>
Ontvangen bedankjes 30
Napoleon schreef : Hoi Aswin,
begrijp je reactie, het antwoordt en de oplossing is heel simpel, aandacht geven aan je sponsoren en verbinden , interesse tonen en zorgen dat diensten en producten in eerste instantie onder elkaar worden aangeboden als er vraag is.
Echter moet je als club wel dossier hebben en weten wie wat doet, capaciteit dus.
FC Oss werkt o.a met spelers als commerciele mensen die bezoeken bedrijven, bij MVV gaan de spelers soep inschenken, dat is mijn bezwaar op dit moment
Laat bepaalde spelers een verbindende factor zijn...
Maak van de Business club een Business club en gooi alles eruit wat niets met business te maken heeft, ouders,scout, jeugtrainers, vrijwillgers etc....alleen 100 % zaken !!!!
sommige zaken zijn makkelijk op te pakken andere kosten meer tijd....we hebben 2 jaar verloren door niets te doen !!!!
geloof me we betalen daar nu de rekening van
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.
Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Op die plek zit nu Frans Erens maar laat ik daar ook maar direct over zijn.
Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.
Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.
Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!
Jean schreef : Dus jullie vinden dat Napoleon het voorbeeld van andere (grote) sponsoren moet volgen en gewoon moet stoppen met MVV te sponsoren en stilletjes moet overstappen naar Fortuna omdat hij daar wel krijgt wat hij zoekt als sponsor?
Napoleon schreef : Wil toch hier iets even kwijt de nieuwe Algemeen Directeur a.i Frans Erens.
Afgelopen week ben ik 2 keer in de Business ruimte geweest tegen Ado en tegen Oss.
Daar kwam ik ook 2 keer Rino Soetars tegen, aan Rino heb ik in het begin wel moeten wennen om eerlijk te zijn, maar op dit moment vind ik hem de beste man binnen MVV , ik zou hem graag op de plek van algemeen Directeur zien.
Vrijdag stond ik met Rino en Maurice Schoenmakers te praten over MVV en evt over nieuwe sponsor mogelijkheden, echt een open en leuk gesprek, mede door de input van Rino, uit het niets komt Frans Erens en begint dat hij niet gelukkig is over mijn bijdrage op het forum en de discussie, ik dacht man wat heb jij een gevoel voor slechte timing, ik had ook meer weinig zin meer in mijn gesprek met Rino en Maurice en ben nog ff verder gegaan.
Dat Erens het niet met me eens is , dat mag , hij mag me ook aanspreken maar vraag dan of ik ff tijd heb om met hem daarover te praten, daarbij heeft hij mijn gegevens en had me kunnen bellen de afgelopen weken, dat heeft hij niet gedaan.
Ik heb die Frans Erens nu 2 keer mee gemaakt, ik begrijp niet hoe deze man de Enci heeft kunnen runnen... ik hoop echt dat MVV snel afscheid van deze man neemt want zijn toegevoegde waarde zie ik niet, ik gun hem in ieder geval niets met dit optreden wederom van hem....waar andere dus bezig zijn contacten te herstellen komt de AD a.i het even in 1 minuut verkloten....wat een prutser !!
Huib schreef :
Beste Napoleon
Als bestuurlid heb ik mij vaak moeten inhouden wanneer je weer bepaalde MVV-ers via dit Forum aanviel.
Ik vergelijk dit Forum met gesprekken die je in “de Café” over MVV voert, binnen de richtlijnen van het Forum. Natuurlijk heb je het dan ook over personen. Zelf hanteer ik nog een grens: het schade toebrengen aan MVV (mensen die mij volgen weten dit van mij).
Naar mijn mening maak jij je daar schuldig aan met deze Post. Dat jij Frans publiek als algemeen directeur en als persoon zo afkraakt – terwijl hij juist jouw opzoekt om jouw mening te horen – vind ik ronduit onfatsoenlijk.
Weet in ieder geval dat het voor MVV gewoon heel belangrijk is dat Frans zijn kennis en ervaring als vrijwilliger voor ons wil inzetten.
Ik roep je op om te stoppen met MVV (en haar medewerkers) schade toe te brengen. Zet aub deze negatieve energie om in positieve inzet zoals indertijd bij de oprichting van VZM. Sluit je aan bij de groep rondom Zoeper en Roei Bank. Zij coördineren hiel sjiek de samenwerking tussen de Fractie supporters uit Ledenraad, VZM en de Supportersclub; gericht op het VOORBESTAAN van MVV.
Compleminte,
Huib Pijpers
Napoleon schreef : En nog iets over onfatsoenlijk om jouw woorden te gebruiken Huib, supporters een beeld voorstellen door de voorzitter dat MVV het afgelopen boekjaar zelfs met een kleine winst zou afronden ( na afwaardering Cat3 naar Cat 2), nu blijkt het verlies 475.000 te zijn met alle gevolgen van dien, hoe fatsoenlijk is dat !!
Ik was bezig ongeveer dezelfde post te typen. Ik ga niet mijn hele bericht plaatsen, maar wel het einde, als aanvulling op de post van Punker:Punker73 schreef : Ik ben het in deze eigenlijk met Huib EN Napoleon eens. Ik ben van mening dat als er iets niet klopt binnen MVV dat dit gewoon bloot gelegd moet kunnen worden hier op het forum en ik heb helaas idd net al iets te vaak meegemaakt dat dit door sommige hier meteen wordt afgedaan als negatief gezeik. Ik ben ook MVV fan in hart en nieren maar je mag (en moet) zelfs kritisch blijven naar de organisatie. Ik vind dit aansluiten bij het "zij hebben ons gered dus nu moet je je mond maar houden" gedachten die hier vaak lijkt te heersen. Het kritisch zijn wordt helaas naar mijn mening door MVV niet opgepakt en zelfs hulp die geboden wordt wordt niet serieus genomen door MVV (en dan spreek ik echt uit ervaring).
Van de andere kant vind ik wel dat Napoleon op mag houden met zijn negatieve posts over MVV IN COMBINATIE met wat mij lijkt als een afwachtende houding. Ik snap volledig zijn ongevoel bij MVV echter waar ik wel een beetje moe van word is het blijven hangen in jouw "jullie moeten maar naar mij komen"houding. Of dat een terechte gedachte is weet ik niet maar zo voelt het wel. Ik snap dat je een aantal mails gestuurd heb maar je kunt ook gewoon een gesprek aanvragen met Frans en dan je gal spugen mano a mano. En dat lijk je niet te doen.
In alle eerlijkheid moet ik ook bekennen dat ik vanuit MVV maar bijzonder weinig zie gebeuren naar de fans toe (het praot kaffee is nog steeds niet ingehaald, supporters initiatieven worden toegejuicht als dit betekend dat er geld komt maar proactief wordt er weinig tot niks naar de fans gedaan). De ledenraad idem hier zie ik ook weinig tot niets van terug (sorry Zoeper ik geloof echt in jullie goede intenties maar ik zie niks gebeuren). M.a.w. ik snap de kritische houding van Napoleon volledig maar het mag voor mij ook wel iets minder negatief .... van de andere kant als er echt al tig keer geprobeerd is contact te krijgen voor een gesprek wat maar niet wil lukken dan kan ik dit wel begrijpen. Overigens en dat mag MVV zich ook wel aanrekenen zijn sommige mensen er heel goed in gesprekken aan te gaan en je vervolgens met een kluitje in het riet te sturen ..... ik denk dat MVV echt nog een HELE grote stap moet nemen richting een professionele organisatie.
Jacques schreef :
Is het geen idee dat er alsnog twee gesprekken ingepland worden? Een gesprek tussen Napoleon en Erens, eventueel met een bemiddelaar/neutraal persoon er bij (ik ben desnoods bereid die rol op me te nemen maar er zijn vast betere kandidaten)? En een gesprek tussen Rino en Napoleon om eventuele mogelijkheden tot sponsoring te bespreken?