MVV algemeen

07 juni 2015 11:06
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #2461

Sjonnie schreef : Sorry maar ik denk dat het echt tijd word om te investeren in spelers . Nog 2 van dit seizoenen in het rechter rijtje gaat MVV een hoop toeschouwers kosten . Zet dit maatschappelijk gedrocht maar ff op een laag pitje , MVV kan het zich niet permiteren om nog 2 seizoenen ( of meer ) voor spek en bonen mee te doen !!


En daarom hebben ze in de 2de seizoenshelft een prima score behaald en de 4de periode op een haar na gemist? Met wedstrijden tegen Roda, Sparta, Eindhoven, de Graafschap etc?

Er is net zoveel tijd besteed aan het maatschappelijke in de 1e seizoenshelft als in de 2de. Dus het maatschappelijke erbij blijven betrekken als oorzaak van mindere prestaties is te simpel. Vergeet niet dat er in augustus in niet op elkaar ingespeeld team stond. Dat zich gedurende de 1e seizoenshelft heeft moeten vinden. Met als resultaat een mooie / betere 2de seizoenshelft.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 14:36
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2462

Boschpoort schreef :

Karakter schreef : Dat stukje MVV gras vind ik een geweldig initiatief! Heel leuk om te hebben en dat voor slechts 5 euro.

Wat ik dan niet begrijp, hoe egoïstisch ik dan misschien ook ga klinken:
Als ik het persbericht over de verkoop lees, staat er het volgende:

De opbrengst van het Lèste Graas gaat naar de MVV-jeugd, Maastricht United en Playing for Success.

Playing for success is een goed doel. Prima dat je een goed doel wil steunen, maar als je als club zijnde zelf al geen geld heb, kun je dan niet beter dat kleine beetje niet ook nog voor je zelf houden? Eventueel een andere (sport)dag voor het promoten van dat goede doel :schamen: :schamen:


"Het Lèste Graas" is een initiatief vanuit de ledenraad (Jeroen Wijckmans), dus niet van MVV zelf. De actie is deels gesponsord en de sponsors hebben als voorwaarde gesteld dat een deel van de opbrengst naar een goed doel moest gaan.


Vanmiddag 2 potjes met het heilige gras gehaald, ik denk dat ik het ga "klonen" en er de hele tuin mee bedek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 14:46
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2463
Mr Sjaan, doe je dat dan inclusief de hobbels en kuilen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 14:52
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2464
Jij hebt mijn tuin nog nooit gezien? Als ik (als de hele tuin met Geusselt gras bedekt is) een keer in een weemoedige bui ben dan gooi ik vanaf de eerste verdieping een paar aanstekers en wat muntgeld op mijn nieuwe veldje zodat ik mij enkele decennia terug in de tijd waan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 17:10 07 juni 2015 17:11 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2465
Morgen 8 juni wordt begonnen met het veld.
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan worden, kunstgras (bijna) geen hekken ?
Wel nog hekken bij het uitvak of anders ?

Maar ik vraag me af, of er ook aan is gedacht om het logo van MVV erin te verwerken, bij het betreden van het veld?

Iemand meer info?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2015 17:14
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV algemeen #2466

Us Clubke schreef : Morgen 8 juni wordt begonnen met het veld.
Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan worden, kunstgras (bijna) geen hekken ?
Wel nog hekken bij het uitvak of anders ?

Maar ik vraag me af, of er ook aan is gedacht om het logo van MVV erin te verwerken, bij het betreden van het veld?

Iemand meer info?

Het zou inderdaad leuk zijn als er ergens een concept tekening online gezet zou worden ...

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2015 19:44
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV algemeen #2467
Mvv wat is dat!?!

Met het lopen door Purmerend en het bezoeken van een terras, keek en klein jongetje van een jaar of zes me vragend aan.

Ik hoorde hem tegen zijn opa verbaasd mompelen, waarna opa tegen de jongen zei dat hij het maar aan mij moest vragen.

Jongen : Meneer, wat is dat voor shirtje dat u aanheeft? Ik weet niet van welke club dat die is.

Ik : Wat is je favoriete voetbalclub waar je fan van bent?

Jongen : Ajax meneer, die vind ik echt goed.

Ik : Dit shirtje is van Mvv Maastricht. Wist je dat die club alleens met 3-6 van ajax gewonnen heeft.

Jongen : Neen meneer, dan zijn ze wel goed hé.

Ik : kom ik laat het je eens zien. Waarna ik op YouTube de samenvatting van de bewuste wedstrijd heb laten zien. Hij keek vol verwondering en begon verbaasd te kijken.

Opa : tegen kleinzoon: jongen dat waren nogeens tijden. Mvv is toch een van de clubs die het langste in de eredivisie gevoetbald heeft.

Met dit alles kom je er toch achter dat Mvv hoognodig weer terug moet naar het niveau dat de jeugd en vooral Nederland bekijkt. Eredivisie dus.

Nu besef ik dat ze echt niet in Amsterdam en dergelijke met een Mvv shirt zullen lopen, maar als de naam van de club geen eens meer bekend is voor de jeugd dan is er toch echt iets aan de hand.

Werk aan de winkel in Maastricht.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2015 22:25 11 juni 2015 22:25 door You Are.
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV algemeen #2468
Kleine kinderen kennen natuurlijk eerder de "grote" clubs zoals Ajax, Feyenoord, Psv en pak Barca, Real , United, Chelsea etc.
Dit komt natuurlijk door de media aandacht( Nos / Champions leaque/ Eredivisie live) wat deze ploegen krijgen , en ze winnen natuurlijk wel eens wat.
Ik denk ook niet dat hij tenue's van Fortuna, Venlo of bijvoorbeeld Telstar zou herkennen.. terwijl wij als oudere "Voetbalkenners" ze meteen eruit zouden pikken.

Dus "werk aan de winkel" tjah.. ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden.
Promoveren is de beste manier voor wat meer naamsbekendheid , maar promoveren in het algemeen is al lastig zat.

Enige wat ik me eens kan bedenken is dat Fox, of een andere zender eens wat meer aandacht besteed aan de JL.. en dan niet om 24;00 wanneer de jongere voetbalfans slapen, maar op een beter tijdstip ( wat bijvoorbeeld via een enquête eens onderzocht kan worden). Nu ben ik er ook wel op de hoogte van dat er herhalingen komen, maar deze worden ook op de meest random tijden gedraaid.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2015 13:19 12 juni 2015 13:24 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2469

You Are schreef : Kleine kinderen kennen natuurlijk eerder de "grote" clubs zoals Ajax, Feyenoord, Psv en pak Barca, Real , United, Chelsea etc.
.


Niet alleen kinderen, maar ik zie ook op de tribune of bij oefenwedstrijden echte geboore en getooge Mestreechteneere tot mijn verdriet en grote schande met een F - shirt (010) of embleem en vindt dit totaal niet kunnen. Is gewoon de verkeerde plek hier in de Geusselt. Zeg ik ze ook wel eens iets van en heeft al eens voor problemen gezorgd.

Bij kids kan ik er nog inkomen, bij volwassene Mestreechteneere totaal niet...

Ach als de resultaten er zijn, dan komt ook het respect en de (h)erkenning,
want de 3:6 had ook eerlijk niemand verwacht,
net zoals de 3:3 thuis tegen Romario's PSV en Feyenoord...

Een ding weet iedere voetbalsupporter wel in heel NL nu nog steeds en dat is wel dat us MVV-ke altijd een hondstrouwe, fanatieke en prachtige supportersschare heeft.

Was toen eind jaren 60 van de vorige eeuw al (zoals veel van mijn foto's in de afgelopen jaren op dit forum bewezen) tot en met de laatste thuiswedstrijd ! :thumbsup:

Vaan 8 tot 88 jaor :applaus:
En als je dat ooit hebt meegemaakt, laat dit roedwitte virus je nooit meer los ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 15:00 15 juni 2015 15:01 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #2470
MVV viraal op internet door vacature op de site voor teststage MVV 1.
Deze optie staat overigens al maanden op de site, kwam laatst trouwens ook hier op het forum voorbij.

www.metronieuws.nl/sport/2015/06/profvoe...r-worden-benader-mvv

www.ad.nl/ad/nl/5609/Eerste-divisie/arti...selectiespeler.dhtml

www.nrc.nl/carriere/2015/06/15/voetballe...ture-op-hun-website/

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248049



Wat denken jullie, negatieve publiciteit of gratis reclame?

Veel reacties op o.a Facebook waar mensen zeggen "Waarom niet?" en "Slim!".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 15:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3883
Meer
MVV algemeen #2471
Ach, zegt meer over mensen die dit raar vinden dan over MVV. Welkom in de moderne tijd. Vijftien jaar geleden was het not done om per mail of via internet te solliciteren, bij veel grote bedrijven kun je bijna niet anders meer tegenwoordig. Iedereen weet dat spelersmakelaars honderden spelers aanbieden bij clubs, waarom zou een club niet spelers mogen uitnodigen zichzelf te melden?

Niet dat ik verwacht dat het veel oplevert trouwens. Maar er zal maar toevallig een ruwe diamant tussen zitten :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 15:13
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2472

Badjakker schreef : MVV viraal op internet door vacature op de site voor teststage MVV 1.
Deze optie staat overigens al maanden op de site, kwam laatst trouwens ook hier op het forum voorbij.

www.metronieuws.nl/sport/2015/06/profvoe...r-worden-benader-mvv

www.ad.nl/ad/nl/5609/Eerste-divisie/arti...selectiespeler.dhtml

www.nrc.nl/carriere/2015/06/15/voetballe...ture-op-hun-website/

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248049



Wat denken jullie, negatieve publiciteit of gratis reclame?

Veel reacties op o.a Facebook waar mensen zeggen "Waarom niet?" en "Slim!".


Vind het wel slim van MVV om dit te doen. Zo geef je voetballers de kans om zich te laten zien. Wie weet loopt er nog iets leuks rond op de amateurvelden die hierdoor wel in de spotlight komt. Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 15:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2473
Ik had het nog niet gezien maar eigenlijk is het voor de hand liggend briljant.
Wat heb je te verliezen als club met een beperkt scouting apparaat?
Mooi dat er nu de nodige publiciteit over is. MVV krijgt weer even aandacht en er zijn zat (potentiele) profvoetballers die in beeld willen komen bij een BVO. En als je dan geen al te actieve zaakwaarnemer hebt, waarom niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 16:13
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #2474

Badjakker schreef : MVV viraal op internet door vacature op de site voor teststage MVV 1.
Deze optie staat overigens al maanden op de site, kwam laatst trouwens ook hier op het forum voorbij.

www.metronieuws.nl/sport/2015/06/profvoe...r-worden-benader-mvv

www.ad.nl/ad/nl/5609/Eerste-divisie/arti...selectiespeler.dhtml

www.nrc.nl/carriere/2015/06/15/voetballe...ture-op-hun-website/

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248049



Wat denken jullie, negatieve publiciteit of gratis reclame?

Veel reacties op o.a Facebook waar mensen zeggen "Waarom niet?" en "Slim!".


Ik zag inderdaad dat er veel positieve reacties waren, ook zag ik dat onze Peeters erop had gereageerd en daarin had hij een speler getagd die hij toevertrouwd aan MVV.
al om al denk ik dat het alleen maar goed is dat dit zo overduidelijk in de media terecht is gekomen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2015 16:56 15 juni 2015 17:04 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2475
MVV Maastricht plots wereldnieuws door 'vernieuwende scoutingmethode'

Maandag 15 juni 2015
MVV Maastricht werd vandaag plots wereldnieuws omdat de club een 'vernieuwende scoutingmethode' zou hebben uitgevonden.
Goal Nederland, Metro, AD en andere grote binnen- en buitenlandse mediakanalen merkten een formulier op dat reeds enkele maanden op de website te vinden is en waar 'potentiële talenten' een aanvraag voor een teststage kunnen doen. 'Scouting 2.0' wordt het al genoemd.

In de praktijk is deze methode niets anders dan het stroomlijnen van binnenkomende testaanvragen en CV's van legitieme voetbaltalenten én goudzoekers die jaarlijks tijdens de transferperiodes alle mailboxen, social mediakanalen en telefooncentrales van Betaald Voetbalorganisaties terroriseren.

Desalniettemin is het in deze periode 'werldnieuws' en levert het MVV Maastricht een boost aan free-publicity op. En wie weet! Misschien vult op dit moment, ergens in Argentinië, de nieuwe Messi wel een MVV-vacatureformulier in...
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...t-plots-wereldnieuws

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden