MVV algemeen

30 mei 2015 10:15
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2431
MVV haalt hekken weg uit stadion De Geusselt

De hekken in het MVV-stadion gaan grotendeels verdwijnen.
MVV start in de loop van volgende week met het verwijderen van de omheining bij de tribunes, zodat extra ruimte ontstaat voor de aanleg van een nieuw kunstgrasveld.
Veiligheid
De club bespreekt maandag met het gemeentebestuur en de politie hoe de veiligheid in De Geusselt gegarandeerd kan blijven. Inzet van extra suppoosten bij thuiswedstrijden is niet de eerste gedachte. "We denken eerder aan zware straffen. Elke supporter die straks ongewenst het veld betreedt, kan wat ons betreft rekenen op een boete van 10.000 euro en vijf jaar stadionverbod", stelt MVV-directeur Frans Erens.
Angelside
Voor het uitvak en de Angelside-tribune zal de afrastering blijven staan. Dit laatste gebeurt mede op verzoek van eigen aanhang, die zo de mogelijkheid behoudt om spandoeken op te hangen en dicht bij de spelers te komen.

Bron: www.1limburg.nl

Het gerucht ging al eerder rond, nu dus bevestigd. 10.000 euro is een behoorlijk afschrikkende sanctie, die vijf jaar overigens niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 10:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2432
stukje MVV gras staat mooi in mijn tuin. leuke actie van mvv

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 16:27
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #2433
Dat stukje MVV gras vind ik een geweldig initiatief! Heel leuk om te hebben en dat voor slechts 5 euro.

Wat ik dan niet begrijp, hoe egoïstisch ik dan misschien ook ga klinken:
Als ik het persbericht over de verkoop lees, staat er het volgende:

De opbrengst van het Lèste Graas gaat naar de MVV-jeugd, Maastricht United en Playing for Success.

Playing for success is een goed doel. Prima dat je een goed doel wil steunen, maar als je als club zijnde zelf al geen geld heb, kun je dan niet beter dat kleine beetje niet ook nog voor je zelf houden? Eventueel een andere (sport)dag voor het promoten van dat goede doel :schamen: :schamen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 23:30 30 mei 2015 23:31 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2434
Houtengerard, bij MVV is er momenteel een werkgroep bezig om de maatregelen te bekijken n.a.v. het weghalen van de hekken. De voorzitter heeft (met de beste bedoelingen lijkt me) een beetje voor zijn beurt gesproken, want in die werkgroep worden er andere boetes (nog hoger) en stadionverboden (veel langer) besproken. Denk daarbij aan het Engelse uitgangspunt van High Trust High Penalty. En dan spreken we over boetes van misschien wel 15.000 of 20.000 euro en 15 of 20 jaar stadionverboden. Dat werkt in Engeland sinds jaar-en-dag uitstekend. Bij mijn weten is het daar sindsdien nooit meer fout gegaan.

De werkgroep zoekt uit wat MVV hier zelf juridisch in mag (in samenwerking met de KNVB).

De maatregelen zullen uitgebreid bekend gemaakt worden, zodat daarover geen enkel misverstand kan bestaan. Maar ze zullen zeer waarschijnlijk nog een stuk strenger zijn dan MVV-directeur Erens aankondigde. Wie het veld betreedt, heeft echt een heel zwaar probleem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 23:37
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
MVV algemeen #2435

Frank Salemans schreef : Bij mijn weten is het daar sindsdien nooit meer fout gegaan.

Los van de hele discussie ,maar een kleine youtube zoekactie en je vind een tiental filmpjes waarbij het ook in Engeland fout gaat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 01:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1206
Meer
MVV algemeen #2436

Sjotelsplak schreef :

Frank Salemans schreef : Bij mijn weten is het daar sindsdien nooit meer fout gegaan.

Los van de hele discussie ,maar een kleine youtube zoekactie en je vind een tiental filmpjes waarbij het ook in Engeland fout gaat.




Iedereen met een beetje verstand weet dat dit is gedoemd om te mislukken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 01:44
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV algemeen #2437
om de algemene wedstrijden maak ik me niet veel zorgen maar tegen Roda/Fortuna gaat dit zeker fout

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 10:57
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2438
Bij betreding van het veld een levenslang stadionverbod geven en de 10.000 euro boete.
Dit moet ook goed kunnen gaan bij wedstrijden als tegen Roda of Fortuna.

Ik vind het goed dat de hekken weg worden gehaald. Dit omdat je zo meer betrokken bent met de spelers op het veld.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 11:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2439
wat deed roda afgelopen week? het veld betreden. Ik ben benieuwd

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 11:44
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #2440

Sjotelsplak schreef :

Frank Salemans schreef : Bij mijn weten is het daar sindsdien nooit meer fout gegaan.

Los van de hele discussie ,maar een kleine youtube zoekactie en je vind een tiental filmpjes waarbij het ook in Engeland fout gaat.


En hoeveel filmpjes vind je waar het goed gaat?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 11:46
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2441
Sjonnie, volgens mij heb ik, als ik zo onbescheiden mag zijn, wel een beetje verstand. Het gaat echter niet alleen om verstand, maar ook om een visie hoe we goedwillende en kwaadwillende supporters willen benaderen. Dat doe je natuurlijk ook vanuit verstand, maar ook vanuit een gevoel van respect en gastheerschap.

Sinds de hekken weg zijn bij PSV is het nog niet misgegaan. Misschien wel op de tribune of rond het veld, maar niet door middel van veldbetreding. Ik ben niet zo pessimistisch. Laten we de overtreders hard aanpakken en de gewone supporter (99% van de toeschouwers), die komt voor een spannende voetbalpot, koesteren. Ik sta volledig achter dit streven van MVV; veldbetreders moeten kei- en keihard aangepakt worden. Nogmaals: high trust, high penalty.

Overigens legt de KNVB standaard een boete van 5 jaar SV op en 450 euro (mede afhankelijk van leeftijd), maar de BVO is vrij (wel onder strikte en juridisch geaccordeerde voorwaarden) dat te verzwaren. Het afschrikwekkend effect moet gewoon heel groot zijn, wil dit werken. En strikt gehandhaafd worden. Een veldbetreder moet weten dat hij een hoeg boete kan verwachten en 15 tot 20 jaar niet meer welkom is bij thuis- en uitwedstrijden van MVV (en vijf jaar bij alle betaald-voetbal-wedstrijden ingevolge het landelijke verbod van de KNVB).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 14:25
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV algemeen #2442
iedereen laatste 2 minuten FC Volendam - De Graafschap gezien ? dat gaat er dus gebeuren volgend jaar ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2015 20:39 31 mei 2015 20:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2443

WallieNL schreef : iedereen laatste 2 minuten FC Volendam - De Graafschap gezien ? dat gaat er dus gebeuren volgend jaar ;)


Hebben we wel meteen de tienvoudige jaarinleg van Veer Zien MVV in de pocket, als dat gebeurt. Minus het verlies van de kaartverkoop natuurlijk. Schuldsanering of een stadionverbod, onder de streep blijft de uitkomst voor MVV hetzelfde. Als een hele tribune het veld bestormt, speel je op papier volgend seizoen Europa League. Maar van kale kippen kun je niet plukken, dus die vlieger gaat niet op.

Bij de Eagles ging het vorige week ook fout.Het onderzoek loopt nog. Dat is een mooie casus om te volgen voor MVV, in hoeverre men daadwerkelijk verantwoordelijk blijft voor haar eigen supporters in de ogen van de KNVB. Ik ben benieuwd wat het oordeel zal zijn over deze twee wedstrijden. Dat geeft een goed beeld over hoeveel regie MVV daadwerkelijk heeft en welk risico het loopt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2015 12:20 01 juni 2015 12:20 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2444
Kaarten voor volgend seizoen zijn geschut, gelukkig kan de focus nu weer 100% op onze eigen club! Mensen die voor het kopen van een seizoenkaart de playoffs afgewacht hebben...we kunnen nu gaan bestellen!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2015 18:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2445
Als je met 1000 man het veld bestormd kunnen ze toch niks doen.
Ook als je in Engeland gaat kijken als je met een hele groep het veld op gaat kunnen ze niks doen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden