MVV algemeen

24 apr 2015 15:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2371

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2015 09:16
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #2372

Audiowaste schreef : www.shootfarken.com.au/modern-football-u...ches-mvv-maastricht/


Een zeurderig stuk van iemand die volgens mij vooral het "modern football" kent en met veel plezier met klappertjes in een Engels stadion meezingt met de massa .......

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2015 09:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3883
Meer
MVV algemeen #2373
Ja, het is duidelijk geen fanatiek groundhopper. Bijvoorbeeld als je leest dat hij verwacht dat Volendam wel eventjes gaat winnen, omdat hij de stand bekeken heeft. Nou, wat een voetbalkenner ben je dan.

Tegelijkertijd heeft hij wel gelijk over de Geusselt naar mijn mening. Natuurlijk heb ik een zwak voor de Geusselt omdat ik er zo veel mooie momenten heb meegemaakt. Maar het is een stadion omringd door kantoorgebouwen dat ook van binnen weinig uitstraalt. De akoestiek is dramatisch, denk aan de open achterkant Angel Side waardoor het geluid wegwaait. Wie dat ooit tijdens de verbouwing verzonnen heeft...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 07:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2458
Meer
MVV algemeen #2374
Ik hoorde vrijdagavond van die man die de ledboarding verzorgd dat het hek rondom het veld toch verwijderd gaat worden?
IK had begrepen van niet...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 09:28
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2375
De hekken gaan weg behalve voor de Angelside. Deze moeten wel verplaatst worden richting tribune om de maten van het speelveld kloppend te krijgen. Tevens wordt er nieuwe verlichting bijgeplaatst om te kunnen voldoen aan de eisen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Janepie, DeBezem

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 10:07
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2376

Roei baank schreef : De hekken gaan weg behalve voor de Angelside. Deze moeten wel verplaatst worden richting tribune om de maten van het speelveld kloppend te krijgen. Tevens wordt er nieuwe verlichting bijgeplaatst om te kunnen voldoen aan de eisen.


Eindelijk de hekken weg :applaus:

Ik begrijp niet goed waarom het hek bij Angelside verplaatst moet worden richting tribune? Is het speelveld nu te klein en word de goal aan de Angelside dan ook verplaatst?
Met verlichting bijgeplaatst bedoel je bij de tribunes of echt stadionverlichting voor het veld?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 11:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2377
Ik neem aan dat er dan ook een diep betonnen grachtje omheen komt. Of helemaal niks?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2015 20:21 04 mei 2015 20:22 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2378

Roei baank schreef : De hekken gaan weg behalve voor de Angelside. Deze moeten wel verplaatst worden richting tribune om de maten van het speelveld kloppend te krijgen. Tevens wordt er nieuwe verlichting bijgeplaatst om te kunnen voldoen aan de eisen.

Mag toch hopen dat ze voor het uit vak ook blijven staan?
Zeker nu de "Freunde" weer komen volgend jaar :evil:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 10:20 05 mei 2015 10:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1383
Meer
MVV algemeen #2379
Man wie die hekken weghaalt heeft toch echt geen enkele hersencel. Ik zit vaker op de Boschpoort en geloof me, ook daar zijn hekken nodig. Die bekers bier gaan anders wel heel makkelijk richting grensrechter als die zich vergist. Misschien een goed idee om nu al vast te leggen dat alle shade die ontstaat als gevolg van het weghalen van de hekken (boetes etc) op het konto komt van degene met dit grandioze idee.

Wat een sneaky actie weer van de Leugeneer trouwens een aantal dagen geleden. In een column schrijven dat het badlaken van Veer zien MVV mensen op vakantie zou laten geloven dat je uit Turkije komt. Gewoon enkel om de verkoop ervan te verpesten. Ik hoefde er geen, maar ga er nu toch een bestellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 11:17
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2380
Ik begrijp niet goed waarom het hek bij Angelside verplaatst moet worden richting tribune? Is het speelveld nu te klein en word de goal aan de Angelside dan ook verplaatst?
Met verlichting bijgeplaatst bedoel je bij de tribunes of echt stadionverlichting voor het veld?[/quote]

Het speelveld is inderdaad te klein volgens de regels. Zowel in de breedte als in de lengte. Niet veel maar met het leggen van het kunstgras wordt dit opgelost. Tevens moet de verlichting voor het veld dan worden aangepast en worden uitgebreid.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 13:01
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #2381
Mooi de hekken weg, natuurlijk komt er geen betonnen gracht, die kosten zijn dermate hoog dat je dan natuurlijk beter de hekken kunt laten staan..

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 13:45
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 818
Meer
MVV algemeen #2382
'Supporters' kunnen zich nog niet eens inhouden met zaken op het veld te gooien, dan weet je ook dat dit tot veel (hoge) boetes voor MVV gaat opleveren. Heethoofden genoeg. Tenzij betreden van het speeldveld beboet wordt met een gigantische boete voor de overtreder die minstens zo groot is als wat de KNVB uitdeelt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 14:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3883
Meer
MVV algemeen #2383
Qua dingen gooien zal het toch wel meevallen? Dat is zonder hek toch niet veel gemakkelijker als met hek?

Wel ben ik bang voor betreden speelveld. Niet als we met 3-0 van Emmen winnen, wel als onze oosterburen vanuit vermeende buitenspelpositie op voorsprong komen, de grensrechter vlagt en de scheidsrechter toch een doelpunt geeft.

Maar goed, eigenlijk vind ik dat dit gewoon moet kunnen. Wat heb je te zoeken in een voetbalstadion als je je niet kunt beheersen? Waar ik wel op wil wijzen: in Engeland hebben ze ook nergens nog hekken. Dat gaat goed. Maar daar lijkt het aantal stewards bij een wedstrijd wel gigantisch veel hoger... Zie onderstaande foto:



Daar zit tijdens een (beladen) wedstrijd om de twee meter een steward aan de rand van het veld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 14:49 05 mei 2015 14:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1383
Meer
MVV algemeen #2384

Jacques schreef : Qua dingen gooien zal het toch wel meevallen? Dat is zonder hek toch niet veel gemakkelijker als met hek?

Wel ben ik bang voor betreden speelveld. Niet als we met 3-0 van Emmen winnen, wel als onze oosterburen vanuit vermeende buitenspelpositie op voorsprong komen, de grensrechter vlagt en de scheidsrechter toch een doelpunt geeft.

Daar zit tijdens een (beladen) wedstrijd om de twee meter een steward aan de rand van het veld.


Mooi voorbeeld uit het afgelopen seizoen. Ik keur het ook af, maar ik weet bijna zeker dat dit de horde verkleint om de grens/scheids een tik te geven als een van hen een onterechte beslissing maakt die nadelig uitpakt voor MVV. Daarbij zijn de meeste stewards hier ook niet echt snugger/afschrikwekkend te noemen. Ze durven wel op te treden tegen een 65-jarige die een paraplu mee het stadion in neemt, maar tegen mensen die tegen het hek (nu het er nog is) staan te beuken of die in staat zijn de officials een klap te verkopen zie ik ze echt niks ondernemen.

Ik zeg daarom: laat gewoon staan die hekken. Ze staan er toch al minstens zo'n 22 jaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2015 15:20
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2385
Nou ik denk dat na 2 of 3 incidentjes wel duidelijk mag wezen wat de gevolgen zijn, stadionverbod en boete voor de gene die het veld betreed.
En die halve meter lager zal niet voor problemen zorgen, je zal dan nog de led boarding over moeten.
dus dat hekje houd ze niet tegen toch?
Daarbij denk ik ook dat een meerderheid de hekken weg wil om de sfeer tussen fans en voetballers een extra dimensie te geven.
we laten ons toch de sfeer niet ontnemen door die paar maloten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden