Nieuwe trainer MVV Maastricht

20 feb 2013 18:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #31

Mienclub1902 schreef : Ik denk dat Maaskant, Menzo etc onbetaalbaar zijn voor MVV.
Van Marwijk heeft net een miljoenencontract bij Al Jazira (Abu Dabi) geweigerd, denk echt niet dat die naar MVV komt. Laten we realistisch blijven zeg.

Ik denk dat we realistische namen moeten noemen van ambitieuze frisse jonge trainers, die bereid zijn in zichzelf te investeren en bereid zijn tegen een relatief laag salaris naar MVV te komen.

Wee wèt, heer heet geld genog, wil zien kleinkinder zien, es heer toch nog niks te doen heet, kin heer lekker MVV trainen en is op 5 minute thoes. Es veer ut neet vraoge, keump heer zeker neet.
Ut zow zellefs hiel good kinne oetpakke, want daan kome d'r ouch mesjiens groete sponsors?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:37 20 feb 2013 18:42 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #32
Hugo Broos
(sssst kijk ff naar zijn palmares!)

of

Jos Daerden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 20:19 20 feb 2013 20:24 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #33
Ik ga voor de oude trainer van dordrecht Gertje man met visie en een goede uitleg kan spelrs beter maken
:thumbsup:

Ik weet wel dat het een loodzware taak zal worden om Rene op te volgen lijkt me erg moeilijk.....

Rene word dus de nieuwe paus?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 23:14
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #34

Mienclub1902 schreef : Jammer dat Trost weggaat.
Misschien een poging wagen om Ard Langerer van PEC Zwolle over te nemen, heeft uitstekend gepresteerd met PEC en komt prima (bescheiden) over in de media.
En wellicht ook nog betaalbaar.
Wat Tobiasen betreft: hij is hier bij MVV toch op een vervelende manier vertrokken, lijkt mij daarom niet zo'n handige zet, hoewel hij wellicht zeker de kwaliteiten heeft.

Andere optie: Hans Visser, thans assistent trainer bij RC Genk, maar wellicht te duur.


Waarom zou de bij PEC succesvolle Langeler betaalbaar zijn en de assistent-trainer van Genk te duur zijn?
Langeler overweegt trouwens uit het betaalde voetbal te stappen, dus het zou goed kunnen dat hij naar MVV komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 23:42 20 feb 2013 23:47 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #35

Hughes schreef : Langeler overweegt trouwens uit het betaalde voetbal te stappen, dus het zou goed kunnen dat hij naar MVV komt.


Gaat ie zich richten op zijn maatschappelijke carriere? Dan lijkt het me inderdaad voor de hand liggend dat ie naar MVV gaat.
Voetbal is toch maar bijzaak.

Denk dat Visser een goede zou zijn. Van Marwijk zou fantastisch zijn, maar ook fantastisch onrealistisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 01:21
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #36
Eric van de Leur !!! We gaan op de Duitse toer verder . :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 06:50 21 feb 2013 06:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #37
Mvv kennende komen ze weer met iets heel onverwachts uit de hoek...scapa zal wel onbetaalbaar zijn :daag: ...ik hoop op een trainer die midden in de groep staat maar toch ook afstand kan houden tegenover de spelersgroep(als het moet op zijn tijd).
Zag graag een aanwezige trainer ook in de dugout...maar dat zal dan wel lastig zijn met de huidige knvb regels :angry: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 06:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #38
MVV zoekt trainer à la Trost

MVV Maastricht is begonnen met de zoektocht naar een nieuwe trainer.

Binnen de club is er al een profiel opgemaakt waaraan de opvolger van René Trost moet voldoen. "Qua mens moet het een type zijn zoals René", zegt voorzitter Paul Rinkens. "Want dat hoort bij een volksclub als MVV. Qua trainersprofiel moet het iemand zijn die aan de huige projecten verder bouwt."

Daarmee is al duidelijk dat schreeuwerige trainers niet hoeven te solliciteren. "Nu weten we waar we naartoe willen. Voor de aanstelling van René Trost wisten we dat niet." De club wil op voorhand ook duidelijke afspraken maken met de nieuwe coach. Zo hoopt Rinkens dat de nieuwe trainer weer drie jaar blijft.

Volgens de voorzitter zal het nieuws rond het vertrekt van Trost geen invloed hebben op de resultaten. "Integendeel, Ik denk dat iedereen René een passend afscheidscadeau wil geven. Ik denk dat iedereen zich zal blijven inzetten."

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, hansan3336

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 08:30
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #39
Geen Hans de Koning en dat soort type.

Dan zeg ik mijn seizoenskaart op. Anti voetbal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 08:51
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #40
Vandaag staat duidelijk in de krant dat MVV Trost nog graag drie jaar had gehouden,maar door de onzekere toekomst van MVV en de (jupiler league)heeft men Rene Trost niet meer kunnen overtuigen om bij te tekenen.Ik denk dat de nieuwe trainer ook weer iemand word die voor een appel en een ei naar MVV komt (Rene heeft bewezen dat dit niet altijd slecht hoeft te zijn voor de club).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 09:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #41
Alfons Groenendijk momenteel trainer van de Ajax A1 heeft het toch goed gedaan met FC Den Bosch. Wellicht dat die een clausule heeft als een profclub zich meldt met de vacature van hoofdtrainer. Is de eerste die me zo te binnen schoot.

Hans Visser zou een goede optie kunnen zijn. Vraag me alleen af hij niet te rustig is en timide om als hoofdverantwoordelijke voor een groep te staan. Past misschien beter bij zijn huidige functie als assistent.

Alsjeblieft niet Gert Kruys. Teveel branie en dat is nou een voorbeeld van zo'n schreeuwerige trainer zoals hier onder vermeldt staat. Alfons Arts vind ik te weinig uitstraling hebben als je hem zo bezig ziet in een interview na de wedstrijd.

Bert van Marwijk en Ard Langeler zijn in mijn ogen totaal niet haalbaar. Dromen mag altijd maar dit lijkt me te ver gezocht. Ron Jans is ook vrij maar daar geldt hetzelfde voor ben ik bang. Ook Adrie Koster is nog niet genoemd, maar daar plakt toch het predikaat softie aan al heeft hij bij verschillende clubs goed gepresteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 10:00 21 feb 2013 10:01 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #42

ouwe rot schreef : Vandaag staat duidelijk in de krant dat MVV Trost nog graag drie jaar had gehouden,maar door de onzekere toekomst van MVV en de (jupiler league)heeft men Rene Trost niet meer kunnen overtuigen om bij te tekenen.Ik denk dat de nieuwe trainer ook weer iemand word die voor een appel en een ei naar MVV komt (Rene heeft bewezen dat dit niet altijd slecht hoeft te zijn voor de club).


Als dat zo is hoeven we niet veel te verwachten de komende jaren. Alleen promotie zou de zaken dan kunnen doen veranderen.
Om het positief te benaderen zou je ook kunnen stellen dat MVV op zoek gaat naar een jonge, ambitieuze trainer die past bij het beleid van de club. Ook ik had gehoopt dat Trost nog een jaar of 5 mee zou helpen om MVV verder uit te bouwen, à la Sef Vergoossen in de jaren '90. Maar ik denk dat Trost zich gerealiseerd heeft, mede door de beperkingen van MVV, dat het risico te groot is, want na een paar nederlagen kan hij zomaar 'kop van jut' zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 10:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #43
Edwin Hermans doorschuiven als hoofdtrainer met Maurice Verberne als assistent. Hermans weet hoe het hier in zijn werk gaat.
Nu heb je Rene Trost als hoofdtrainer met 2 assistenten. Dat vind ik voor een club als MVV een beetje veel. Een assistent lijkt me genoeg.
Dat scheelt ook weer in de kosten als 1 functie van assistent-trainer zou vervallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, damske, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 10:47
OpDeMerret
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe trainer MVV Maastricht #44
Het kan natuurlijk ook Faber worden aangezien hij geen kans maakt om hoodtrainer te worden bij PSV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 11:42
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 509
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #45
Effe zoe mer unne naom: Frans Thijssen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden