>
Ontvangen bedankjes 431
Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die Ruijs ervan beschuldigen te liegen en bovendien de zogenaamd excessieve politie als grootste schuldige durven suggereren...Breurske schreef : Geef mij dan eens feiten die daadwerkelijk door het "tuig" zijn gepleegd.
Zijn er van de 3500 aanwezigen?, getuigen die hebben gezien dat tiny in de rust is geslagen?
Als die jongen op het filmpje daadwerkelijk de aanval inzette op tiny met de intesie om hem iets aan te doen, was hij dan niet al dichtbij genoeg om dit ook daadwerkelijk te doen?
Zijn er wel serieuze doodsbedreigingen aan het adres van tiny gedaan, en mocht het wel zo zijn kwamen deze reacties uit emotie of hadden supporters de kapmessen al geslepen?
Is de vlam niet wederom in de plan geslagen door exsessief politie geweld die ook "onschuldige", je bent erbij dus je hoort erbij supporters hebben getroffen?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden, maar iedereen heeft zijn oordeel alla rinkens al op voorhand klaar liggen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Breurske schreef : Geef mij dan eens feiten die daadwerkelijk door het "tuig" zijn gepleegd.
Zijn er van de 3500 aanwezigen?, getuigen die hebben gezien dat tiny in de rust is geslagen?
Als die jongen op het filmpje daadwerkelijk de aanval inzette op tiny met de intesie om hem iets aan te doen, was hij dan niet al dichtbij genoeg om dit ook daadwerkelijk te doen?
Zijn er wel serieuze doodsbedreigingen aan het adres van tiny gedaan, en mocht het wel zo zijn kwamen deze reacties uit emotie of hadden supporters de kapmessen al geslepen?
Is de vlam niet wederom in de plan geslagen door exsessief politie geweld die ook "onschuldige", je bent erbij dus je hoort erbij supporters hebben getroffen?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden, maar iedereen heeft zijn oordeel alla rinkens al op voorhand klaar liggen.
Frank Salemans schreef : Breurske, het lijkt wel of je blij bent met dit soort "voetbalberichten". Ik heb een heel andere beleving bij de woorden volks en fanatiek. Mensen die bedreigen en geweld gebruiken associeer ik niet met "volks" maar met "tuig".
Het zou me overigens niks verbazen als er weer een flink aantal mensen betrokken bij zijn, die niet als MVV-supporter bekend staan, maar simpelweg naar de wedstrijd zijn gekomen vanwege een voor hen aantrekkelijke cocktail van sensatie, geweld, alcohol en drugs.
Laten we a.u.b. niet alle supporters over een kam scheren, want het overgrote merendeel van de supporters moet niks hebben van dit soort geweld en bedreigingen.
P.S. Maosbrögk: twee zielen een gedachte!
Sjotelsplak schreef : Bedreigingen van de laatste weken zijn dus allemaal hier op forum geweest. Onder andere kritiek op een opstelling of het uitschelden....
Sjotelsplak schreef : Bedreigingen van de laatste weken zijn dus allemaal hier op forum geweest. Onder andere kritiek op een opstelling of het uitschelden....