Nieuwe trainer MVV Maastricht

21 feb 2013 11:55 21 feb 2013 11:58 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #46
wat dachten jullie van jean paul van gastel assistent van koeman bij feyenoord weet heel goed hoe je met jeugd moet omgaan.of inderdaad hermans als hij de juiste papieren heeft .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:00
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #47
Ben benieuwd wie onze nieuwe trainer gaat worden, een ding staat vast en dat is tot we in Rene een zeer goede trainer verliezen.
Misschien dat Rene wel tips heeft om een geschikt persoon te vinden.
Ik zou niet weten op wie ik mijn geld moest zetten.
Zoals meerdere al zeggen, kan zomaar een verrassing zijn die ze uit hun hoge hoed toveren. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:00
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #48
Op het lijstje zouden ook kunnen staan: adviseur Andries Jonker(goede contacten met Paul), Ernie Brandts en als outsider Armand Benneker.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:19
pascal69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #49
Ad Langerer of Eric van der Leur.......boerum zou Langerer oonbetaalbaar zien...deenk tot dr vaan alles is veur gevalle in Zwolle tot dee dao stop.......mer in deze tied deenk iech tot meinig trainer blij zouw zien es MVV aonklop....

Wat Trost betreft..............iech zegk.....simpel..nao Roda JC......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #50
Iech zeen heij steeds de noam Langerer veurbei koame, woar t neet zoe tot heer hoegerop wow es PEC en er 'n oanbeeijing vaan Heerenveen op zak had? Daan zeen iech de kans klein dat heer noar us tow kump, merjeh, zoelang der niks officieel is kinne v'r blieve roope, zeker weten doen v'r 't toch neet. Iech deenk tot es de noam bekint weurt, 'r heij nog neet is genump, en v'r allemoal zoe get hubbe vaan ''och verrek, dat v'r doa neet oan hubbe gedag??''

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:40
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #51
Volgens mij heeft Langeler ook al een aanbieding van Cambuur op zak.
Dus als hij daar serieus naar kijkt zal hij dat ook naar MVV doen. Ik zeg doen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 12:45
pascal69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #52
En Jurgen Streppel ook een optie misschien..heeft het heel goed gedaan bij Helmond en ook bij Willem 2.........neemt rond 1 maart beslissing over zijn toekomst in Tilburg....mss nao mestreech ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 13:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #53
idd Strepel heeft zeker laten zien dat hij bij Helmond een toegevoegde waarde is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 13:19 21 feb 2013 13:21 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Nieuwe trainer MVV Maastricht #54
Ik zie namen voorbij komen waarbij de meeste namen, "faam en roem" hebben behaald in de Jup en in de Ere nog niets hebben bereikt op een enkel incident na (o.a. Streppel/Langeler). Ook Van Gastel blijft bij FR en gaat bijtekenen.

Voor MVV zijn dit in de Jup leuke trainers maar als MVV nu een stap voorwaarts (lees: omhoog) wilt maken - en een trainer voor tenminste 3 jaar wilt vastleggen - zal men de lat ook qua trainer hoger moeten leggen, er wordt immers met een ander bijltje gehakt in de Ere. De enige naam die ik voorbij heb zien komen tot nu is dan misschien Jonker/Maaskant.

Ik ben iig erg benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden!

Grtz FR08

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 13:45
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #55
G.M allemoal.

Iech hub un vermoeden dat ze um de toafel goan zitten met Tiny Ruys, of Willy boessen.
geen gekke gedachte Toch????

gegroet UsMvvKe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 14:00
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #56
Misschien Drazen Brncic, momenteel trainer bij RCS Verviers naar de Geusselt halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 14:08 21 feb 2013 14:09 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #57
Als Langeler komt, wordt het Maastrichts volkslied afgeschaft. Daar had hij een bloedhekel aan destijds met Zwolle en dat liet hij ook blijken.. Ik vond hem sowieso maar een arrogante kwal, past niet bij onze club, je moet open zijn voor de camera.

Het zal uiteindelijk weer de onbekende, Jan-lul den Korte worden, maar dat hoeft niet slecht te zijn, zie Trost. Ik hoop dat de volgende trainer een mentor is en geen blaffer, met ons salarisplafond valt er niet veel te blaffen. En anders gewoon Bert bellen, volgend jaar zit zijn schoonzoon thuis, dus die wilt zo snel mogelijk weer aan de slag. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 14:12 21 feb 2013 14:15 door tcb.
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #58
Heb al hele tijd tobiassen in mijn hoofd lijkt mij een goede trainer voor ons

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 14:20
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #59
Ik zie hier nu heel veel namen voorbij komen waarbij ik onmiddellijk de reactie heb van 'bespaar ons daarvan!'. Logisch waarschijnlijk, want iedereen heeft zijn voorkeur. Toch denk ik niet dat MVV voor types als Streppel en Langeler gaat omdat zij misschien wel tegenovergestelde types als Trost zijn. Ik denk, en dat geeft Rinkens ook al aan, dat MVV gaat voor een jonge coach die in het 'bijzondere' Maastricht past. Tobiasen lijkt me geen verkeerde kandidaat omdat hij de club kent en hier populair was, al ken ik zijn trainerscapaciteiten niet (hoe doet hij het bij de amateurs?). Trost is puur tactisch helemaal geen toptrainer, dat bewees hij ook bij zijn vorige clubs, maar hij paste hier wel supergoed door de manier waarop hij met de supporters, de media en vooral zijn spelers omging. MVV blijft een bijzondere club en bij het zoeken naar een coach moet je verder kijken dan alleen zijn prestaties in het verleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2013 14:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Nieuwe trainer MVV Maastricht #60
volgens mij is Ole niet in het bezit van de juiste diploma's.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden