Nieuwe trainer MVV Maastricht
- MVVke
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
04 Apr 2013 21:42 - 04 Apr 2013 21:55En daan heet M.V.V. dus niks aon ''oetperbeersels'' binne 't trainersgilde. Dao zien minderweerdege clubs es Almere, Emmen of Oss veur.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Geusseltmania
-
- Visitor
-
04 Apr 2013 21:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
05 Apr 2013 19:08 - 05 Apr 2013 19:09Lierse is echter zowat een tegenovergestelde ploeg als MVV met een rijke Egytische eigenaar die iedere transferperiode een tiental Egyptenaren naar België haalt, waarvan er dan 1 in de ploeg komt.
Lijkt me wat dat betreft wel dichterbij Vitesse te staan dan MVV.
De vraag is dus waar Menzo zich toe aangetrokken voelt. Je kunt kiezen voor een Belgisch eerste klasser met een dramatisch beleid met ongetwijfeld een hoger loon dan bij MVV of voor een Nederlandse tweede klasser met een zowat tegenovergesteld beleid. Dit uiteraard puur speculatief want tot nu toe blijft het bij zowel Lierse als MVV vooral een gerucht.
- harke1992
-
- New Member
-
05 Apr 2013 21:34 - 05 Apr 2013 21:35Een naam die wordt de laatste week ook veel genoemd op dit forum, Stanley Menzo.
De andere is voor mij toch wel een onverwachte net zo onverwacht als zijn ontslag eerder deze week bij concurrent Sparta, namelijk Michel Vonk.
Komende week zou bekend worden wie het wordt.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
05 Apr 2013 21:58Ik hoop op Menzo.
- Hughes
-
- Elite Member
-
05 Apr 2013 22:53Sjotelsplak wrote:Inderdaad, 3 jaar geleden kon je aankomen met een onervaren trainer.(Niet dat trost onervaren was,maar Roel Coumans is dat wel als hoofdtrainer) We zijn nu al ieder jaar gegroeid op sportief en andere gebieden,dan kun je m.i niet meer aankomen met een onervaren trainer. Ik verwacht toch minimaal iemand die zich al wel bewezen heeft.Maosbrögk wrote: Roel Coumans is niet de trainer die ons vooruit kan helpen. Hij heeft geen enkele ervaring als hoofdtrainer. Als hij de opvolger van Trost zou worden, zet je duidelijk een paar stappen terug.
Een onervaren trainer hoeft geen stap terug te zijn, want o.a. FC Groningen (Ron Jans en nu Erwin vd Looi), Ajax en misschien PSV kozen en kiezen ook voor trainers die geen ervaring als hoofdtrainer hebben. Het gaat erom wat de gedachte achter zo'n besluit is. Heb je vertrouwen in iemands kwaliteiten, past deze persoon bij de club en is hij bekend met de cultuur? Of is de keuze ingegeven door de financiele beperkingen? Fuat Capa was een voorbeeld van dat laatste en iemand als Roel Coumans lijkt me dat ook.
- Hughes
-
- Elite Member
-
05 Apr 2013 22:58Maosbrögk wrote: Als het Vonk wordt, neem ik volgend jaar geen seizoenskaart. Wat een kloothommel is dat zeg. Geen uitstraling en waardeloos voetbal.
Ik hoop op Menzo.
Vonk vind ik een slechte trainer, niveautje Dusseldorp. Menzo zou een topper voor MVV zijn, niveau Maaskant en stiekem hoop ik daar ook op. Wat zou ik teleurgesteld zijn als Roel Coumans 1 juli op het trainingsveld de commando's geeft.
- mvvcasbrul
-
- Senior Member
-
05 Apr 2013 23:11
Ik hoop en gok op Hans Visser al zal die wel te duur zijn vrees ik.... :S
- Hughes
-
- Elite Member
-
05 Apr 2013 23:38 - 05 Apr 2013 23:40mvvcasbrul wrote: John Bannier heeft nog nooit iets zinnigs gezegd dus nu ook niet !:thinking:
Ik hoop en gok op Hans Visser al zal die wel te duur zijn vrees ik.... :S
Het zal er meer om gaan of Visser echt de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden, hij lijkt me het type niet daarvoor. Mocht hij die ambities wel hebben dan zal hij ook moeten investeren in zijn carrière en een veilige baan bij Genk opgeven voor een onzeker bestaan op bescheiden niveau.
- jeoff
-
- Administrator
-
05 Apr 2013 23:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2013 07:10 - 06 Apr 2013 07:11harke1992 wrote: Zojuist vertelde John Bannier op L1 radio, dat er twee namen rondzingen in maastricht.
Een naam die wordt de laatste week ook veel genoemd op dit forum, Stanley Menzo.
De andere is voor mij toch wel een onverwachte net zo onverwacht als zijn ontslag eerder deze week bij concurrent Sparta, namelijk Michel Vonk.
Komende week zou bekend worden wie het wordt.
OPA ZEET: Ik denk dat je daar arts aan kunt toevoegen bij de namen die rond zingen
ook via l1.
Ik denk toch dat iemand gekozen word binnen het budget dat bij mvv gebruikelijk is om uit te geven kwa salaris,en dan kom je toch uit bij namen uit de,, tweede keuzes,,!
Dit hoeft niet verkeerd te zijn kijk maar naar trost...dat leek tweede garnatuur maar was duidelijk iemand uit catagorie 1 :thumbsup:.
Het bestuur kennende zal er wel weer een verrassing uit de hoge hoed komen,want de vijver waar ze in kunnen vissen is rijkelijk gevuld...ik denk dat heel veel trainers een paar jaar in maastricht willen komen werken,dankzij het beleid en trainer rene trost :thumbsup: ...gr opa

- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2013 07:59De nieuwe trainer moet een beetje in het Trostprofiel passen. Menzo. Arts en Vonk passen daar wat mij betreft niet in.
Ik gok ook weer op een verrassende naam, hopelijk die wat affiniteit heeft met MVV en de regio Limburg, hoop op Visser, maar denk het niet.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
06 Apr 2013 10:21 - 06 Apr 2013 10:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
06 Apr 2013 10:29 - 06 Apr 2013 10:32PS Als Rinkens vasthoud aan het salaris plavond is er zeker geen plaats voor Menzo in.
- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Apr 2013 11:02ouwe rot wrote: Boessen bij Fortuna is ook weer een voorbeeld dat je niet altijd hoofdtrainer hoeft te zijn geweest om een ploeg aan het voetballen te krijgen.Daarom blijf ik erbij de nieuwe trainer bj MVV word iemand die het nog moet gaan maken in het betaalde voetbal.
PS Als Rinkens vasthoud aan het salaris plavond is er zeker geen plaats voor Menzo in.
Ik denk als Menzo geen werk heeft, hij blij is als die bij MVV aan de slag kan!