MVV algemeen

20 sept 2015 13:20 20 sept 2015 13:21 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2701

Sjonnie schreef :

Napoleon schreef : Er moet me toch wat van het hart !
Sinds een paar maanden ben ik trotse vader van een zoon , omdat ik jaren sponsor ben geweest heb ik natuurlijk ook MVV( bestuur) hier van op de hoogte gebracht door het sturen van een kaartje en een uitnodiging
En wat denk je ??

helemaal niets vernomen , totaal geen kaartje , briefje of wat dat dan ook .
Ik vind dat persoonlijk echt schandalig en ook een gemiste kans , een beetje aandacht geven aan supporters/sponsoren zeker bij de geboorte van een kind os toch niet moeilijk !!

Dus Frans Erens en bestuur , jullie snappen er nog steeds geen ene bal van !!!!



@Sjonnie, ik snap dat je zo reageert ik vind dat ook niet erg, waarom ik dit op t forum zet heeft de volgende reden, we willen allemaal omhoog en vooruit. Aandacht is volgens mij een van de belangrijkste pijlers waarop je de gun factor krijgt bij het verlengen van een



Sorry Napoleon maar wat denk je hier mee te bereiken ?? We weten inmiddels allemaal dat je sponsor van MVV bent/bent geweest . Maar ik vind het een beetje zielig dat je dit op het forum gooit . Maar dat is mijn persoonlijke mening .





ps

Proficiat met de geboorte van je zoontje .



@Sjonnie,dank je wel voor de felicitatie, ik snap dat je zo reageert ik vind dat ook niet erg, waarom ik dit op t forum zet heeft de volgende reden, we willen allemaal omhoog en vooruit. Aandacht is volgens mij een van de belangrijkste pijlers waarop je de gun factor krijgt bij het verlengen van een contract of waardoor je weer in gesprek komt om iets voor de club te doen. MVV heeft zelfs een PR manager in de naam van Stijn Vullings in dienst die volgens mij hier ook over zou moeten waken . Persoonlijke aandacht/marketing is de basis van succesvol samenwerken, daarbij zijn Stijn en ik zelfs FB vrienden( dus hij zou t zelfs moeten weten en had proactief iets moeten doen , maar dat terzijde !!) , het is een leuke vent Stijn maar volgens mij heeft hij die de capaciteiten om die PR goed uit te dragen en te overzien, Frans Erens snapt er al helemaal niets van maar daar maar niet over te spreken

Mijn inziens slaat MVV hier de plank mis ( bovendien is dat een van de reden waarom ik dit jaar geen sponsor meer ben en ik had 2 business stoelen ) Met het aandacht geven aan je achterban , al is het met de geboorte , trouwen en welke bijzondere gebeurtenis dan ook daarmee creeer je goodwill, ik ben daar gevoelig voor en had het mega gewaardeerd als MVV iets van zich had laten horen , nu wordt mijn gevoel bevestigd dat men daar amper mee bezig is.

Ik denk dat VZM hier veel beter mee bezig is , althans dat gevoel heb ik wel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2015 17:40 20 sept 2015 17:40 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2702
Kan zijn dat jouw gevoel bevestigd is met de (niet) reactie van MVV.

Kan ook zijn dat dit mijn gevoel bevestigd dat ze jou bij MVV uitkotsen op alle fronten omdat je keer op keer publiekelijk met alles gaat cq vuile was buiten hangt. Dat zet kwaad bloed. En met het kaartje in de hand dachtenze misschien...heb je die koekwaus weer, denkt zeker ook nog dat we hem gaan feliciteren.

Ik krijg namelijk ook een smerige smaak in mijn mond als ik jouw posts lees.
Just thinking..., just mijn mening!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2015 18:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2703

Boe is dat feeske? schreef : Kan zijn dat jouw gevoel bevestigd is met de (niet) reactie van MVV.

Kan ook zijn dat dit mijn gevoel bevestigd dat ze jou bij MVV uitkotsen op alle fronten omdat je keer op keer publiekelijk met alles gaat cq vuile was buiten hangt. Dat zet kwaad bloed. En met het kaartje in de hand dachtenze misschien...heb je die koekwaus weer, denkt zeker ook nog dat we hem gaan feliciteren.

Ik krijg namelijk ook een smerige smaak in mijn mond als ik jouw posts lees.
Just thinking..., just mijn mening!



Ik begrijp jouw reactie en je mening, had ook geen andere van jou verwacht hier, van MVV wel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 00:58
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2704
@Boe is dat feeske (uitkotsen) in zo'n geval zou je juist professioneel moeten zijn en juist dat kaartje sturen. Laten we eerlijk zijn MVV kan het zich helemaal niet permitteren om zo met sponsoren supporters om te gaan.dit geeft aan dat er op veel gebied nog wat te leren valt.

@Napoleon gefeliciteerd met je zoon
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 16:56
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2705
@hartmans1973 , dank je wel voor de felicitaties

Even een update, vandaag heeft Frans Erens mij gebeld en persoonlijk zijn excuses aangeboden dat we niets van MVV hebben vernomen. Door een knullige adminstratieve vergissing is het kaartje elders beland dan bij ons ( tja dat is ook MVV).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 17:16
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2706
Toch netjes dat ze de moeite hebben genomen om ff te bellen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 17:26
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2707

Napoleon schreef : @hartmans1973 , dank je wel voor de felicitaties

Even een update, vandaag heeft Frans Erens mij gebeld en persoonlijk zijn excuses aangeboden dat we niets van MVV hebben vernomen. Door een knullige adminstratieve vergissing is het kaartje elders beland dan bij ons ( tja dat is ook MVV).


Zeker naar Elba of Sint-Helena gestuurd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Napoleon, Jacques, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 20:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2708

Hartmans1973 schreef : Toch netjes dat ze de moeite hebben genomen om ff te bellen


zeker weten !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 22:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2709

Napoleon schreef :

Hartmans1973 schreef : Toch netjes dat ze de moeite hebben genomen om ff te bellen


zeker weten !


Erens en jij dat word nog eens wat...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 03:50
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #2710
al is het grijs en oud ;)

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 09:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2711
Maar heb je hem dan ook excuses aangeboden dat je Frans hier zo openlijk aanvalt?

Ik zou t gewoon de volgende keer afdoen met een directe mail naar hem, had zelfde resultaat gehad maar toch netter geweest.
Samen de schouders onder de club Napoleon, we hebben een plan!!

Ik heb ook nagedacht had t ook anders kunnen verwoorden, maar maak me gewoon boos bij vuile was buitenhangen. Dus sorry.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, mvv4ever, Karakter, tcb, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 16:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2712

Boe is dat feeske? schreef : Maar heb je hem dan ook excuses aangeboden dat je Frans hier zo openlijk aanvalt?

Ik zou t gewoon de volgende keer afdoen met een directe mail naar hem, had zelfde resultaat gehad maar toch netter geweest.
Samen de schouders onder de club Napoleon, we hebben een plan!!

Ik heb ook nagedacht had t ook anders kunnen verwoorden, maar maak me gewoon boos bij vuile was buitenhangen. Dus sorry.


zou niet weten waarom ik Frans een excuses moet aanbieden , Frans is niet van suiker en daarbij heeft MVV knullig in eerste instantie gehandeld , via het telefoontje aan mij is dat verder vergeven
En het is juist goed dat zaken openbaar zijn daar wordt MVV beter en scherper van, dit gebeurd niet meer zo snel en dat geld t voor veel andere zaken .
We hebben zeker een plan juist daarom is het essentieel dat we niet alles binnenskamers houden

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 17:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2713
Totaal niks geleerd van de situatie dus? Je zou het volgende keer op precies dezelfde manier aanpakken begrijp ik hieruit.

BAH

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 18:50
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #2714
Even een positief berichtje

Tegen NAC viel mij op dat het geluid inderdaad een stuk beter was dan voorheen, is dat nog iemand opgevallen?
Vind dit soort verbeteringen toch echt een stap in de goede richting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 03:10
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2715

Vrijgeleer schreef : Even een positief berichtje

Tegen NAC viel mij op dat het geluid inderdaad een stuk beter was dan voorheen, is dat nog iemand opgevallen?
Vind dit soort verbeteringen toch echt een stap in de goede richting.


Raymond hoeft in ieder geval niet meer in de microfoon te schreeuwen om enig volume uit de luidsprekers te krijgen. Zullen zijn stembanden ook blij mee zijn (en de nodige oren op de tribunes) :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden