13 Apr 2013 19:27
Mark Luypers?

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Apr 2013 20:59
Gisteren heb ik van een vaak goed geïnformeerde bron vernomen dat er drie kandidaten in de eindronde zouden zitten: Ruijs, Menzo en Libregts. Haha, voor wat het waard is.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

13 Apr 2013 21:08
frank ik denkt dat je er niet ver naast zit persoonlijk zie ik tiny ruis graag komen ,maar die andere twee zou ook niet mis zijn.

• Geusseltmania
  • Geusseltmania's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

13 Apr 2013 23:45
Fabrice wrote: Mark Luypers?

Nee, Luypers zeker niet.

Heeft geen diploma. Zit in medische staf Aken-Noord.

Bron: hem zelf.

• Hughes
  • Hughes's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

14 Apr 2013 12:35
Frank Salemans wrote: Gisteren heb ik van een vaak goed geïnformeerde bron vernomen dat er drie kandidaten in de eindronde zouden zitten: Ruijs, Menzo en Libregts. Haha, voor wat het waard is.

Dit zijn mooie namen voor MVV, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Menzo vanwege zijn uitstraling, ervaring en geleverde prestaties bij Volendam en Cambuur, gevolgd door Ruijs die bij Fortuna indruk gemaakt heeft. Raymond Libregts ken ik niet goed als trainer, maar past qua uitstraling wel bij MVV, heeft hier een verleden en is door Roberto Lanckohr naar voren geschoven. Lijkt me daarom op voorhand ook een geschikte kandidaat.

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2013 13:08
Veurwat zoeväöl lui Tiny Ruys zoe ophiemele is miech 'n compleet raodsel.
Es 'ch dee mins huur praote vraog iech m'ch aof of heer trainer is, of oonderriech gief aon gamins vaan 12 tm 16 jaor.

Bepaolde speulers höbbe 't inderdaod eg nudeg tot 'ne trainer dudelek liet weite tot heer bove de gróp steit, meh Tiny draaf dao behuurlek in door. Dat geit gegarrendeerd botse mèt eg volwasse manne wie Castro, van Hyfte en Verdellen.

Geef miech meh Hans Visser.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

14 Apr 2013 19:08
daaruit blijkt mvvke dat je weinig kaas heb gegeten van het spelletje tiny ruis is het beste wat mvv kan overkomen qua trainer

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

14 Apr 2013 19:38
Nou dreeke vertelt u dan een waarom hij het beste is wat Mvv kan overkomen? Ken je zijn trainingsmethodes? Zijn aanpak van jonge spelers? Ruys was een 12 in een dozijn voetballer. Heeft met veel geluk en connecties zijn zakken gevuld in tapijtvliegerslanden. Heeft als trainer werkelijk niks gepresteerd buiten wat wedstrijdjes gewonnen met redelijke versterkingen bij Fortuna in de 2de seizoenshelft. Kreeg daarna een grote mond tov zijn eigen bestuur en verkaste daarna notabene naar de aartsrivaal. Ja echt een topper hoor. Laat me niet lachen. En dat u zelf op een blauwe maandag aan het profvoetbal hebt mogen ruiken (ballen met veters?) vind ik geen reden om voor de zoveelste keer hier op het forum mensen maar te betichten van geen kijk op het spelletje te hebben.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

14 Apr 2013 20:00
nou jouw uitspraak zeg al genoeg

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Apr 2013 20:06
De waarheid is hard hè Dreeke. Maar goed snap wel dat jij Tiny Ruys een goede trainer vindt. Aangezien hij nu momenteel werkzaam is bij jouw profclub in Kerkrade

Libregts wordt de nieuwe man.

Time to create page: 0.358 seconds