MVV algemeen

23 juni 2015 22:34
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV algemeen #2506

Boe is dat feeske? schreef : Gister op TV een interview met oude en nieuwe voorzitter van MVV. De nieuwe deed toch wel uitspraken waar ik me in herken, voetbal en jeugd op 1 herhaalde hij weer, dat vind ik positief! En beide zeiden ook dat MVV in de eredivisie thuishoort!

Verder vertelde Rinkens dat echte raddraaiers strenger aangepakt gaan worden met een nieuw camerasysteem. Ik denk dat dit uitgelegd moet worden zoals Salemans dat zei, groot vertrouwen hoge straffen. Omdat de hekken weg gaan.

Met zn allen deze club in een flow brengen!!!


Is dit nog ergens terug te zien?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 23:05 23 juni 2015 23:08 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2507

Smicerke schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Gister op TV een interview met oude en nieuwe voorzitter van MVV. De nieuwe deed toch wel uitspraken waar ik me in herken, voetbal en jeugd op 1 herhaalde hij weer, dat vind ik positief! En beide zeiden ook dat MVV in de eredivisie thuishoort!

Verder vertelde Rinkens dat echte raddraaiers strenger aangepakt gaan worden met een nieuw camerasysteem. Ik denk dat dit uitgelegd moet worden zoals Salemans dat zei, groot vertrouwen hoge straffen. Omdat de hekken weg gaan.

Met zn allen deze club in een flow brengen!!!


Is dit nog ergens terug te zien?


www.rtvmaastricht.nl
NIEUWS EN ACTUALITEITEN
van plm. 3.10 t/m 11.40
De volgende gebruiker (s) zei dank u Smicerke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2015 12:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2508
Voor wie niet gekeken heeft, Kerstens wordt op het eind gevraagd naar de "koers van Kersten". Helder antwoord, ik quote de eerste twee zinnen:

"Het vergroten van de inkomsten en het nog hechter verankeren van MVV in de harten van Maastricht. De inkomsten proberen te verhogen en vooral toch uit te stralen dat we een voetbalclub zijn."

Dit spreekt mij erg aan. :thumbsup: :applaus: Hopen dat we het waarmaken. Ook blij dat er geen gedweep met de provincie of zo voorbij komt, als oud-gedeputeerde was dat toch een risico. Bij MVV is uiteraard iedereen welkom, mensen uit het heuvelland, mensen uit de Blegische omstreken, of waar dan ook, maakt allemaal niets uit. Mensen van buiten hebben we er graag bij. Maar MVV is in karakter, in sfeer, een echte stadsclub en dát wil ik graag zo houden. Bert benoemt letterlijk Maastricht en niet "Limburg" of zo. Prima :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 15:26
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2509
Het begint
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 15:26
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2510
Kiek us
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 15:27
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2511
Kreeg niet 3 foto's tegelijk in 1 post
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 16:07
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2512

Ster_Drager schreef : Kreeg niet 3 foto's tegelijk in 1 post

Ben ook net gaan kijken! Word mooi!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 16:26
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2513
Hadden ze niet nog een stukje kunstgras over ik kan nog wel 1 klein strookje gebruiken thuis :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 17:23
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV algemeen #2514
ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het maar hier.

ik heb een vraag over het kunstgras, word mooi uitgerold enzo maar hoe zorgen ze ervoor dat de matten blijven liggen? pennen in de grond? een soort van groot nietje?? iemand die hier iets over weet :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 18:21 26 juni 2015 18:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2515


Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft. Maar volgens mij verschuift het niet. Denk door het gewicht. (het zand voor extra stabiliteit) Ik heb geen flauw benul of het met een voetbalveld ook zo gaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 19:30
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2516
Het zag er in de geusselt wel iets professioneler uit qua werkwijze dan in het filmpje. Maar heb ook geen idee hoe het blijft liggen met al die slidings enzo erop straks.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2015 22:19 26 juni 2015 22:20 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2517
KUNSTGRAS GEUSSELT MVV: ZACHT EN LENTEGROEN

Laurens Bouvrie
26 juni 2015,

Geen vrees dat karaktervoetballers van MVV die graag met een sliding of tackle op de bal hun tegenstander het ronde leer willen ontfutselen deze strijdwapens niet meer kunnen gebruiken. Dat geldt uiteraard ook voor de opponenten. Vrijdagochtend begonnen de werklieden van Ceelen Sport Constructies (CSC) uit Zeewolde met het aanleggen van het kunstgras. Oud-speler en tegenwoordig deel uitmakend van de technische staf van de Maastrichtse eerstedivisionist Paul Penders, was de eerste die het gras bevoelde en bekeek. "Dit voelt simpelweg heel goed, heel zacht. En, het is maar een detail, ik vind het een zeer mooie tint groen. Lenteachtig, niet dat donkere."

De mannen van CSC verwachten in de loop van zaterdag alle kunstgrasmatten gelegd te hebben in Stadion De Geusselt. Goed nieuws ook voor pijlsnelle buitenspelers zoals Jordy Croux. Het speelveld wordt bijna 3,5 meter breder. Een medewerker van de gemeente Maastricht toont op een tekening de nieuwe afmetingen: 105 x 68 meter. Behalve het kunstgrasveld krijgt het stadion nog een nieuwe look. Voor een groot deel worden de hekken weggehaald. Paul Penders: "Daar kijk ik echt naar uit. Dat werkt zowel voor spelers als toeschouwers enorm sfeerverhogend en komt het kijkspel zeer ten goede".

De lengte van het gras lijkt aan de hoge kant. Dat wordt - legt de medewerker van de gemeente Maastricht" uit - straks "korter". Nadat het veld volledig is aangelegd worden nog tonnen zand en korrels op de mat gestrooid. Om het speelveld optimaal te laten zijn worden voor iedere wedstrijd en indien nodig in de rust het gras nat gesproeid om zo het kunstgras zo natuurlijk mogelijk voor de spelers te laten functioneren.
gezien.nl/maastricht/p/in-beeld/kunstgra...-zacht-en-lentegroen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2015 18:08
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #2518
Werd er niet gezegd dat dit seizoen MVV TV weer zou beginnen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2015 19:12 27 juni 2015 19:13 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2519

Maakneetoetboenaotouw schreef : Werd er niet gezegd dat dit seizoen MVV TV weer zou beginnen?


MVV 20 keer op televisie.
Vanaf medio augustus 2015 komt MVV 20 keer op televisie via omroep RTV Maastricht.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mvv-20-keer-op-televisie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2015 14:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2520
Vanochtend even in het stadion gaan kijken, de volledige grasmat (incl belijning !) ligt er.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden