>
Ontvangen bedankjes 25
Punker73 schreef : De ledenraad idem hier zie ik ook weinig tot niets van terug (sorry Zoeper ik geloof echt in jullie goede intenties maar ik zie niks gebeuren). /quote]
Ik begrijp je volledig; als fractie supporters hebben wij onze stempel nog niet zichtbaar weten te maken. Echter hebben we nu sinds 3 maanden een vertegenwoordiging in het bestuur van de Ledenraad, zijn we met 2 man vertegenwoordigd in het supportersoverleg en hebben we een vertegenwoordiging van VZM... Ik weet het niet, maar ik geloof dat zeker van die laatste 2 tastbare resultaten zijn. Daarnaast mag het van mij nu wel eens stoppen om overal negatief over te zijn. Zet samen de schouders eronder en zoek naar de oplossing en kijk niet steeds naar problemen. Ook voor de Ledenraad betekend dit dat we nu moeten doorhakken en draagvlak moeten krijgen, dat gebeurt niet als iedereen alle initiatieven maar afkraakt. Ik geloof heilig in de rol van de Ledenraad, maar je moet het wel de kans geven om een positie in te kunnen nemen in de nieuwe organisatie.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : Wellicht is voetbal op plaats 1 zetten, de supporters serieus nemen (niet A zeggen en B doen), maatschappelijke visie veranderen naar bedrijfsvisie. (Kortom, het plezieren van bedrijven/sponsoren ipv het wandelen met bejaarden)
Even lekker kort door de bocht, maar het begint met de juiste visie. En de huidige visie: Maatschappelijk op plaats 1 levert blijkbaar geen succes op.
Och jeh schreef : Hoe kom je toch steeds aan die Micha Rook, is dat soms een vriend of familie??? Mischa Rook heeft volgens mij ook niet veel hoger gespeeld dan Top Oss en Dordrecht, niet echt de clubs waar je van zegt: wow daar moeten we er een van binnen halen. Typisch is ook dat door tig verschillende mensen aangegeven word dat je steeds zo negatief bent...doe er eens iets aan zou ik zeggen...nu irriteer je mensen ipv dat je iets bereikt.
Zoeper schreef :
Och jeh schreef : Hoe kom je toch steeds aan die Micha Rook, is dat soms een vriend of familie??? Mischa Rook heeft volgens mij ook niet veel hoger gespeeld dan Top Oss en Dordrecht, niet echt de clubs waar je van zegt: wow daar moeten we er een van binnen halen. Typisch is ook dat door tig verschillende mensen aangegeven word dat je steeds zo negatief bent...doe er eens iets aan zou ik zeggen...nu irriteer je mensen ipv dat je iets bereikt.
Daarnaast en misschien wel het allerbelangrijkste: Rook kost geld; Erens doet het vrijwillig en met de allerbeste intenties, ik denk dat we ( op termijn) pas zullen zien wat Erens allemaal doet; m.i is hij een kanjer die weet hoe het moet, alleen moet hij dat nu met beperkte middelen doen..
tcb schreef : Rook kan best een goeie kerel zijn,
ken hem persoonlijk niet,
Maar wat heeft die goeie man gepresteerd,
Tot hij zoveel aan mvv kan toevoegen?
Roei baank schreef : Dit valt er te lezen in de VI vandaag.
Sjonnie schreef : Als je vanavond wint en je loot Feyenoord uit de volgende ronde , kan je ineen keer uit de schulden zijn !!