MVV algemeen

27 juli 2015 23:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2581
Nee Frank, bedoelde eigenlijk met verstopt dat dit stuk nog niet was aangehaald enkel artikel 6 en dit dus later bij artikel 20 nog werd beschreven als een aanvulling daarop. Dit met betrekking tot het betreden van het veld als we het kampioenschap over een klein jaar gaan vieren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2015 08:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2582

Anna D. schreef : Nee Frank, bedoelde eigenlijk met verstopt dat dit stuk nog niet was aangehaald enkel artikel 6 en dit dus later bij artikel 20 nog werd beschreven als een aanvulling daarop. Dit met betrekking tot het betreden van het veld als we het kampioenschap over een klein jaar gaan vieren.


Hoezo "als"? :dry:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2015 11:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2583
Is maar een voegwoordje Jacques geen zorgen. Reserveer je plaatsje op de Merret alvast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2015 14:07
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #2584
Het nieuwe uit-shirt is wel een sjieke huur!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2015 14:23 29 juli 2015 14:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2585

Us Clubke schreef : En spreken over evt. Kampioenschap is natuurlijk erg leuk.
Kampioenschap horen spelers op het veld samen met de begeleiders, partner, kinderen, bestuur te vieren.
En dit samen met het publiek op de tribunes....:)


Wiezoe huure veer es supporters neet op 't veld...? :blink:

Iech kin miech nog hiel good es d'n daag vaan gistere rappeleere tot bij de proomoossie de poort open ging ... :applaus:
de ganse Angelside vaan toen op 't veld moch koume en iech en in de erm vaan kieper Peter Gerards sprong... :thumbsup:
dat letste had iech toen beter neet kinne doen want heer kneep miech fien ... :S
( lökt noe neet mie ...noe iech gein siks-pek mie höb mer e veetsje maot XXL ) :lachen:


Allein spreeke dreuver doen veer neet...zien toch gein mooswiever...
echte diehards geluive gewoen : veer weure kampioen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 16:47
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2586
Geen idee waar te plaatsen, maar een goed (lang) artikel waarin Marco Boogers zijn mening geeft over KNVB en hun regeltjes:
www.vi.nl/premium-kennismaking/de-knvb-v...geen-goed-doen-1.htm
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Karakter, Us Clubke, Raffalaldo, De_Lange, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:21
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #2587
In de gratis 1Maastricht krant vandaag staat een interview met de voorzitter Bert Kersten. Daarin staat: " Allereerst verwacht MVV een kleine honderdduizend Euro te besparen door met de burelen en de businessclub te verkassen van het lange deel in het stadion naar het korte deel".

Heeft iemand een idee hoe ze dit in gedachte hebben? Er is toch geen ruimte onder de Angel side of Noord tribune voor een businessclub?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:30
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV algemeen #2588

jeoff schreef : In de gratis 1Maastricht krant vandaag staat een interview met de voorzitter Bert Kersten. Daarin staat: " Allereerst verwacht MVV een kleine honderdduizend Euro te besparen door met de burelen en de businessclub te verkassen van het lange deel in het stadion naar het korte deel".

Heeft iemand een idee hoe ze dit in gedachte hebben? Er is toch geen ruimte onder de Angel side of Noord tribune voor een businessclub?


Sportshome Brasserie Geusselt heeft haar deuren op 1 Oktober 2014 moeten sluiten. Deze was gelegen onder de noord tribune. Wellicht dat men dit gedeelte nu wil gaan exploiteren?

Zie:
www.kegelenmaastricht.nl/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:31
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV algemeen #2589
Naar wat ik vernomen had, zou dat in het kegelhome zijn. Er zouden dan ook soortgelijke ramen/schuifdeuren gemaakt worden zoals men dat nu ook heeft bij de sponsorruimte. Het is natuurlijk erg ongezellig als je niet vanuit de sponsorruimte naar het veld kan kijken.

Of dit de uiteindelijke opzet is weet ik ook niet zeker, maar dit is wat ik vernomen heb.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:34
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2590
dit is een schrijffout, met de korte zijde bedoelen ze eigenlijk de overzijde. Daar wordt binnenkort
ook de nieuwe sporthal gebouwd, met nieuwe kleedkamers, supportercafe en sponsorruimte.
Als alles goed gaat komt aan deze zijde ook een nieuwe doorgang naar het veld, zo werdt mij gisteren verteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2591
Ik had dit gerucht inderdaad vorige week ook ergens gehoord.Ze willen in de voormalige kegelclub gaan zitten. Qua burelen natuurlijk prima, daarvoor maakt het weinig uit of je aan lange zijde of aan korte zijde zit. Qua business club vind ik het een heel vreemd idee. Nu zit de business club onder de tribune waar de sponsoren tijdens de wedstrijd zitten. Vanuit de business club kijk je uit over het veld. Heel vreemd als de sponsoren straks tijdens de rust en na de wedstrijd ver moeten gaan lopen, wellicht zelfs buiten het stadion om of anders voor de noordtribune langs, en niet meer het veld kunnen zien. Als sponsor zou ik er niet echt gecharmeerd van zijn.

Van de andere kant, als dat echt 100.000 euro scheelt... Ik vind dat nogal een bedrag. Want het is enkel de besparing. Waar moet ik dan aan denken? Betaalt MVV nu 2,5 ton huur voor die ruimtes en zou dat 1,5 ton worden? Ik ging er eigenlijk van uit dat het was inbegrepen bij de stadionhuur, maar dat is blijkbaar niet zo.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2592

middenstip schreef : dit is een schrijffout, met de korte zijde bedoelen ze eigenlijk de overzijde. Daar wordt binnenkort
ook de nieuwe sporthal gebouwd, met nieuwe kleedkamers, supportercafe en sponsorruimte.
Als alles goed gaat komt aan deze zijde ook een nieuwe doorgang naar het veld, zo werdt mij gisteren verteld.



We typten tegelijkertijd. Jij hebt weer een ander verhaal gehoord zo te merken. Vind jouw verhaal veel logischer klinken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2593
idd vreemd als de businessclub gaat verkassen richting Noord, we gaan volgens mij wat dat betreft steeds een stapje achteruit
Wat me ook in t interview opviel was dat van de 2,2 miljoen maar 600.000 naar spelers gaat, 1.6 miljoen gaat naar overige ,dat vind ik heel veel geld
de KNVB telt toch een 60% norm ( max) MVV zit op 30% aan salarissen voor spelers
Als die gegevens kloppen dan heeft de club veel overige kosten, had toch verwacht met al die bezuinigingen dat de balans anders was en dus meer geld in voetbal zou zitten

wie heeft er een begroting van MVV voor 2015 toevallig ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 14:47 06 aug 2015 14:48 door Greun graas.
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV algemeen #2594
Zoveel logischer vind ik dat verhaal niet. Wordt de Boschpoort dan de hoofdtribune? Hoe moeten sponsoren die op de hoofdtribune zitten dan in godsnaam bij die sponsorruimte komen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 15:00 06 aug 2015 15:02 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 819
Meer
MVV algemeen #2595
Het verhaal van middenstip ook via via gehoord, dus in combinatie met de sporthal. Het zou in dat geval niet anders kunnen dat hoofdtribune en boschpoort switcht. Tenzij men de middenvakken vraagt te verhuizen, maar dat is onlogisch.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden