MVV algemeen

19 aug 2015 16:30 19 aug 2015 16:31 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2641

mvv supporter schreef : Als blijkt dat ze vandaag ook niet goed schoongemaakt hebben ben ik voor het invoeren van de zweep,
Ze kunnen kiezen, poetsen of de cel in. Maar het moet niet zijn dat je de wet kunt overtreden om daarna je taakstraf niet serieus te nemen en maar wat gaat pauzeren.

Ik hoop voor iedereen die een vuile stoel had dat deze de volgende wedstrijd schoon zijn, zo niet dien een klacht in.

Wat heeft in hemelsnaam vieze stoeltjes schoonmaken te maken met de wet overtreden?! Een taakstraf is een taakstraf en heeft niks met MVV te maken hoe die taakstraf ingevuld wordt is al helemaal niet des MVV's.

Laten we die discussie over taakstraffen maar elders voeren. Ben blij dat de stoeltjes van MVV schoon worden, meer woorden wil ik er niet aan 'vuil' maken.

Laat de wetgeving maar over aan anderen svp.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 20:20
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
MVV algemeen #2642
Ik zeg weg die stoeltjes :whistle: :whistle: , zijn we ook van deze discussie af.
Gewoon iedereen (zeker angelside) staan. :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2015 23:45 19 aug 2015 23:52 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2643

vette sajs schreef : Ik zeg weg die stoeltjes :whistle: :whistle: , zijn we ook van deze discussie af.
Gewoon iedereen (zeker angelside) staan. :woohoo:

Weg ook met de (te lage)hekken en dat (kunst)gras! En containers! Weg met de jong teams.
Gewoon alles weg! Zijn we daar ook meteen vanaf. Kunnen we lekker langs de weg gaan staan.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2015 08:14
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2644
Zoals je kunt zien is het maar afwachten of die stoeltjes goed gepoetst zijn.

Mijn reactie was niet richting MVV maar richting de personen die Taakstraf hebben en de opzichter ervan. Taakstraf krijg je door de wet te overtreden. En vaak genoeg krijg je in Nederland een paar uur taakstraf terwijl een cel straf eerder gepast was.
Als deze personen er dan met de pet naar kunnen en mogen gooien omdat die opzichter geen zin heeft in zijn werk of bang is om er wat van te zeggen dan ben ik teleurgesteld in ons rechtssysteem. EN het moet niet zo zijn dat wij op vuile stoelen moeten zitten omdat hun geen zin hebben om te werken. terwijl ze er al makkelijk van af komen.
Ook al was het een ander bedrijf geweest dan was ik ook boos, want deze zou je betalen. NU is het gratis maar betekent niet dat het niet correct gedaan moet worden.

we zullen het zien, maar het feit is dat deze personen er al een keer met de pet naar gegooid hebben.

Janepie schreef :

mvv supporter schreef : Als blijkt dat ze vandaag ook niet goed schoongemaakt hebben ben ik voor het invoeren van de zweep,
Ze kunnen kiezen, poetsen of de cel in. Maar het moet niet zijn dat je de wet kunt overtreden om daarna je taakstraf niet serieus te nemen en maar wat gaat pauzeren.

Ik hoop voor iedereen die een vuile stoel had dat deze de volgende wedstrijd schoon zijn, zo niet dien een klacht in.

Wat heeft in hemelsnaam vieze stoeltjes schoonmaken te maken met de wet overtreden?! Een taakstraf is een taakstraf en heeft niks met MVV te maken hoe die taakstraf ingevuld wordt is al helemaal niet des MVV's.

Laten we die discussie over taakstraffen maar elders voeren. Ben blij dat de stoeltjes van MVV schoon worden, meer woorden wil ik er niet aan 'vuil' maken.

Laat de wetgeving maar over aan anderen svp.

De volgende gebruiker (s) zei dank u mitch-043, Janepie, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2015 13:47
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #2645
Gewoon even met SORBO bellen en vragen of ze als reclame voor de wedstrijd gratis poetsdoekjes willen uitdelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2015 13:56 20 aug 2015 13:57 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2646

De Zwarte Vogel schreef : Gewoon even met SORBO bellen en vragen of ze als reclame voor de wedstrijd gratis poetsdoekjes willen uitdelen.


Of een flesje Cillit Bang. Bang! En het vuil is weg! :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2015 15:51
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2647

Schapendonk schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Gewoon even met SORBO bellen en vragen of ze als reclame voor de wedstrijd gratis poetsdoekjes willen uitdelen.


Of een flesje Cillit Bang. Bang! En het vuil is weg! :lol:

Misschien een paar busjes naar Kerkrade sturen?

Facta Non Verba
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 12:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2648
Stickers op stoelen

Zoals velen onder jullie al opgemerkt hebben, zijn de stickers nog niet aangepast op de stoelen. Door de vele aanvragen en plaatswijzigingen op het laatste moment, heeft MVV besloten om de stickers allemaal in één keer te laten drukken. MVV heeft ook vernomen dat op bepaalde tribunes de stickers niet meer op dezelfde plaats hangen als vorig seizoen. Blijkbaar heeft iemand bepaalde stickers van plaats gewisseld en dus zal MVV iedere stoel van een nieuwe sticker voorzien. Door alles in één keer te laten drukken, bespaart MVV ook fors op de kosten van de stickers. Dit zal, net zoals vorig jaar, geregeld worden voor de derde thuiswedstrijd (MVV-NAC, 13/09/15).

Vuile stoelen op de tribune

MVV heeft de opdracht gegeven richting de Reclassering om de stoelen schoon te maken. De teleurstelling bij ons was vrijdag dan ook groot als wij ontdekten dat de stoelen niet goed genoeg gepoetst waren. Door de aanleg van het kunstgrasveld zijn de stoelen redelijk vuil en we hadden dit doorgegeven richting de Reclassering. Dinsdag 18 augustus jl. heeft MVV een gesprek hierover gehad met de begeleiders van de Reclassering. Zij zullen er deze week alles aan doen om de stoeltjes toch nog schoon te maken, zodat iedereen kan beschikken over een mooi stoel om op te zitten.

Social deal actie

Het is voor MVV heel lastig om een goede omzet en winst te draaien tijdens de wedstrijden op maandag. Als verzet tegen de wedstrijden op maandag en om aan te tonen dat MVV de voorkeur heeft om op vrijdag te voetballen, zal MVV bij iedere maandagwedstrijd dit seizoen een actie organiseren. Een seizoenkaart blijft nog altijd de goedkoopste manier om naar MVV te gaan, maar MVV moet iets doen om de maandagwedstrijden rendabel te maken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 16:42 25 aug 2015 16:42 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #2649
Op de site van Wij Limburg staat een artikel over MVV. Hierin wordt geschreven dat er tegenwoordig ook 3 gangen diners worden geserveerd tegen 40 euro. Het loopt heel goed. Zo goed zelfs dat men de 50 plaatsen waarmee ze begonnen zijn, moeten gaan uitbreiden.

Wat ik vooral prettig vind om te lezen:

Restaurant Langs de Lijn levert de club elke wedstrijd een aardig bedrag op. ‘’Omdat we weinig kosten hebben,’’ legt Rein Visser uit.
‘’We beschikken over een professionele keuken. Horecagroothandel Sligro sponsort de ingrediënten en we hebben elke keer een andere restauranthouder uit Maastricht die kookt. De winst gaat naar de club.’’


Link naar het hele artikel: www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/op-zo...icht-helpt-u-op-weg/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 11:17
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #2650
Lekker gegeten. Het is een aanrader. Gezellig en je steunt MVV



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 15:46 26 aug 2015 15:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2651


Flauw he.. :P
Trouwens zo culinair wordt echt gekookt in Maastricht. manbijthond.ncrv.nl/seizoenen/2015/afleveringen/11-06-2015
vanaf 7.44 minuten begint het item. Ik hoop dat ze de koks ook ff screenen bij MVV. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 17:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 703
Meer
MVV algemeen #2652
Welke sla heb je daarvoor gebruikt, Houtengerard? :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 19:55
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2653

In de nacht van vrijdag op zaterdag is de middenstip van het kunstgrasveld in het MVV-stadion gestolen.
Hoe de dieven op het veld in De Geusselt zijn gekomen is onbekend.
Honderden euro's
De diefstal is niet op beelden vastgelegd, omdat het nieuwe camerasysteem in en rond het stadion in Maastricht nog niet is aangelegd. MVV zal de stip aanstaande maandag weer in orde maken. De reparatie van het kunstgras kost enkele honderden euro's.
MVV speelt de eerstvolgende thuiswedstrijd op zondag 13 september tegen NAC.


Bron: www.1limburg.nl/dieven-stelen-de-middens...mvv?context=topstory

Hoe triest. Net een nieuw veld...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 20:59 05 sept 2015 21:00 door Lucas.
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #2654
Heel triest! Is deze actie al "opgeëist"?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 21:17
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2655
Is ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden