>
Ontvangen bedankjes 24
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aan doemdenken hebben we niks. Met alle respect voor je mening,maar dit soort uitspraken zijn er al decennium lang en op niks gebaseerd. We moeten volgend jaar flink terug in begroting, en wellicht 2 spelers verkopen. MVV gaat niet failliet op 2 ton. Daarna de hoofdzakelijke visie veranderen naar het voetbal. Nieuwe mensen,nieuwe kansen. Rinkens ben ik dankbaar voor wat hij heeft gedaan bij het redden voor MVV. Maar het is tijd voor mensen met een nieuwe visie en of netwerk. Daar is ook niks mis mee, Rinkens noemt zichzelf een opbouwer en was al langer van plan om de stok over te dragen.glowwie schreef : Wij staan als club voor een afgrond waar geen redding meer voor is.
Het is afgelopen met betaald voetbal in Maastricht daar ben ik zo goed als zeker van.
Wie wil nog investeren in een club die door de geschiedenis heen zoveel problemen op levert.
En dan nog hoor ik hier mensen klagen over de richting die mvv in geslagen was op maatschappelijk vlak.
Er was door die weg in te slaan langzaam aan weer een beetje respect voor mvv in een stad die het altijd moeilijk heeft gehad met zijn betaald voetbal club.
10 minuten in een dorpje onder Nijmegen bezegelen het lot van mijn clubje.
weg vertrouwen,alle commentaren die je nu weer hoort waren te verwachten," zie je wel het is en blijft een zooitje".
Helaas zal wennen zjjn na zoveel jaren.
Mie leef Mestreech schreef : Ruijs heeft zelf ontslag genomen. Dan kost het MVV toch geen geld? Als jij ontslag pakt op je werk, dan krijg je ook niks meer. Wordt je door je werkgever op straat gezet, dan krijg je een uitkering. Of zit ik verkeerd?
Laten we het wel in perspectief blijven zien.houtengerard schreef : Een levenslang stadionverbod zou het nog niet kunnen compenseren, t.o.v. de imago schade die is aangericht.
Sjotelsplak schreef :
Laten we het wel in perspectief blijven zien.houtengerard schreef : Een levenslang stadionverbod zou het nog niet kunnen compenseren, t.o.v. de imago schade die is aangericht.
Mensen die bedreigingen uiten als ''de keel doorsnijden'' etc hebben een steekje los zitten. Of mensen die Tiny slaan. Daar is geen excuse voor. Dat noem ik geen supporters. Die mogen een fikse straf krijgen.
Maar je kunt niet 100 supporters een levenslang stadionverbod gaan geven omdat ze spreuken riepen als Tiny rot op. Net zoals het hele MVV publiek niet uit baldadige supporters bestaat, bestaat die groep van 100 man ook niet uit allemaal hersenlozen die Tiny fysiek of verbaal bedreigen. Ik heb een hoop bekende fanatieke mvv-supporters zien langslopen, dat zijn echt niet allemaal hersenloze hooligans die uitspraken doen als ''de keel doorsnijden'' of die een speler of trainer fysiek gaan slaan.
Ik vind dat we daar wel mee moeten oppassen.
Breurske schreef : De Maastrichtse Voetbal Vereniging is eindelijk weer eens met een voetbalbericht in het nieuws gekomen.
Na al dat maatschappelijke kontgeneuks ben ik blij dat de fanatieke, volkse mvv supporter nog bestaat en geen uitstervend ras blijkt te zijn.