MVV algemeen

30 juni 2015 15:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2536
toch blijft het amateuristisch......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 15:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2537
Kunstgras hoef je weliswaar niet te maaien, maar het moet wel degelijk onderhouden worden. Zeker als je het zo intensief gaat gebruiken als MVV van plan lijkt te zijn. Als de gemeente hier even “zorgvuldig” mee omgaat als onderhoud van grasmatten, zal het kunstgras binnen twee jaar afgekeurd worden door de KNVB. En gaan we nog leuke blessures zien.

Ik ben ook benieuwd of MVV zelf het veld mag sproeien, of dat dat door de gemeente geregeld wordt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 16:14 30 juni 2015 16:14 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #2538

Audiowaste schreef : Bryan Linssen zo goed als zeker naar Groningen.
Wij krijgen dan 0,5% van de transfersom, aangezien hij 1 jaar bij ons heeft gespeeld.
Stel dat Groningen 2 miljoen voor hem betaalt, krijgen wij toch nog 10.000.
Geen vetpot, maar alle kleine beetjes helpen.


Die 10.000 euro halen we niet:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 16:35 30 juni 2015 16:36 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #2539
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ivinho, Frostie_999, La Chouffe, Bung

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 17:36
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2540
Heel mooi!!!!!! Ik kan niet wachten op de eerste thuis wedstrijd!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2015 15:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2541
Hanssen dranken en Alfa bier 3 jaar naar Fortuna
Zijn wij deze sponsors dan kwijt ?
Onze rug sponsor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2015 15:32
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2542
Die hebben eind 2013 beiden een contract voor 5 jaar getekend bij MVV.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2015 20:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #2543
Valt me trouwens op dat de Facebook pagina van MVV veel updates bevat. Ik volg ze pas sinds enkele weken, maar hebben ze dit altijd zo goed geupdate?

Ook hun website tegenwoordig overigens. Dat is ook wel eens anders geweest. Heel prettig allemaal!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2015 11:35 02 juli 2015 11:35 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2544
Credits aan Stijn Provoost (zonder andere medewerkers te kort te doen!), een zeer enthousiaste medewerker van MVV. Moet volgens mij een enorme drive hebben voor de club.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Karakter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2015 21:54
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2545
Wanneer kunnen we het eerste mvv tv zien ?
Ik heb het eens ergens gelezen maar weet niet meer wanneer, ik ben erg benieuwd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2015 11:55 04 juli 2015 12:03 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2546

Sandro schreef : MVV Maastricht plots wereldnieuws door 'vernieuwende scoutingmethode'

Maandag 15 juni 2015
MVV Maastricht werd vandaag plots wereldnieuws omdat de club een 'vernieuwende scoutingmethode' zou hebben uitgevonden.
Goal Nederland, Metro, AD en andere grote binnen- en buitenlandse mediakanalen merkten een formulier op dat reeds enkele maanden op de website te vinden is en waar 'potentiële talenten' een aanvraag voor een teststage kunnen doen. 'Scouting 2.0' wordt het al genoemd.

In de praktijk is deze methode niets anders dan het stroomlijnen van binnenkomende testaanvragen en CV's van legitieme voetbaltalenten én goudzoekers die jaarlijks tijdens de transferperiodes alle mailboxen, social mediakanalen en telefooncentrales van Betaald Voetbalorganisaties terroriseren.

Desalniettemin is het in deze periode 'wereldnieuws' en levert het MVV Maastricht een boost aan free-publicity op. En wie weet! Misschien vult op dit moment, ergens in Argentinië, de nieuwe Messi wel een MVV-vacatureformulier in...
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...t-plots-wereldnieuws


Vandaag in de Limburger een paginavullend artikel geschreven door Roel Frissen onder de kop ,,De leugens over Barcelona B"

Een maand geleden werd MVV wereldnieuws met een vacature voor testspelers van het eerste elftal
. Iedereen met een onvervulde voetbaldroom mag solliciteren. ,,Ik ben het type Messi, maar kan nog net niet tippen aan Ronaldo."

enkele passages uit het artikel
,,Via de mail zijn liefst 1300 reacties binnengekomen. Van Brazilië tot Congo, van Australië tot de Verenigde Staten, van Mexico tot Nigeria. Bert Kessen, als hoofd scout van MVV belast met de inventarisatie van de sollicitanten, heeft de smeekbedes als een vloedgolf op zich zien afkomen."

,,Hoe meer mailtjes binnenstromen, hoe meer de belangstelling van Kessen wordt gewekt. ,,Maar je moet op je hoede zijn. Als iemand aangeeft dat-ie bij Barcelona B heeft gespeeld, is dat vaak gelogen. Lang niet iedereen spreekt de waarheid. Sommige cv's zijn schaamteloos van concurrenten gekopieerd.
Verdwijnen dan alle mailtjes in de prullenmand.? Beslist niet, verzekert Kessen. Vijftig sollicitanten heeft MVV in het vizier. Veertig namen zijn uit voorzorg gearchiveerd en tien kandidaten zijn gemeld bij hoofdtrainer Ron Elsen. Met alle potentiële testspelers zal MVV contact opnemen. ,,Er hoeft maar één pareltje bij te zitten. Dan hebben wij ons doel bereikt."
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Raffalaldo, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2015 21:45 08 juli 2015 21:45 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1381
Meer
MVV algemeen #2547
Net seizoenskaart al besteld. De website van MVV werkt wel slecht zeg, steeds komt dat Youtube filmpje tevoorschijn. Dat kunnen ze beter weghalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2015 22:33
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2548
Hahaha! Dat kan ik goed begrijpen, Hill 28! Ik ben het helemaal met je eens. Starten ze nog steeds met dat filmpje? :lachen: :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ali de witte

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2015 23:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2549
VVV Venlo heeft beste kunstgrasveld van de Jupiler
Een strooilaag van kurk zorg ervoor dat de geur van rubber minder is.

Vanmorgen hoorde ik in de Geusselt dat de Gemeente Maastricht weer traag is in het afgeven voor vergunningen die ervoor moeten zorgen dat er voor en tijdens de rust gesproeid moet worden.Hier zijn extra putjes voor gemaakt.
Bron bedrijf wat het werk uitvoert.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2015 23:19
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #2550
Is daar ook al weer een vergunning voor nodig...??? :blink: :blink:

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden