Nieuwe trainer MVV Maastricht
- Karakter
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Nieuwe trainer MVV Maastricht
03 Mar 2013 13:23Hughes wrote:Frank Salemans wrote: Ik hoorde gisteren een supporter beweren dat hij inside-informatie had dat Alfons Arts hoge ogen gooit voor het nieuwe trainerschap.
Dat zou ik heel vreemd vinden, want de normaal niet zo uitgesproken en (voormalig) adviseur van het huidige bestuur, Roberto Lanckohr, zei bij L1 dat hij Arts niet zo bij MVV vond passen. En Lanckohr is toch een insider die zoiets niet voor niets op tv vertelt. Voor een nieuwe trainer is het hopen op promotie, of dat het huidige seizoen als een nachtkaars uitgaat. In het eerste geval wordt er weinig tot niks van hem verwacht en kan hij zich op het hoogste niveau laten zien, in het tweede geval moet er weer iets opgebouwd worden en zullen de verwachtingen ook gematigder zijn. Al zal er hier altijd druk zijn.
Denk je dat echt? Ik ben namelijk bang dat er genoeg mensen volgend jaar verwachten (misschien wel eisen) dat we wederom lange tijd voor de titel mee gaan doen. Niet realistisch, maar het zal waarschijnlijk toch gebeuren...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hughes
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 20:09 - 03 Mar 2013 20:10Karakter wrote:Hughes wrote:Frank Salemans wrote: Ik hoorde gisteren een supporter beweren dat hij inside-informatie had dat Alfons Arts hoge ogen gooit voor het nieuwe trainerschap.
Dat zou ik heel vreemd vinden, want de normaal niet zo uitgesproken en (voormalig) adviseur van het huidige bestuur, Roberto Lanckohr, zei bij L1 dat hij Arts niet zo bij MVV vond passen. En Lanckohr is toch een insider die zoiets niet voor niets op tv vertelt. Voor een nieuwe trainer is het hopen op promotie, of dat het huidige seizoen als een nachtkaars uitgaat. In het eerste geval wordt er weinig tot niks van hem verwacht en kan hij zich op het hoogste niveau laten zien, in het tweede geval moet er weer iets opgebouwd worden en zullen de verwachtingen ook gematigder zijn. Al zal er hier altijd druk zijn.
Denk je dat echt? Ik ben namelijk bang dat er genoeg mensen volgend jaar verwachten (misschien wel eisen) dat we wederom lange tijd voor de titel mee gaan doen. Niet realistisch, maar het zal waarschijnlijk toch gebeuren...
Als MVV nu daadwerkelijk instort en het seizoen negatief eindigt, dan zullen de verwachtingen door het bestuur en nieuwe trainer automatisch getemperd worden. Indien MVV bijv. 2e wordt en in de finale NC na penalty's wordt uitgeschakeld, dan is de erfenis voor de nieuwe trainer een stuk groter. Hetzelfde (afbreuk)risico dat Trost zou lopen als was gebleven.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
05 Mar 2013 18:52Nog even 4 weken daarmee wachten.Kletswief wrote: En Eric van der Leur????:
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Schapendonk
-
- Banned
-
05 Mar 2013 18:52Kletswief wrote: En Eric van der Leur????:
Dit zou inderdaad kunnen. Maar je krijgt dan een beetje hetzelfde scenario als toen Trost naar MVV kwam. Is hij wel/niet welkom in de Geusselt.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
05 Mar 2013 19:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
05 Mar 2013 19:07Schapendonk wrote:Kletswief wrote: En Eric van der Leur????:
Dit zou inderdaad kunnen. Maar je krijgt dan een beetje hetzelfde scenario als toen Trost naar MVV kwam. Is hij wel/niet welkom in de Geusselt.
Voor mij niet genoeg andere opties!!!
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
08 Mar 2013 10:51MVVke wrote: Jos Daerden (de pap vaan) is op straot gezat es coach door zien club in Hongarije (al vervölt heer nog wel 'n aander functie tot einde sezoen binne de club)....Ervaring genóg, geine sjriewlielek, meh ouch geine weike. Mits betaolbaar zègk iech, doen!
Yes;
Helemaal mee eens. Daerden is tevens een "onbeschreven blad" in de Nederlandse voetbalwereld.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2013 11:23Geen emotie tonen,vooral niet van de bank springen, zo laat mogelijk wisselen en tenslotte maatschappelijk werker zijn.
- Sjefsjengko
-
- Senior Member
-
08 Mar 2013 15:25middenstip wrote: Het profiel van de nieuwe trainer, moet zijn,
Geen emotie tonen,vooral niet van de bank springen, zo laat mogelijk wisselen en tenslotte maatschappelijk werker zijn.
Lekkere bijdrage middenstip. Blijf maar lekker in je negativiteit hangen: de depressie volgt vanzelf!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
09 Mar 2013 20:34Is toch al hoofdtrainer van FC Eindhoven geweest een jaar of 10 terug en recentelijk nog assistent bij FC Twente van Preud'homme.
Voor de duidelijkheid zou het ook niet erg vinden hoor mocht hij de nieuwe trainer worden al vind ik hem misschien iets te rustig zoals die op mij over komt.
- Schapendonk
-
- Banned
-
11 Mar 2013 14:07 - 11 Mar 2013 14:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
11 Mar 2013 15:47Schapendonk wrote: Maaskant gaat weg bij Fc Groningen aan het eind van het seizoen.(teletekst)
Ook hij vertrekt op z'n hoogtepunt!
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
11 Mar 2013 15:49MVVke wrote: Jos Daerden (de pap vaan) is op straot gezat es coach door zien club in Hongarije (al vervölt heer nog wel 'n aander functie tot einde sezoen binne de club)....Ervaring genóg, geine sjriewlielek, meh ouch geine weike. Mits betaolbaar zègk iech, doen!
Kiek ns op pg 3 vaan dit topic! :thumbsup:
Doen!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
11 Mar 2013 20:22Mie leef Mestreech wrote: Edwin Hermans doorschuiven als hoofdtrainer met Maurice Verberne als assistent. Hermans weet hoe het hier in zijn werk gaat.
Nu heb je Rene Trost als hoofdtrainer met 2 assistenten. Dat vind ik voor een club als MVV een beetje veel. Een assistent lijkt me genoeg.
Dat scheelt ook weer in de kosten als 1 functie van assistent-trainer zou vervallen.
Ik hoop dat dit m word!!
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.