MVV algemeen

18 aug 2015 15:49
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2626
Je hebt verschillende soorten toeschouwers/supporters en ze zijn me allemaal even lief.

Als er mensen zijn (waarschijnlijk de grote meerderheid) die stellen dat ze betalen voor een kaartje en daar voetbal voor willen zien en op een schoon stoeltje willen zitten en that's it: daar heb ik geen enkele moeite mee. Deze mensen hebben bovendien een punt, want ook ik vind dat je dat van een BVO mag verwachten. Blijkbaar lukt het MVV niet dat te organiseren (wellicht dat begeleiders van taakstraffen of Leger des heils vakantie hebben of zo) en dat vind ook ik niet al te best.

Een kleine minderheid (jij noemt ze diehards en ook dat is weer een beladen term want ik vraag me af of ik zelf een diehard ben; ik ga bijv. maar een paar uitwedstrijden per jaar mee) identificeert zich met het wel en wee van de club en is bereid een handje uit de mouwen te steken. Dat zijn voor mij geen betere mensen of supporters dan die grote meerderheid (een discussie die immers tot niets leidt), maar ze staan er wat anders in: minder met zakelijke argumenten en vanuit het besef dat de club niet alleen iets voor de toeschouwer kan betekenen, maar ook omgekeerd. Ik behoor tot die laatste categorie.

Dat is dus niet beter, slechter, slimmer of dommer dan mensen die niet mee doen; ik doe graag iets voor de club als ik daartoe in de gelegenheid ben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 16:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2627
mooi gesproken, wellicht is diehards niet de juiste woord keuze geweest.
Ik heb niet de mogelijkheid om uit wedstrijden mee te gaan.
Maar ik zie mezelf wel als een supporter die door weer en wind naar MVV komt kijken. in goede en slechte tijden.
Ik zou niet weten wat voor naam ik er aan moet geven, misschien is Trouwe supporter wel het juiste woord.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 16:27
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #2628
Persoonlijk zou ik heel graag zien dat Veer Zien MVV steeds meer verantwoordelijkheid krijgt binnen ons stadion. Het ontbreekt MVV vaak aan innovatie en vernieuwing. Iets wat bij de heren en dames die zich inzetten voor VZM absoluut aanwezig is. natuurlijk moet VZM een eventuele groei ook aankunnen en kunnen bemannen. Ik denk echter dat er een groot aantal potentieel vrijwilligers zijn die op de een of andere manier zijn steentje wil bijdragen aan Veer Zien MVV. De drempel om vrijwillig iets te doen voor VZM lijkt mij stukken lager dan vrijwillig iets te gaan doen voor MVV. Daarbij ontstaat er op die manier een verzamelpunt voor mensen die buiten hun support nog iets voor MVV willen en kunnen beteken.

Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat het niet verkeerd zou zijn het "stadionbeheer" (uiteraard zonder het veld) in handen te geven van Veer Zien MVV. Daarbij wil ik bijvoorbeeld de Ultras en trepke B niet vergeten, ik denk echter dat deze zich vooral moeten richten op de sfeer in het stadion, iets wat ze beter kunnen dan welke andere groepering in de Jupiler League dan ook.

Het is een zeer idealistische gedachte, ik ken de precieze doelstellingen van VZM niet, maar ik denk dat het zou werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Frostie_999, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 21:19
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 316
Meer
MVV algemeen #2629
Kan iemand mij vertellen hoelaat de training is op woensdag ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 21:26
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2630

serke schreef : Kan iemand mij vertellen hoelaat de training is op woensdag ?


www.mvv.nl/mvv-maastricht/eerste-elftal/trainingstijden
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 22:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2631
Iech waor venmiddag bij de Geusselt en dao waore luij (taakstraf) de steul aon ut potse.
Hopelik doen ze ut good en is ut opgelos.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 12:50
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2632
Ter informatie

Stickers op stoelen

Zoals velen onder jullie al opgemerkt hebben, zijn de stickers nog niet aangepast op de stoelen. Door de vele aanvragen en plaatswijzigingen op het laatste moment, heeft MVV besloten om de stickers allemaal in één keer te laten drukken. MVV heeft ook vernomen dat op bepaalde tribunes de stickers niet meer op dezelfde plaats hangen als vorig seizoen. Blijkbaar heeft iemand bepaalde stickers van plaats gewisseld en dus zal MVV iedere stoel van een nieuwe sticker voorzien. Door alles in één keer te laten drukken, bespaart MVV ook fors op de kosten van de stickers. Dit zal, net zoals vorig jaar, geregeld worden voor de derde thuiswedstrijd (MVV-NAC, 13/09/15).

Vuile stoelen op de tribune

MVV heeft de opdracht gegeven richting de Reclassering om de stoelen schoon te maken. De teleurstelling bij ons was vrijdag dan ook groot als wij ontdekten dat de stoelen niet goed genoeg gepoetst waren. Door de aanleg van het kunstgrasveld zijn de stoelen redelijk vuil en we hadden dit doorgegeven richting de Reclassering. Dinsdag 18 augustus jl. heeft MVV een gesprek hierover gehad met de begeleiders van de Reclassering. Zij zullen er deze week alles aan doen om de stoeltjes toch nog schoon te maken, zodat iedereen kan beschikken over een mooi stoel om op te zitten.

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/ti...v-maastricht-telstar

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 13:54
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2633
bedankt voor het antwoord.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 14:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2634
wat ik dan wel weer jammer vind is dat die begeleider van de personen van reclassering het niet serieus neemt. Die mensen moeten dit als straf doen en dan vind ik niet dat ze er met de pet naar mogen gooien, de straffen in Nederland zijn als veels te soepel.......

Duidelijke verklaringen van MVV.

En voor de mensen die van stoel wisselen kort voor het seizoen, Blijf eens zitten of beslis van te voren waar je wilt gaan zitten.
Maar uit het antwoord leid ik wel af dat het er niet een paar waren. wellicht allemaal vrienden, 1 verplaatst 2 stoelen naar rechts en de andere 200 krijgen het zelfde idee:P|

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 15:18 19 aug 2015 15:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2635

mvv supporter schreef : wat ik dan wel weer jammer vind is dat die begeleider van de personen van reclassering het niet serieus neemt. Die mensen moeten dit als straf doen en dan vind ik niet dat ze er met de pet naar mogen gooien, de straffen in Nederland zijn als veels te soepel.......

Duidelijke verklaringen van MVV.

En voor de mensen die van stoel wisselen kort voor het seizoen, Blijf eens zitten of beslis van te voren waar je wilt gaan zitten.
Maar uit het antwoord leid ik wel af dat het er niet een paar waren. wellicht allemaal vrienden, 1 verplaatst 2 stoelen naar rechts en de andere 200 krijgen het zelfde idee:P|


Het hoort er nu eenmaal bij vind ik. Als ik volgend seizoen 2 plaatsen naar links of rechts wil gaan zitten is dat mijn volste recht. Die mensen heb je nu eenmaal. Je kunt daar niet veel aan veranderen. Ikzelf heb ieder jaar hetzelfde stoeltje, en mocht er geen stikker meer op plakken, kan ik me altijd beroepen op het nummer van het stoeltje dat ook op de seizoenskaart staat. Het vervelende is echter dat je dan, als iemand op je plaats zit bij een uitverkochte wedstrijd, in discussie moet treden met des betreffende persoon. Daar staat niet iedereen op te wachten. Het verhaal heeft 2 kanten, maar uiteindelijk ligt de verantwoording bij MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 15:27
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #2636
De stoelenpoetsers zijn -voor dat het seizoen begon- begonnen in vak E van de Q-park-tribune. Een hoop gedoe met een waterslang etc.. maar weinig voorruitgang! Echter gekomen aan vak C t/m A zijn de poetsbedoelingen gestopt. Helaas was ook mijn stoel in vak C dermate smerig dat ik mijn zakdoek als poetslap heb moeten gebruiken. Daarna de zakdoek als onbruikbaar moeten weggooien.

Gisteren was men weliswaar bezig met poetsactiviteiten maar dat beperkte zich dat tot het ophalen (verzamelen) van afval. Kortom heden morgen zag ik dat vanaf vak C t/m A alleen de stoeltjes schoon waren van de mensen die dat afgelopen vrijdag zelf hebben moeten doen. De vermoedelijke leidinggevende maakten een totaal ongeïnteresseerde indruk en de poetsers vonden het kijken naar het trainen en vooral voldoende pauzeren ook belangrijk. Met andere woorden er is althans in vak C t/m A van de Q-park tribune NIETS veranderd...!!

Foto datum; 02-07-2015 op de Q-park tribune vak E
En dat is heel lang voordat de eerste thuiswedstrijd gespeeld werd! :(


Bijlage niet gevonden

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 15:34 19 aug 2015 15:36 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2637
Mede fans gaat dit niet wat te ver...?

Als er niet goed gepoetst is door wie dan ook dan is het aan MVV en de verantwoordelijken om dit te corrigeren.
Vind het veel te ver gaan om foto's van personen hier op een forum te zetten.

Ik zou dan ook de mods willen verzoeken dit te verwijderen.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peetoven, Vrijgeleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 15:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2638

Janepie schreef : Mede fans gaat dit niet wat te ver...?

Als er niet goed gepoetst is door wie dan ook dan is het aan MVV en de verantwoordelijken om dit te corrigeren.
Vind het veel te ver gaan om foto's van personen hier op een forum te zetten.

Ik zou dan ook de mods willen verzoeken dit te verwijderen.


Mee eens. Misschien kan Peetoven dat nog even zelf doen? I.v.m recht op privacy. Verder niks mis met het bericht overigens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, Peetoven

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 15:50
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #2639
Rekening houdend met de hier genoteerde opmerking is de foto direct verwijderd. Het argument dat de foto gevoelig kan liggen begrijp ik best. Uiteraard was de foto anders bedoeld! Het niet poetsen van de stoeltjes blijft natuurlijk overeind en ik reken erop dat dit nog wordt aangepast (gepoetst)
Met vriendelijke groet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 16:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2640
Als blijkt dat ze vandaag ook niet goed schoongemaakt hebben ben ik voor het invoeren van de zweep,
Ze kunnen kiezen, poetsen of de cel in. Maar het moet niet zijn dat je de wet kunt overtreden om daarna je taakstraf niet serieus te nemen en maar wat gaat pauzeren.

Ik hoop voor iedereen die een vuile stoel had dat deze de volgende wedstrijd schoon zijn, zo niet dien een klacht in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden