>
Ontvangen bedankjes 262
Jacques schreef : Ik hoop ook erg op dat wonder. Krijg steeds meer het idee dat dat op de korte termijn toch echt de enige manier is om structureel uit de problemen te komen: "toevallig" promoveren, dus hogere inkomsten en daardoor de organisatie kunnen professionaliseren.
In mijn droom valt dat uiteraard samen met de degradatie van dat gespuis uit het oosten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik denk dat het verhaal juist en-en moet zijn, Napoleon. Het is natuurlijk niet zo dat er commerciele mensen bezig waren met soep inschenken voor bejaarden of dat MVV geld heeft gestopt in maatschappelijke projecten en daarom geen commerciele medewerkers kon betalen. Deze zaken kunnen best hand in hand gaan. Het probleem was eerder dat de commerciele afdeling binnen MVV structureel onderbezet was/is. Daar heeft het maatschappelijke deel niets mee te maken.
Ik heb zelf altijd gezegd dat een goede (en ja, dat is lastig, een goede vinden) commerciele man/vrouw zijn/haar geld dubbel en dwars terugverdient, zeker op de langere termijn. Dus wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens.
Dixi schreef : Tegenvallende tv-gelden??
Ik dacht juist dat er meer aan tv-gelden zou komen.
Wat kregen we voorheen en wat doet FOX in het zakje, iemand?
Dixi