MVV algemeen

06 sept 2015 05:56 06 sept 2015 05:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2656
Het schijnt een redelijke schadepost te zijn.In ieder geval niet goedkoop om het weer te maken. Schandalige actie, met als doel om MVV te beschadigen. Maar volgens mij laat de beveiliging van het stadion ook wel te wensen over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 11:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2657
Mmmmm, vrijdag op zaterdag wordt de middenstip gestolen. enkele dagen ervoor wordt er reclame gemaakt voor de jeugdwedstrijd MVV-*oda, op die zaterdag. Het zal toch niet ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 12:13 06 sept 2015 12:13 door Ivinho.
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2658

Schapendonk schreef : Het schijnt een redelijke schadepost te zijn.In ieder geval niet goedkoop om het weer te maken. Schandalige actie, met als doel om MVV te beschadigen. Maar volgens mij laat de beveiliging van het stadion ook wel te wensen over.


Komt bij mij ook beetje over dat deze daders wisten dat de beveiling van het stadion juist nu niet in orde was...

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 12:26 06 sept 2015 12:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2659
Het zou me niet verbazen als de daders uit eigen kringen kwamen. Ik ga die leeghoofden hier niet op ideeën brengen, maar er zijn ergere manieren waarop de grasmat beschadigd had kunnen worden, dat velen malen duurder was. Wellicht was het een ontevreden koper van een potje 'Letse Graas' die vergeten was om water te geven en nu voor een duurzamere oplossing ging. Dit is echt geen wraak actie, dan is het wel heel pover uitgevoerd.

Edit:

Tenzij natuurlijk de middenstip op één rol ligt van zijkant tot zijkant, dan was het een voltreffer..Hopelijk kunnen ze dit binnen een paar vierkantenmeter herstellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 13:55 06 sept 2015 13:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2660
Rekening houdend met dat midden stippen wel vaker worden gestolen in de Geusselt, (schijnbaar een echt hebben ding onder vele "supporters"), is het inderdaad verstandig om juist op die plek iets anders te verzinnen. Misschien nog een luikje met een veer en bokshandschoenen :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 19:09
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2661
Trepke B meldt op Facebook dat een studentengroep (welke staat er niet bij) de middenstip heeft gejat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 22:19
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV algemeen #2662
hmm hoorde dat binnenkort een studentenhuis verbouwd word :lachen: kuthollenders

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 22:52 06 sept 2015 22:56 door Ayrton.
Ayrton
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV algemeen #2663

Raffalaldo schreef : Trepke B meldt op Facebook dat een studentengroep (welke staat er niet bij) de middenstip heeft gejat.


Ik ben zelf student en heb dit gerucht inderdaad voorbij horen komen. Ik zal morgen eens nadere informatie vragen en kijken of ik kan achterhalen wie hier voor verantwoordelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ster_Drager, WickeD

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 07:08
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #2664

Raffalaldo schreef : Trepke B meldt op Facebook dat een studentengroep (welke staat er niet bij) de middenstip heeft gejat.


Trepke B meldde ook dat MVV in verregaande onderhandelingen waren met Joey Sleegers :lachen: Die facebook van ze moet je niet zo serieus nemen óf ze hebben een waardeloze bron.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 08:00
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #2665
Tsja, van de interesse in Ippel waren ze wel als een van de eerste op de hoogte. Ze hebben het ook wel eens bij het rechte eind.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 09:11
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2666
Nec heeft joey sleegers al binnengehaald.
Dus klopt niks van!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 09:59
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV algemeen #2667

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Nec heeft joey sleegers al binnengehaald.
Dus klopt niks van!


NEC heeft Sleegers dan wel binnengehaald maar dat wil niet zeggen dat MVV niet heeft onderhandeld met deze speler. Onderhandelen en binnenhalen zijn toch twee verschillende zaken. Ik weet zeker dat trepke B het bij het rechte eind had!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 10:11
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2668
Ik lees nu pas dat om een ouder gerucht gaat.
Dan kan het zeker kloppen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 10:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #2669
Over het algemeen klopt de info van trepke b toch wel op Facebook.
En ja onderhandelen is iets anders dan aantrekken. Tja en ook trepke b zit er wel eens naast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 11:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2670

Karakter schreef : Trepke B meldde ook dat MVV in verregaande onderhandelingen waren met Joey Sleegers :lachen: Die facebook van ze moet je niet zo serieus nemen óf ze hebben een waardeloze bron.




Even opgezocht. Zo stond het er vermeldt. Dus duidelijk erbij dat het een gerucht betreft. Verregaande onderhandelingen zoals jij stelt lees ik daar toch niet. Leuk voor de mensen die hier de laatste periode veel tijd aan besteden. Bah bah wat een azijnzeiker!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden