Nieuwe trainer MVV Maastricht

20 feb 2013 16:25
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #16
Hoorde afgelopen vrijdag dat Cambuur trainer en oud MVV-er Alfons Arts ook aan het einde van dit seizoen op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging. Prima trainer :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 16:29 20 feb 2013 16:32 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #17
Ik laat mij verrassen. Het bestuur zal heus wel met een goede kandidaat naar buiten komen.
Zo lang het maar niet:




is.

Aon de géng
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 16:35 20 feb 2013 16:37 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe trainer MVV Maastricht #18
Als FC Groningen zo door gaat is - binnenkort - Robert Maaskant weer op zoek naar een (her)nieuwde uitdaging. ;)
Daarnaast is wellicht John Metgod wel een goeie om over na te denken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 16:39 20 feb 2013 16:43 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe trainer MVV Maastricht #19
Succesvolle Trost verlaat MVV aan het einde van seizoen

20/02/2013 12:52

René Trost gaat zijn aflopende contract bij MVV Maastricht niet verlengen. De Limburgers hadden de succesvolle trainer, die vorig jaar de play-offs haalde en dit seizoen de respectabele tweede plaats van de Jupiler League bezet, graag willen behouden.

De oefenmeester zelf heeft echter behoefte aan een nieuwe uitdaging. Daarom wil hij zijn carrière per 1 juli elders een vervolg geven. 'Ik ben hier nu drie jaar met succes en ben met veel plezier aan de slag. Ik heb erg geworsteld met de vraag hoe ik nu verder moet, maar ik ben een professional en weet dat je niet te lang moet twijfelen in dit vak.'

'Het was een moeilijk besluit, maar ik ben nu eigenlijk vooral opgelucht. Ik ben hier via de voordeur binnen gekomen en ga hier ook weer via de voordeur weg. Het team en ik zullen zich voor honderd procent blijven inzetten, want ik wil hier weg met een prijs.'

Voorzitter Paul Rinkens toont begrip voor de beslissing van Trost. 'René is de langst functionerende coach in de Jupiler League en hij heeft met de mensen om hem heen de laatste drie jaren intensief en met succes gebouwd aan de sportieve prestaties.'

'We wilden erg graag verder met René, maar zijn hem dankbaar dat hij nu duidelijkheid geeft, zodat we kunnen plannen voor de toekomst. We kennen zijn integriteit en loyaliteit en weten dat hij zich optimaal zal inzetten tot de laatste dag bij onze club.'

MVV niet bevreesd voor verval na vertrek trainer Trost

20/02/2013 15:22

Hoewel hij eerder nog fantaseerde over een verblijf tot in lengte van jaren bij MVV Maastricht, informeerde René Trost zijn club vorige week over zijn besluit om na dit seizoen te vertrekken. Na drie dienstjaren acht de Kerkradenaar de tijd rijp voor een nieuwe uitdaging.

Trost, die met MVV twee keer de play-offs haalde en nu zelfs in de race is voor het kampioenschap, wil stoppen op een positief moment. Manager voetbalzaken Ron Elsen zegt niet geheel verrast te zijn door het nieuws. 'We waren al sinds september in gesprek over een nieuw contract, op een gegeven moment proefde ik wel dat René begon te twijfelen' , laat Elsen weten aan Voetbal International. 'Dit is niet leuk voor ons, een vervelend besluit.'

'In eerste instantie overheerste bij mij de teleurstelling, maar inmiddels heeft die plaatsgemaakt voor begrip. Als je ergens aan twijfelt, moet je het niet doen. Dat uitgangspunt hanteer ikzelf al jaren en René heeft dat nu ook gedaan. Hij wil niet één of twee jaar te lang blijven hangen, wil zich ontwikkelen, een nieuwe uitdaging. Dat recht heeft hij. Hij heeft drie seizoenen een stijgende lijn gerealiseerd bij MVV, we werken nog steeds prima samen en straks gaat hij door de voordeur weg.'

Zakelijk
Elsen, nog niet begonnen met de zoektocht naar een opvolger, zegt niet te vrezen voor een sportief verval door het aangekondigde vertrek van Trost. 'We hebben de spelersgroep woensdag geïnformeerd. Er is teleurstelling, maar ook de ambitie om dit seizoen samen mooi af te sluiten. Zo zakelijk moet je zijn in het profvoetbal. Bij andere clubs waar de trainer vertrekt gaat het toch ook nog goed? Kijk naar PEC Zwolle, naar Bayern München. Waarom zou dat bij MVV niet kunnen?' (Geert-Jan Jakobs)

bron: vi.nl

www.vi.nl/radio/236342/Trost-had-de-Fopp...VV-kunnen-worden.htm

En uit de oude doos: www.vi.nl/nieuws/198767/Succescoach-Tros...j-MVV-Maastricht.htm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:02
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #20
2013
Nieuwe Paus, nieuwe Koning, nieuwe MVV-trainer.... B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:03
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #21
Het zal moeilijk worden om zo'n kundige en gedreven trainer te vinden als Rene Trost. Een trainer die vooral de jeugd beter moet maken. Ik wens het bestuur veel wijsheid in het zoeken naar de opvolger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:06
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #22
Vanuit de PamPam te Vise: Stanley Menzo

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:14
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #23
Bij de namen die de hier de revu gepasseerd zijn vind ik Ole Tobiassen, mits de juiste papieren, de beste optie!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:23 20 feb 2013 17:30 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #24
Jammer dat Trost weggaat.
Misschien een poging wagen om Ard Langerer van PEC Zwolle over te nemen, heeft uitstekend gepresteerd met PEC en komt prima (bescheiden) over in de media.
En wellicht ook nog betaalbaar.
Wat Tobiasen betreft: hij is hier bij MVV toch op een vervelende manier vertrokken, lijkt mij daarom niet zo'n handige zet, hoewel hij wellicht zeker de kwaliteiten heeft.

Andere optie: Hans Visser, thans assistent trainer bij RC Genk, maar wellicht te duur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #25
Misschien ff een rijtje maken en daarna een poll toevoegen dat iedereen kan stemmen wie ze denken dat het wordt?

- Maaskant
- Menzo
- van Marwijk
- Visser
- Tobiasen
- Langeler
etc...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 17:51 20 feb 2013 17:51 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #26
Los van het feit dat ik geen fan ben van Trost, is het wel een rot moment om dit bekend te maken net nu de spelers optimaal gemotiveerd moeten worden om terug te komen op de eerste plaats. Maar goed, elk moment voor het seizoenseinde was een rotmoment geweest, zolang we niet veilig op 1 staan.

Wat betreft nieuwe namen, denk ik dat Anton Vriesde een reële optie is. Hij heeft een positief spelersverleden bij MVV, (voetbal)ervaring in de eredivisie, de juiste papieren en is wegwijs bij MVV waar hij stage liep als assistent-trainer. Ook heeft hij ervaring als trainer van Eijsden.

Omdat MVV zijn eerste profclub zou zijn, is hij waarschijnlijk betaalbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:11 20 feb 2013 18:12 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #27

Hill28 schreef :
Omdat MVV zijn eerste profclub zou zijn, is hij waarschijnlijk betaalbaar.


En umtot MVV qua niveau op alle froonte beter is es minderweerdege clubs es Almere, Oss en al dat soort flutclubs, huurt MVV dus gein club te zien boe trainers aon 't profcircuit koume ruke, zoonder profervaring.
Sjiek veur Anton tot heer bij MVV zaot, en 't is 'ne gooje gas, meh MVV moot op zeuk nao 'ne trainer mèt ervaring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:14
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #28
Guido Soudant zijn contract loopt ook af bij zijn huidige club, lijkt mij geen verkeerde voor MVV, ook omdat MVV al eerder interesse in hem had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:20 20 feb 2013 18:20 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #29
Ik denk dat Maaskant, Menzo etc onbetaalbaar zijn voor MVV.
Van Marwijk heeft net een miljoenencontract bij Al Jazira (Abu Dabi) geweigerd, denk echt niet dat die naar MVV komt. Laten we realistisch blijven zeg.

Ik denk dat we realistische namen moeten noemen van ambitieuze frisse jonge trainers, die bereid zijn in zichzelf te investeren en bereid zijn tegen een relatief laag salaris naar MVV te komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2013 18:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #30
Ik heb het gevoel dat Alphons Arts de nieuwe trainer gaat worden.
Rene Trost gaat naar Zwolle, zegt iets in me.

Wat denken jullie van Gert Kruys?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden