MVV algemeen
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: MVV algemeen
06 Mar 2015 22:29Anders kunnen we beter faillissement aanvragen dit gebeurd al jaareinde het voetbal en zal altijd blijven.
In plaats van aandacht te geven aan dit soort dingen kunnen beter kun je beter de rest van het publiek "supporters" de aandacht geven die ze verdienen.
Is het niet mogelijk als clubs geld straffen krijgen dat dit geld naar een goed doel gaat Ronald mcdonald huis of zo in plaats van naar die maffia club uit Zeist want wie wint er nu bij geldboetes die clubs hebben vaak al niks.
De KNVB zou de clubs moeten helpen niet kapot maken!!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
06 Mar 2015 23:02Ik wil vragen om als supporters hier de eerstvolgende thuiswedstrijd ons volledig van te distanciëren. L eins eruit, dat ze maar lekker in het oosten hun kamp opslaan.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
06 Mar 2015 23:37 - 06 Mar 2015 23:44serke wrote: L eins noemt de derby Fortuna-MVV de derby van de limburgse voetbalkneusjes. Ik wil toch vragen of het bestuur deze mensen kunnen weigeren in ons stadion, dit volk maakt onze club kapot.
Ik wil vragen om als supporters hier de eerstvolgende thuiswedstrijd ons volledig van te distanciëren. L eins eruit, dat ze maar lekker in het oosten hun kamp opslaan.
Kunnen de moderators ons hier over laten stemmen...?
Een uitzondering wil ik wel maken voor Ben Dols; het is een genot die man te horen, ook al ben je geen Zitterd fan.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
- pinobel
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 00:10Brncic wrote: Ik zie nergens iets staan over 'kneusjes'??
Het stond er net nog. Ze hebben het inmiddels snel veranderd in "laagvliegers".
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 00:49 - 07 Mar 2015 00:53www.fortunasc.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=5268&start=10
helemaal onderaan.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 02:11 - 07 Mar 2015 02:11Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 08:56Dat ze maar een verslag gaan maken over iets anders, Maar ik zou ze niet meer het stadion inlaten.
In mijn ogen schrijven ze de stukken iedere keer weer op een bepaalde manier om de club te kleineren of dergelijke.
Zet ze het stadion uit!
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
07 Mar 2015 09:15in ddl vanmorgen stond weer een andere tekst.
Amateurs zeg je.......die zijn nog beledigd.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 09:46MVV Maastricht zal in gesprek gaan met haar supporters over het voorkomen van dergelijke staffen en boetes in de toekomst. De club zal de supporters tevens uitdagen om in samenwerking met de club het geld dat met de boete gemoeid is, op een creatieve manier voor de club terug te verdienen.
Foi foi..... Wordt tijd dat we eens een keer van ons laten horen. De KNVB spuugt ons in het gezicht.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 11:55tuutsje wrote: MVV Maastricht gaat niet in beroep tegen de boete die de KNVB de club oplegde naar aanleiding van de wanordelijkheden tijdens de derby MVV - Roda JC op zondag 1 februari jl. MVV kreeg een geldboete opgelegd door de voetbalbond van € 10.000,-. De club nam het besluit in overleg met de FBO.
MVV Maastricht zal in gesprek gaan met haar supporters over het voorkomen van dergelijke staffen en boetes in de toekomst. De club zal de supporters tevens uitdagen om in samenwerking met de club het geld dat met de boete gemoeid is, op een creatieve manier voor de club terug te verdienen.
Foi foi..... Wordt tijd dat we eens een keer van ons laten horen. De KNVB spuugt ons in het gezicht.
Besjaomend, zíér besjaomend vaan M.V.V.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
07 Mar 2015 12:58 - 07 Mar 2015 12:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 14:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2015 14:43 - 07 Mar 2015 14:45Sjotelsplak wrote: Wat mij betreft een stadionverbod voor alles wat met L1 of De Limburger te maken heeft. De waarheid is de laatste weken boven water gekomen....
En dan nog lafbek zijn door de boel na plaatsing snel aan te passen, nadat er vanuit zowel Maastricht ( deze site) ,
als Zitterd ( de opvolger van de Fortunahome site ) weerstand komt.
Wordt tijd dat er eindelijk eens opgetreden wordt en verzoek de club dringend hier werk van te maken, wil men niet dat een delegatie van ons eens na of voor de wedstrijd " het debat aangaat " met deze figuren....
Bah, bah....VUIG TUIG !!!!
- αναρχος
-
- Platinum Member
-